Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درباره زایمان
سلام من 37 هفته جنین 3660گرم بود ولی سونو زده بود 38هفته و2روز الان دکترم میگه تا دردت نگرفته بیمارستان نرو داخل برگه بیمارستان نوشته احتمال ماکروزومی تاریخ زایمانم 18 اردیبهشته احتمال است وزنش بالای 4 کیلو بشه اگه تا 18 صبر کنم احتمال است بگه برو برای سزارین یا نه بچه مشکلی نداره اگه وزنش بالی 4 بشه
- غربالگری اول
سلام خانم دکتر .در غربالگری تریزومی ۲۱ ۱در۲۹۳ باشه نیاز به آمینوسنتز هست؟ ۲۵ سالمه .عدد NT تو سونو ۱.۶۵ بود
- بارداری
سلام علت خونریزی به خاطر سقط میتونه باشه؟
- بارداری
باسلام.من حدود یک ماه ونیم است که موقع نزدیکی جلوگیری ندارم.به دلیل تزریق آمپول ضدبارداری که یک بار تزریق داشتم اون هم ماه نهم سال قبل پریود نمی شدم.الانم حدود یک هفته میشه درد زیر شکم دارم ویکی دوبار هم لکه بینی خیلی کم به رنگ قهوه ای داشتم .الان میخام ببینم همون پریودی هست یا نه .ایا ممکن هست باردار باشم.ممنون از راهنمایتون .
- بارداری
سلام پزشک زنان بعداز سقط جنینم گفت که بعداز ۴۲ روز که گذشت قرص ال دی بخورم، چرا؟فواید و مضرات قرص ال دی برای چی هستش؟چون من میخام باز باردار بشم، نکنه قرص بخورم و دیگه باردارنشم ممنونم میشم پاسخ بدید
- بارداری ولکه بینی
سلام من در 6بهمن لکه بینی داشتم و روز بعد پاک شدم بعد آزمایش خون دادم متوجه شدم باردارم و بعد از دوهفته 2و3بار لکه بینی شدم و بارداری هم 1ماه و 20روز هستم میخواستم بدون دلیل لکه بینی چیست؟
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من چند وقتیه که پریودیم نامنظمه و یکسال و نیم پیش یدونه سقط داشتم.سونو گرافی دادم مشکلی نداشتم. رفتم دکتر برام قرص مدروکسی پروژسترون رو دادن تا چه مدت باید از این قرص استفاده کنم؟؟ این قرص از بار داری جلوگیری نمیکنه؟؟ واگه اقدام به بارداری کنم با خوردن این قرص جنین سقط نمیشه؟؟؟
- بارداری
با سلام ببخشید من در ماه دوم بارداری هستم چند روزی هست قسمت چپ بالای سینم به شدت درد میکنه احساس میکنم قلبم داره وای میسته لطفا بگید چیکار کنم حالم بده
- فوکوس اکوژن بطن چپ
باسلام خانمی39ساله هستم زایمانه سوممه.البته بافاصله 15ساله بین دوم وسوم بارداریم.هفته بیست و یکم برای غربالگری رفتم سونو گفتن کانون اکوژن دربطن چپ جنینه.یعنی تجمع کلسیم،با این حال برام کلسیم دی نوشتن و چند روزی مصرف کردم الان دست و پام خیلی ورم داره.آیا مصرف کنم یا نه
- بارداری
باسلام .من تحت درمان با HMGو سنال اف بودم .11مهر پریود شدم و از 20ام دکتر برام استرادیول 2میلی 3بار در روز داده تاکی باید ادامه بدم و کی مشخص میشه باردارم ؟؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشيد من هفته ٢٧هستم براي گلودرد و ترشحات چركي پزشك عمومي بهم آزيترومايسين دادن ضرري نداره؟ ميتونم استفاده كنم يا اينكه بهتره صبر كنم دوره سرماخوردگي بگذره؟ من ديابت بارداري هم دارم انسولين استفاده ميكنم ممنون
- بارداری با وجود فتق ناف
با سلام بنده ۳۰ ساله ۱ بار زایمان سزارین داشتم کیسه آبم بزرگ بود.و بچه ۴ کیلو بود فتق ناف درآوردم که بهصورت برآمده بالای نافم است می توانم دوباره با وجود فتق باردار بشم
- بارداری
در سونو انومالی اکوژن روده جنین دیده شد و منو فرستاد دکترم به اکو قلب که سالم بود ولی همه ازمایش و سونو سالم هستن میگم این مورد مشکلیه برا بچه
- بارداری بدون دخول
سلام من ۱۷ سالمه و مجرد هستم و باکره اما دیروز یعنی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ با دوستپسرم رابطه داشتم اما دخولی انجام نشده ولی هر دوتامون ارضا شدیم و ابش رو روی باسنم ریخت و چند قطره از پشتم لیز خورد و ریخت رو واژنم و ۱۰ دقیقه بعد با اب و صابون شستمش. میخواستم بدونماحتمال حاملگی وجود داره !! ممنون میشم جوابمو بدین
- زنان زایمان
سلام چند وقت باید از ترک مواد امفیتامین ها و مخدر سیگار بگذره تا بدن پاک بشه برای اقدام به بارداری
- اقدام
سلام .آیا در زمان اقدام میشه با ماشین مسافرت رفت؟
- مهم
سلام من ۲ ماه و ۲۲ روزع زایمان سزارین کردم ۱۰ روز اول شکمم رو با کمر بند بستم بعدش دیگ نبستم گاهی بستم خیلی کم ایا الان اگر یکسرع ببندم شکمم باز میرع عقب؟؟؟؟
- مصرف اسپرین در هفته ۶
سلام خانم دکتر خسته نباشید،هفته ۶بارداری هستم،۳،۴ماه پیش هموگلوبینم ۱۴/۷ بود و rbc هم ۵/۲۶ و هماتوکریتم ۴۴/۹، ایا باید اسپرین الان استفاده کنم؟؟سال پیش یه سقط بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین در ۶ هفته داشتم،خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم...اصلا میتونم یک شب در میون اسپرین بخورم؟
- غدد زیرپوستی روی واژن
سلام روز خوش بنده درهفته۱۶بارداری هستم از دیروز لبه ی واژنم چند غده زیرپوستی که با دست زدن متوجه شدم وبه اندازه نخود هست با فشار دادن و نشستن درد میگیره و چون من استراحت مطلق و سرکلاژ شکمی هستم زیاد متوجه دردش نمیشم اما مانند جوش زیر پوستی است که با لمس کردن متوجه میشم و احساس میکنم واژنم کمی متورم شده این چی هست و ایا با توجه به شرایط من خطرناک هست؟
- لکه بینی
سلام.۲۸سالمه.متاهلم. ۲۲روز از قاعدگیم گذشته.اقدام کردم واسه بارداری از بعداز پاک شدن. امروز نزدیکی داشتم.اخرشب درد زیر شکم و ترشحات ابکی و اخرم خونی!علتش چیه


