Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- احساس ادرار
با عرض سلام و خسته نباشید حضور محترم خانم دکتر عزیر من در آستانه ی هفته ی سی ام بارداری هستم با عرض معذرت چند روزی هست که بطور مداوم و با فواصل کم احساس ادرار دارم و وقتی به توالت میرم میزان ادرار خروجی بسیار کم و گاهی در حد چند قطره هست ولی بعد از مدتی بازهم با همان مقدار کم احساس فشار ادرار دارم لطفا راهنماییم بفرمایید که ایا طبیعی هست یا باید خدمت تون برسم برای ویزیت؟ ممنون
- سرویکس
سلام خانم دکتر خسته نباشی من مرداد ۹۹ زایمان سزارین داشتم و الان مجدد باردارم ۲۱ هفته . سرویکس در ۱۲ هفتگی ۳۰ بود . ولی ۲۰ هفتگی شد ۲۰ و دکتر سر کلاژ کرد. خواستم بدونم باید استراحت مطلق باشم و حموم میتونم برم ؟
- زنان و زایمان
با سلام و خسته نباشید ...در بیمارستان ولیعصر رشت زایمان سزارین انجام میدهید ؟؟؟
- اسکن قلب
سلام ببخشید من همراه مامانم رفتم پزشکی هسته ای و اسکن قلب انجام دادند اونجا گفتن با زن حامله نباید در ارتبتط باشند و من این هفته متوجه شدم حامله هستم میخواستم ببینم اشعه ها روی جنین تاثیری میزاره یا نه خیلی نگران هستم...
- بارداری
سلام.من یکسال ازدواج کردم اقدام سنو و آزمایش هم دادم.گفتن خوبی مشکل نداری.همسر من آزمایش اسپرم داد گفتن مشکل نداری ولی باردارنشدم
- بارداری
سلام ببخشید من حدود ۶ماهه ازدواج کردم و پیشگیری نداشتم که مادر شم دکتر هم رفتن آزمایش و سونو انحام دادم خداروشکر مشکلی نبوده ،ولی باز اول دکتر بهم سه تا بسته قرص دادن برا ۳ماه بعد رفتم سونو انحام دادم دوتا آمپول بهم زدن باهم گفتن دیگه دکتر نیا بازدار میشی ولی نشدم این ماه هم ۱۳رپز پریودم عقب افتاد بعد از ۱۳روز پریود شدم ؟؟!!باید چیکار کنم
- سلام من تو سوال قبلی پرسیدم که من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر برای بارداری قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم وقرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم شما گفتین که اینها طورمعمول استفاده نمیشه یعنی چی این دارو ها خوب نیست برای بارداری میشه توزیع بدین
- متیل دوپا در باری
سلام خانم دکتر ۳۸ سال دارم .من الان ۱۵ هفته و ۳ روز هستم ، و ۱۰ سال پیش یه بار سقط با کورتاژ به خاطر تشکیل نشدن قلب جنین و یه بارداری قبلی ۹ سال پیش در ۳۲ هفته به بعد فشار خون ۱۴ داشتم پسر ۹ ساله دارم . الان از ۶ هفته هر بار مطب رفتم فشارم ۱۴ بود و در منزل ۱۲ تا ۱۲ و نیم ، به خاطر همین دکتر متیل دوپا. هر ۱۲ ساعت یک عدد و اسپرین ۸۰ از هفته ۶ تا ۱۳ شبی یه عدد و بعد از آن اسپرین ۱۰۰ مصرف میکنم . چون ۱۰۰ معده ام را اذیت کرد گفته اسپرین ۸۰ یکی و نصف . میخواستم نظر شمارو در مورد میزان اسپرین و متیل دوپا بدونم ، میترسم برای جنین ضرر داشته باشین اسپرین ؟
- بارداری
سلام . در سونوگرافی 19 هفته من در بررسی دهانه سرویکس نوشته funneling در قسمت فوقانی به طول 16مىلى دزده شد وطول قسمت بسته 15 مى است اىن یعنی نمى شه طبیعی اززمان کرد وآزاده بازداشت دهانه ى رحم بسته شود
- زخم رحم
هزینه فریز رحم چقدره
- نتیجه سونوگرافی
سلام خوبی خانم دکتر من ۲۶ روزه زایمان کردم دوقلو رفتم سونو گفتن اکوژن ب قطر ۱۱در۱۳ مشاهده شد نگرانم چیه اکوژن ممنونم کمکم کنید
- طول سرویکس
سلام منظور از دهانه سرویکس درحال بسته شدن است ینی چی من هفته۱۲هستم این خوبه یابده
- سلام خسته نباشید من دوران بارداری رو میگذرونم و غربالگری دوم را انجام داده و امروز جواب آزمایشم رو گرفتم که در اون سندرم داون نشون داده میخواستم ببینم چیکار کنم
- کانال سرویکال
سلام خانم دکتر میشه کمک کنید رفتم سنو روز دوازده اینو نوشته خطرناکه؟ مایع با حداکثر قطر قدامی خلفی ۱.۵ mm در داخل کانال سرویکال مشاهد شد وچه فرقی با مایع آزاد کلدوساک خلفی میکنه
- آرایش در دروان بارداری
با سلام خدمت شما خانم دکتر میخواستم بدونم آیا آرایش کردن در دوران بارداری اشکال داره؟
- غربالگری
سلام خانم دکتر ،می خواستم بدونم تو ۱۰ هفته و ۱ روز میشه تست غربالگری مرحله انجام داد ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر ، من ازمایش بارداریم مثبت شد و الان حدود یک ماه ک قرص نورم اسکین و همون راکوتان قطع کردم الان چه اتفاقی میوفته؟
- درد معده
مشکل معده دارم ولی الان نمیتونم داروهاش استفاده کنم دومپریدون امی تریپلیپین و رابزول ،،،حالا درد در معده امونم بریده انقد رفتم زیر سرم خسته شدم از امروز صبح معده درد داشتم تا غروب بزور اروم شده ولی زده سمت چپ پشت وزیردنده ها توروخدا کمکم کنید خسته شدم هفته ی ۲۷ بارداری و بارداری دومم هستش ممنون از راهنماییتون
- عرق کاسنی
سلام وقت بخیر،خانم دکتر در دو ماه آخر بارداری خوردن عرق کاسنی مجاز هست؟
- کم کردن وزن در بارداری
سلام خسته نباشید من هفته37 و 2 روز بارداریم وزنم هفته ی پیش یعنی ابتدای هفته ی 37 دقیقا 95و500بودم هفته ی 37 تموم شد و برای چکاب رفتم ولی وزنم 95و 300بود 200گرم کم کردم از نظر شما مشکلی دارم ممنون میشم جواب بدین


