سلام،با متخصص آلرژی و زنان خود مشورت کنید.تا دارو را به حداقل برسانند.یا تبدیل به داروی دیگری که قابل مصرف دربارداری باشد،کنند.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام.منکیستتخمداندارمبهپزشکمراجعهکردموایشانروکینتجویزکردندولی خونریزیمنتمامنشددوبارهمراجعهکردمازرویجوابسونوگرافیگفتندکیستکوچکشده وروکینو10عدداسترومارینتجویزکرد 7شباسترومارینهمراهباروکیناستفادهکردممشکلخونریزیمنحلنشد.منتاچهزمانی قرصمصرفبکنمتامشکلخونریزیمنبرطرف بشود
- انتقال جنین انجام دادم روز یازدهم هست هیچ علایمی ندارم یعنی چی
انتقال جنین انجام دادم روز یازدهم هست هیچ علایمی ندارم یعنی هیچی
- سلام من دختر مجردی هستم با کسی دوست شدم اصرار داره که هفته ای یک بار دخول داشته باشیم گفتم باکره امدرحد سر کلاهک داخل گذاشت دوقطره خون اومد کمکم کنید بکارتم آیا پاره شده؟
- جوش
سلام خانم دکتر خسته نباشید من اطراف واژن جوشهای چرکی میندازه دلیل چی چکار باید انجام بده
- آ یو دی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲ ساله ازدواج کردم تاحالا به روش طبیعی جلوگیری کردم . الان میخوام ببینم میتونم دستگا آ یو دی بزارم و این که روش مطمئنی هستش؟ و من بچه ندارم بعدا بخوام بچه دارم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ باتشکر🙏
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.
- خانم دکتر متخصص اندومتریوز هم هستند
- ریزش مو
سلام خانم دکتر ۳۴سالمه و شش ماهه که زایمان کردم از اونموقع ریزش موی شدید گرفتم ممنون میشم راهنمایی کنین و شامپو یا داروی مناسب معرفی کنین
- تنگی دهانه رحم
سلام خانم دکتر ببخشید علایم تنگی دهانه رحم یا چسبندگی اون چیه؟ من حجم خونریزی پریودم کم شده علتش میتونه از اون باشه؟مجرد هستم ممنون
- راهنمایی برای پیشگیری از بارداری ناخاسته
سلام چند روز بعد از سقط واسه پیشگیری از بارداری میتونیم قرص ال دی بخوریم
- درد پریود
سلام روزتون بخیر میخواستم بدونم اگر برای دیسمنوره مراجعه کنیم و همچنین چکاپ کلی برای دختر مجرد و 18 ساله چه نوع معاینه ها و ازمایش هایی انجام میشه؟
- درد بخیه سزارین بهد ۶ماه لولهم بستم
- کراتینه
سلام خسته نباشید من میخوام کراتین بزنم ولی باردارم بهم گفتن کراتینه بارداری هست میتونم بزنم
- عفونت
سلام خانمی۵۰ ساله هستم چند وقتی هست درد پهلو راست دارم که به پشتم هم کشیده میشه ازمایش ادرار دادم مشکلی نبود.سونو کلیه دادم کیست۲۸میلی داشتم که متخصص گفت مشکلی نیست.خارش و درد زیر دل ندارم ولی خیلی کم سوزش دارم و لباس زیرم هم زرد رنگ میشه علت این درد چی میتونه باشه؟ داروی قلب و قند هم استفاده میکنم.یبوست هم دارم میتونم از شربت لاکسی ژل استفاده کنم؟تداخل دارویی نداره؟
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
آندومتر به ضخامت ۸ میلی متر اکوژن و دارای حدود شارپ از میومتر زیرین است. این جمله یعنی چی؟ ۴۵ ساله ۱/۵ سال هست که یاییسه شدن و پریود نمیشن.هیچ علامتی هم ندارن فقط تو سونویه شکمی که دادن همه چی خوبه فقط سوالی که پرسیدم.آیا با دارو خوب میشه یا..؟
- سونوگرافی بارداری
سلام من سونو انجام دادم توی سونو مشخص شد یک ناحیه کیستیک به ابعاد ۱۸در۸ م م در میومتر قدامی تحتانی در محل اسکار سزارین رویت شد. با وجود این میتونم باردار بشم؟ خطرناک نیست
- نازایی
سلام .من ۲۴ساله ام چسبندگی لوله های رحم دارم . رفتم دکتر . گفتن باز نمیشه باید برداشته شه . باید عمل جراحی کنیم . چسبندگی شدید داشت . گفتن اگه چسبندگی به لگن رسیده باشه لوله هاروبرنمیداریم وقطع میکنیم که عفونت به رحم نرسه که اگه ای وی اف انجام دادم بگیره بعداها اگر دردشکم زیاد شد دوباره جراحی باز انجام بدن لوله هاروبردارن ولی باریسک الان مشکل یوبوست گرفتم گفتن جای روده هاروتنگ کرده برای همین خونریزی هم الان یک ماه دارم بعضی وقت شدید بعضی وقت هم لکه بین دردکمر پای شدید هم دارم که گفته ازلوله رحم خواستم بدونم ایا برداشتن لوله مشکلی برای کمرم وپام میاره یانه خواهشنا اگرتونستین جواب بدین باتشکر
- سقط جنین
سلام من یه ماه پیش با قرص سقط کردم بعد الان ۱۳ روزه پریود شدم ۴ ،۵ روز اول شدید بود ولی الان کمتر شده ولی قطع نمیشه یعنی مشکلی هست؟ میتونم قرص ال دی استفاده کنم؟
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- مصرف طولانی قرص سیپروترون کامپاند
سلام
من ۳۵ ساله هستم. ۷ ساله ازدواج کردم و در تمام این سالها با قرص سیپروترون کامپاند جلوگیری داشتم. خواستم بدونم آیا مصرف طولانی این قرص تاثیر مضر روی بدن نخواهد گذاشت؟


