Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده هایپواکو
سلام.من یک توده هایپواکوovalموازی با سطح پوست به ابعاد ۸*۳درساعت ۱۰ پستان راست دارم آیا خطرناکه خواهش میکنم پاسخ سوالمو بدهید
- تعیین جنسیت قبل بارداری
سلام
آیا شما تعیین جنسیت قبل بارداری میکنید؟ - سوال
سلام خانم دکترعزیزوقت بخیر، آیاتنبلی تخمدان با تخمدان پلی کیستیک فرق دارن یاهردویکی هستن لطفااگه میشه توضیح بدین خیلی ممنون🌹
- سوال
سلام خسته نباشید بیست ویک سالمه ومجردم برای تنبلی تخمدان دارومصرف میکردم که الان دوماه هست که مصرف داروروقطع کردم این ماه پریودم به این صورت بود که دوروز اولش لکه بینی وپنج روزخونریزی بعدازهفت روز پاک شدم ولی از روزنهم دوباره لکه بینی دارم چرااینطوری شده؟بنظرتون بایدپیگیری کنم؟
- پیشگیری از بارداری
با سلام من34ساله هستم بنده برای عقب انداختن پریدی، از یک هفته قبل پریدی شروع به خوردن قرص ال دی کردم، از طرفی میخام تو سکس با همسرم از کاندوم استفاده نکنم، آیا از بارداری جلوگیری میشه با خوردن این قرص؟
- نازایی
چطور وقعی هنوز عروسی نکردم بفهمم بچه دار نمیشوم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من مدتهاست تنبلی تخمدان دارم و همیشه تحت نظر بودم قرصای مختلف و وزنمم کم کردم رژیمم دارم پیاده روی هم میکنم اما به محض اینکه قرصم قطع بشه دیگه پریود نمیشم تا اخر عمر باید قرص بخورم و تنبلی تخمدان درمان نمیشه؟😔
- سلام من چند ماه هست کمردرد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
سلام من چند ماه کمر درد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
- کیستیک با حدود مولتی لوبوله به ابعاد۵۰*۶۰میلیمتر
کیستیک با حدود مولتی لوبوله به ابعاد ۵۰*۶۰میلیمتر در تخمدان چپ دارم .
- سلام خانم دکتر
من یه خانم 35ساله هستم دوبچه دارم بچه سومم در شکمم مرده الان یک ماهی هست عمل سزارین کردم باید تا چند ماه جلوگیری کنم راهنمایم کنید ممنون میشم البته چسبندگی داشتم سر همین بچه ام که مرده خونریزی هم داشتم
- کراتین مو در اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من این ماه موهام رو کراتین کردم و چند روز دیگه تخمک گذاریم هست و برای باردای میخواستم اقدام کنم به نظر شما مشکلی نیست؟ 36 سالمه دختر 4 ساله دارم و برای بارداری دومم میخوام اقدام کنم.
- Pco و ریزش مو
سلام وقت بخیر، ۲۹ ساله و مجرد هستم و دارای پلی کیست تخمدان. با وجود مصرف دارو زیر نظر پزشک(سیپرترون کامپاند ، استات ک از روز پنجم ب مدت ده شب ، و فیناسراید ک بعد از اتمام استات ب مدت ده شب.داروها سه ماهه تجویز ) ، الان ماهه دوم هست ک مصرف میکنم ولی همچنان ریزش مو شدید دارم. لازم ب توضیح است ک من از ۱۵ سالگی زیر نظر پزشک هستم و مدتهاست ک انواع قرص های هورمونی و مصرف کردم، ولی این اواخر ریزش مو پیدا کردم، لطفا راهنمایی کنید ک چرا با مصرف قرص من همچنان ریزش مو دارم . سپاس
- فیبروم
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، در مورد فیبروم می تونم خدمتون برسم؟
- لابیاپلاستی
سلام دکتر، شما عمل لابیاپلاستی با لیزر هم انجام میدید ؟
- سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن،، دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم،،امشب هم خیلی کم دیدم، علتش چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻🌸 آخه خیلی استرس دارم🥲
- باسلام من توهفته۳۵بارداری هستم توسونوم نوشته سرجنین دولیکوسفال است نرمال واریاسیون این به چه معناست
سلام تو سنوگرافی نوشته سر بالا قرار دارد در حد واریاسیون نرمال دولیکوسفال است یعنی چه
- سونو از سینه
سلام من سونو سینه انجام دادم جوابش نوشته شده افزایش فیبروگلاندولر و تغییرات benign fibrocystic در هر دو طرف دیده شد دیلاتاسیون مجاری در ناحیه ساب ارئولار در هر دو طرف دیده شد
- زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- نتیجه سوناگرافی من چیزی نشون نداده
سلام من یک هفته قبل از پریود شدنم از مقعدم خونریزی دارم البته زیاد نیست ولی زمانی که پریود میشم از درد مقعد رنج میبرم آنقدر دردم شدیده که حتا نمی تونم بنشینم الان من چهار ساله این طوری هستم شده که سه تا چهار تا مسکن قوی میخورم و راه میرم تا آرامش گیدا کنم لطفا راهنمایم کنید و کمکم کنید
- خارش
سلام من 8ماه پیش عفونت داشتم بعد کم کم بهتر شدم ولی تو این مدت همش ترشحات زرد رنگ بدون بو بدون خارش داشتم و گاهی سوزش ادرار . آزمایش دادم عفونت اداری نداشتن ولی همیشه بعد ادرار لبه ای وازنم میسوخت .الان 4روز ب شدت ناحیه کلیستورسم میخاره خیلی زیاد نمیدونم چکار کنم ار هرچی دکتر قرصه خسته شدم بخاطر این خارش چکار کنم .درضمن مجردم 18 سالمه


