Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی نامنطم
قاعدگی که میشم خون کم میبینم
- در مورد تصویر تجمع ظریف هتروژن به حجم حدود ۳/۵سی سی
- سلام دکتر من بخاطر اندومیوز الان نزدیک دوماه خونریزی دارم چدارویی تجویز میکنید
خونریزی شدید بعداز عادتم بخاطر اندومیوز توروخدا چ قرصی تجویز میکنید
- بی نظمی پریود
سلام بعد پریودی سه هفته لکه دارم دکتر قرص مدرو کسی پرژسنون داد بازم قط نشده بعد مفنامیک اسیدهم استفاده میکنم قطع نشده . دختر هستم
- بی بی چک
- خارش
سلام خسته نباشین من از دوم پریودیم خارش و سوزش دارم پریودیمم تموم شده ولی خوب نشدم میخواستم ببینم علتش چیه واقعا اذیت میشم
- کولیتوریس
علت یک تکه سفید داخل کولیتوریس چیست؟
- پریودی شدید دارم دکتر بهم قرص مدروکسی پرژسترون و امپول داد استفاده مردم قط شد الان باز لکه بینی دارم و خونریزی کم الان ده روزه قرص مصرف میکنم
پریودی شدید دارم دکتر بهم قرص مدروکسی پرژسترون و امپول داد استفاده مردم قط شد الان باز لکه بینی دارم و خونریزی کم الان ده روزه قرص مصرف میکنم
- پریود نامنظم
سلام من پریودی نامنظم داشتم و دکتر برام قرص سیبل تجویز کرده یا این قرص سبب نازایی میشود
- درد پریودی
با سلام.وقتی که پریود میشم خیلی درد میکشم,و بالا میارم.پاها و کمرم تیر میکشه,سینه ها سفت میشن همیچنین سردرد شدیدی میگیرم.زمان تخمک گذاریم هم سردرد میگیرم.
- بعدازپریودی
سلام منتقریبادوماههشدهکهپریودیمدهروزطولمیکشهوبعازایندهروزفقطموقعهنزدیکیلکهخونیمیشمولیقبلایناتفاقتقریباحدودیههفتهمایهغلیظوشفافازمترشحمیشدعلتچیست
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- بارداری
سلام من چنماه پیش رابطع بدون دخول داشتم باکره ام ک منی رو واژنم ریخته شدع همون لحظه پاککردم بدنیم ساعت شستم همون ماه پریودم چارروز عقب افتاد بد پریود شدم خون نسبت ب قبل کمبود ماه بد سرموقع پریود شدم بازم خون نسبتا کمبود ولی هفت روز طول کشید این ماه دوبارع پریودمدو روز عقب افتاده ینی باردارم ؟ بعد ۴۵روز از رابطه بیبی چکزدم منفی بود .ممنون
- فیبرم اینترامورال
سلام
آیا با داشتن فیبرم اینترامورال سابسروز به ابعاد ۵۵ در ۵۱ در خلف فوندوس رحم میتونم باردار شوم؟
با تشکر
- درمان فیبروم با تزریق آمپول بهتره یا داروی گیاهی
- درباره رحم
سلام خسته نباشید من هفده سالمه من یه ده یازده ماه ازدواج کرد من الان یه سه ماهی میشه باشگاه کاراته کار میکنم خواستم بدانم اسیب به تخمدان میزنه باعث پایین امدن تخم دان میشه یا باعث نازایی میشه
- سلام شوهرم ناتوانی جنسی داره باید چی کار کنم هفته ی یکبار هم نمی تونه رابطه داشته باشه من قصد بارداری دارم این طوری من باردار میشم
سلام میخواستم بدونم من سه ماه زایمان انجام دادم هیچ نزدیکی نداشتم بعدسه ماه اولین نزدیکی که داشتم احتمال بارداریم هستش شیرمادرمیدم بعدزایمانم تا الان پریودم نشدم
- بارداری مهم
سلام ماه اخر بارداری هستم علت درد سمت چپ پهلوم چیع یهو یه دردگرفتم طرف چپ توری ک انگار فشار وارد میشد ایا بچه انجوری میکنه یا چیزی هست؟
- آبله مرغان
سلام خسته نباشید . چه مدت بعد از آبله مرغان میشود برای بارداری اقدام کرد؟
- سوال برای تخمکگداری
سلام خسته نباشین ببخشید 14 فروردین پریدشدم واین یکی ماه 12اردیبهشت پریدشدم بنظرتون دوره من چندروزه است ؟؟؟خیلی ممنون چون من خودم حساب کردم نمیدونم باید 14فروردین. و12اردیبهشت روهم حساب کنم چون ماشین حساب تخمکگذاری زدم گفت دوره چندروزه هستین


