Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست با دیامتر ۴۴ بدون solid وبا یک septation ضخیم در تخمدان چپ چیست
کیست با دیامتر ۴۴ بدون solidوبایک septationضخیم در تخمدان چپ آیا خطرناکه
- Bpd
سلام خانوم دکتر عزیز..من هفته ۳۷ هستم..ودوتا سونوگرافی رفتم که میگنbpdجنین سه هفته کمتره..به نظرتون بچم مشکلی داره؟ خیلی نگراتم.بایدچیکارکنم؟تروخدا راهنماییم کنید
- هیستروسکوپی
سلام . من ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم و پولیپم رو برداشتم . حدود چهار روز دیگه پریودم شروع میشه ولی لکه بینی دارم . این بخاطره عملمه ؟ یا اینکه مشکلی وجود داره ؟ممنونم
- علائم بارداری
با عرض سلام چنددفعه رابطه مقعدی داشتم و هر بار هم قرص LD یکی دوتا خوردم و پرده بکارتم هم سالم هست ، سرموقع هم پریود شدم ولی الان که ده روز از زمان پریودی میگذره یبوست شدید گرفتم که هر ملین هم که میخورم خوب جواب نداده و شکمم متورم شده و میترسم از بارداری لطفا جواب بدین و من رو از نگرانی دربیارین ممنون میشم با تشکر
- سلام خسته نباشید من فیبرم چهارسانتی دارم خونریزیهای شدید وطولانی کورتاژ کردم ضخامت رحمم ۶ بود دکتر دیفرلین داده ۱۵ روزه دوز دومشو زدم یکسره لکه بینی دارم طبیعیه یانه جستیران ۴۰ میخورم
- سلام وقت بخیر من به پزشک مراجعه کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم برام قرص سیپروترون کامپاند (سیبل) تجویز کردن گفتم باعث چاقی میشه گفتن نه ولی من نگران هستم خواستم بببنم عوارض چاقی داره؟و اینکه طول درمان تنبلی تخمدان تا چه مدت هست تا اخر عمرم باید قرص بخورم؟
- واکسن کزاز در بارداری
سلام هفته ۱۹بارداری بودم همه چی سونوگرافی و ازمایش نرمال بود واکسن کزاز رو زدم فردای ان روز بچم سقط شد .چرا یکی نمیخواو قبول کنه این واکسن لعنتی سقط میکنه
- قرص میل جنسی
سلام خانم دکتروقت بخیر. میخواستم بدونم قرص libidofem عوارض داره؟ یعنی ممکنه باعث بی نظمی پریودبشه؟؟ چون من پریودم منظمه ولی واسه میل جنسی میخوام این قرص رومصرف کنم گفتم مطلع بشم
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- Chronic cervicitis چیه
سلام، من ۳۶ سال هستم، جواب کلنوسکوپیم توی ۶ تا نموننه که گرفته شده فقط Chronic cervicitis نوشته، ایا این خطرناک؟ دکترم دارویی تجویز نکرده و گفته که خوبه، ایا به دارو نیاز ندارم
- درمورد صرص استرادیول
من انتقال جنین داشتم وحالا مثبت شوده تا کی باید قرص اسرادیول را ادامه بدهم تا چند هفتگی
- تنبلی روده
سلام وقت به خیر معذرت میخوام من خیلی سخت مدفوع میکنم یک سال از زایمانم گذشته خیلی باید زور بزنم و وقتی زور میزنم از جلو ناحیه تناسلی هم احساس درد میکنم.. خیلی پیش اومده به خاطر رسیدگی به بچه تنقیه کردم یا هر طور دیگه زودتر از سرویس بهداشتی اومدم بیرون.. حس میکنم تنبلی روده گرفتم گاهی هم راحت مدفوع میکنم اما معمولا زور زدن اذیت میشم ببخشید
- زنانه
راجع ب پرولاکتین بالای ینی ۵۹ خطرناکه
- بارداری
من تو ۸ هفته بارداری هستم یه هفته پیش سونو انجام دادم ۲ ساک دیدن که گفته هیچیشون مشخص نیست آزمایش دادم ۱۷ هزار بود الان نمیدونم چکار کنم
- توده واژن
سلام باتشکر ازشما خانم دکتر خداخیرتون بده
- بارداری
سلام.. طول بارداری نهایتاً چقد طول میکشد؟
- بارداری
من این ماه از روز سوم قایدگی قرص لتروزول خوردم وروز ۵و۷ امپول سینال اف زدم فولیکول های خوبیم داشتم وامپول ازاد سازبم زدم ولی حامله نشدم به کمی کیست ریز دارم بنظرتون مشکل چیه چرا بازم حامله نشدم؟
- مصرف قرص ال دی بعدکورتاژ
من سقط کردم میخاستم ببینم از کی میتونم قرص ال دی مصرف کنم
- مصرف طولانی قرص سیپروترون کامپاند
سلام
من ۳۵ ساله هستم. ۷ ساله ازدواج کردم و در تمام این سالها با قرص سیپروترون کامپاند جلوگیری داشتم. خواستم بدونم آیا مصرف طولانی این قرص تاثیر مضر روی بدن نخواهد گذاشت؟ - مشکلات زنانه
سلام Intucبه چه معناست ؟اینو درگواهی سلامت بکارت که گرفته بودم نوشته بود


