Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب سونوگرافی
سلام من ۳۹سالمه کلاتوپرویودیم ازاول مشکل داشتم وسخت پریودمیشدبادارووسوزن وقرص اورژانسی.این سری برااولین بارپرویودشدم الان ۱۳روزه خوب نشدم ورفتم دکترزنان فرستادسونوگرافی واژینال وانجام دادم.درسونوگرافیم اومده چندکیست نابوتین درسرویکس بزرگترین آن7mmاندازه گیری شد.ضخامت دولایه اندومتر6mmومابین دولایه اندومترمایع اکوفری به ضخامت2mmدیده میشود تخمدان راست وتخمدان چپ فاقدکیست دیده میشود دربرش میدساژیتال باسایز86×38والگوی میومترنرمال وفاردصایعه فوکال مشاهده میشود درادنکس هاضایعه ای دیده نشد مایع درکلدوساک مشهودنیست میخواستم ببینم سونوم جوابش چیه باتشکر
- دووعده استرایل قبل انتقال فرموش کردم
سلام من دووعده استرادیل ۲میلی فراموش کردم قبل انتقال باید هر هشت ساعت یک قرص استفاده میکردم در مثبت شدن مشکل ایجاد میکنه؟
- سلام وقتتون بخیر من پریود شدیدی دارم
لخته های بزرگ دارم درد شکم وپادرد شدید سه سال زایمان کردم هیچ سونوگرافی هک انجام ندادم انقدر لخته ها بزرگ نگران شدم سرگیجه هم میگیرم لطفا راهنمایی کنید
- امپول هیدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید من هفته ۱۰بارداری هستم خون پشت جفت دارم روزی ۳تا شیاف استفاده میکنم و دو عدد قرص بعد چون لکه دارم بهم گفتن هفته ای یک عدد امپول هیدروکسی پروژسترون تزریق کنم یه دونه هم زدم ولی الان ترسیدم زیر ۱۶هفته ضرر نداره؟
- سلام خسته نباشید ،آیا قرص ایزومکس برای آندومتریوز بد است ؟
من آندومتریوز لگن و تخمدان دارم و ایزومکس مصرف میکنم در بروشورش نوشته برا آندومتریوز مناسب نیست
- تنبلی تخمدان
برای تنبلی تخمدان قرص سیپروترون کامپاند از روز سوم قاعدگی مصرف می کنم، قرص چه زمانی از روز (صبح، ظهر یا شب) بهتر استفاده شه؟
- چرا حجم خونریزیم کمه
سلام حجم خون پریودیم خیلی کمه ماه قبل آمپول پروژسترون زدم فرداش پریود شدم استرس زیادی هم داشتم ممکنه این حجم خونریزیم ک کمه بخاطر استرس باشه یا آمپول پروژسترون که ماه قبل زدم میتونم از روز 15سیکل قرص دوفاستون استفاده کنم ؟
- با عرض سلام وخسته نباشد 15 سال پ یش رحم برداشته شده والان کبست تخمدان طرف چپ با سونوگرافی تشخیص داده که کبست اکوفری با ذرات اکوژن معلق هست ایا عمل جراحی نیاز هست که تخمدان برداشته شه ممنونم
- سونوی آنومالی
سلام خانم دکتر ،سونوگرافی آنومالی سه بعدی چه هفته ای بهتر است انجام شود؟ الان من حدود ۱۸ هفته ام وایستم ۱۹ پر بشه یا در ۱۸ هفته و خورده ای برم؟ چه هفته ای جنین بهتر دیده میشه؟
- در مورد اسپرم
- تاخیر پریود .,.
سلام من ۱۶ سالمه.خودارضایی میکنم.دستمو میکنم تو واژنم.الان نزدیک دوماهه که پریود نشدم.خیلی نگرانم علت پریود نشدنم به خاطر اینه که دستمو تو واژنم میکنم؟؟لطفا پاسخ بدید دارم از نگرانی میمیرم
- دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
- سرد بودن
با سلام خدمت دکتر عزیزم خانوم دکتر چن وقتیه اصلا نمیتونم رابطه جنسی خوبی با شوهرم برقرار کنم برای تحریک شدن قرص و دارویی هست که بتونم بخورم
- ارتباط دوره قاعدگی و طول بارداری
سلام.. تبریک ماه حلول ماه مبارک رمضان.آیا بین طول دوره قاعدگی و طول دوره بارداری ارتباطی هست؟ یعنی باردار دیررس بخاطر طول قاعدگی طولانی است؟ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شما.
- متخصص زنان
سلام من تقریبا کنار کلیتوریس ی چیز شبیه جوش ماننده نه درد داره نه چرکی ولی برجسته اس دقیقا چیه باید چیکار کنم مشکلی هست
- سلام وقتتون بخیر من ۱۵ سالمه و الان ۵ روزه که پریود باید میشدم و نشدمچیکارکنمب نظرتون
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ۲۱ سالمه و حین فکر کردن به مسائل جنسی به شدت تحریک میشم آیا این امر طبیعیه یه مدتی خود ارضایی هم میکردم که خدارو شکر ترک کردم این تحریکات زیاد من آیا طبیعیه؟
- خونریزی شدید
سه ماه پریود نشدم الان بیت روزه خونریزی دارم همراه با لخته ودرد دل و کمر ۴۸ سال سن دارم ایا دارم یایسه میشم تورو خدا کمکم کنید خونریزیم بند بیاد دیگه نای راه رفتن ندارم باتشکر
- تبخال
سلام وقت بخیر آیا در دوران شیردهی میشه از قرص آسیکلوویر استفاده کرد؟؟
- تخمدان
سلام من سونو گرفتم و نوشته بود سایز تخمدان حداکثر نرمال و اکوژنیسیته استرومای افزایش یافته میباشد یعنی چی؟


