Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
سلام پس از رابطه غیر محافظت شده همسرم یک قرص ۱/۵ اورژانسی خورد و فردا صبح خونریزی داشت الان سومین روز هست که خونریزی داره خواستم بپرسم آیا احتمال باردار شدن رد شده؟
- بارداری
سلام وقت بخیر.من سه ماهه باردارهستم خیلی معده درددارم وهرچی میخورم هضم نمیشه دوهفته ای هم میشه همش بالا میارم ودهنم هگ خیلی تلخه
- اکوڗن
باسلام و خسته نباشید من ۲۶ سالمه و امروز دقیقا ۱۹هفته و سه روز باردارم امروز رفتم آنومالی دادم گفت یه لکه کوچیک روقلب بچه هست وتو برگه آنومالی جلو قسمت قلب نوشته eif is seen
قرص تیروییدو کلسیم ویتامین دی و فیفول هم هرروز مصرف میکنم و داروی دیگه ای مصرف نمیکنم دکترمم رفته مرخصی خواهش میکنم راهنماییم کنید
ممنونم - دولیکوسفالی
سلام در هفته ۲۰ بارداری هستم سنو دادم میگه دولیکوسفالی داره و اندازه پا ها هم از حد معمولی کمتر هست خطرناکه؟چیکار کنم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من دختر 14 ساله از تبریز هستم. ببخشید من یه سوال داشتم ازتون. خانم دکتر من از پرده بکارتم نگرانم. من یه بار خواستم سلامتی پردم رو امتحان کنم که در آن موقع من یه چیز بسیار نازک رو داخل رحم یا نمی دونم کجا، خلاصه من این چیز نازک رو وارد کردم تا 2و نیم سانت اینا داخل رفت و این خیلی نگرانم کرده ک پردم سالم هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا جواب بدین ممنون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- بارداری
سلام من نزدیکی داشتم و قرص خوردم سه تا بعد دو روز باز وقتی نزدیکی داشتم ۲ تا خوردم قرصارو صبح خوردم بعد چن روز خونابه قهوهای شروع شد و تا ۷ روز همنجور جوری ک لباس زیر کثیف میشد و گاهی بیشتر بعد تو ۸ روز مثل پریود خونریزی داشتم ولی کم چون همبن موقع هم باید مریود میشدم ولی چون اولش خونریزی داشتم نمبدونم چجوری شده پریود هس یا ن دکتر زنان رفتم سونو واژینال کردم دکتر کپسول مفنامیک اسید ۲۵۰ و ترسند ۲۵۰ داد گف اگع خونریزی قط نشد برو ازمایش بارداری حلا اگه ازمایش بارداری بدم اگه حامله باشم نشون میده یا ن میگم زود اگه باشه شاید نشون نده
- متخصص زنان
سلام من 4سال ازدواج كردم وهنوز باردارنشدم واز صورتم زياد مو مردانه مي ياد بيرون مي خواستم ببينم دليلش چيست وچه دارويي بايد مصرف شود كه اين موهاي زائد از بين برود
- ترشحات سبز
سلام من نه روزه آی یو آی کردم و ترشحات غلیظ بدون بو و خارش سبز رنگ دارم.آیا خطرناکه؟
- احتمال بارداری
- یک ماهع باردارم چیکارکنم
سلام من یک ماه ویک هفتست باردارم بایدچیکارکنم ک سقط بشه؟
- پریود شدن
سلام ببخشید من رابطه داشتم آب منی ریخته شد داخل واژن فرداش پریود شدم حالا لازم هس که من قرص اورژانسی مصرف کنم یا نه ممنون
- شیاف نبات
آیا شیاف نبات در دوران بارداری برای جنین ضرر دارد؟
- سلام من ۱۸ سالمه متاهلم
من ۴ماهه ازدواج کردم ولی تا الان بچه دارنشدم بعد رفتم سونو دادم جوابش آوند ک سمت راست ۶ تا فولیکول و سمت چپ ۵تا بعد خواستم ببینم امیدی هست ک طی همین دو سه ماه اخیر حامله بشم ؟ ممنون میشم جواب بدید
- سن بارداری
سلام خانم دکتر .با توجه به سونو nt هجده هفته و چهار روز هستم .و طبق سونو آنومالی ۱۸ هفته کامل .سن کدام سونو دقیق تر است؟
- ترش کردن معده در بارداری
سلان من در هفته دوازدهم بارداری هستم معدم خیلی ترش میکنه اصلا نمیتونم چیزی بخورم خیلی اذیتم چکار کنم
- ازمایش قند
باسلام... در هفته ۱۲ بارداری هستم ازمایش قند خون ناشتا ۸۶ و دوساعت بعد صبحانه ۱۴۵ ,نظر شما چیست ؟
- کیست درمویید
سلام،در تخمدان چپ من یک کیست درمویید ۴ سانتی دیده شده (سونو+mri) که باعث ایجاد درد خفیف و مبهم در ناحیه زیر شکمم میشه و احساس سنگینی و پر بودن شکم و زیر شکم.میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم، امکانش هست صبر کنم و همزمان با سزارین کیست رو بردارم؟ یا قبل از اقدام برای بارداری باید جراحی کنم؟
- استفاده از قرص مدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید. من پریودی نامنظمی دارم به دکتر مراجع کردم بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده من اقدام به بارداری هم کردم مشکلی نیست با خوردن این قرص باردار بشم مشکلی برای بچه پیش نمیاد؟ ممنون میشم پاسخگو باشید
- اقدام بارداری
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم دکتربهم قرص مدروفم ۵ داده گفته از ۱۵ سیکل تا۲۵ باید از زمان پاکی حساب کنم یا از وقت پریودی
- جواب ازمایش
جواب ازمایش غربالگری دومم رو میخواستم بدونم


