Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- راجب بارداری
سلام من 5هفته و4روزه باردارم یک هفته میشه که کلا تو رختخواب افتادم و نمیتونم از رختخواب بلند شوم همش زیر دل و خود دل و کمرم درد میکنه و میپیچه بهم و تیر میکشه و درد دارم دائما اسهال هم هستم بعضی مواقع دکتر هم دو بار رفتم هر کس یه چیز میکه ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا نگرانم بچم چیزیش نشه یه وقت
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم اگه بعد قرص استرومارین ۱۰تا که خوردم پریود شدم باید چی کار کنم بعد قرص مدروکسی پروژسترون از کیه بخورم میشه راهنمایی کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر من سه تا زایمان زودرس داشتم اولی و دومی 20 هفته و 21 هفته که گفتن سپتوم داری جراحی شدم و بعد دوسال بازم باردار شدم 26 هفته درد زایمان دوتای اخرم سرکلاژ شدم حالا بهم گفتن سرکلاژ شکمی عکسم گرفتم مشکلی دیگه ندارم
- توهم بارداری
باشخصی دوست هستم رابطه جنسی نداریم ولی درحد معاشقه ارتباط داریم یکبار لباس زیر من رو کثیف کرد بعد ازون حالتهای بارداری سراغم اومد بیبی چک زدم منفی بود دوتا سونو دادم همه چیز عادی بود ازمایش خون اورژانسی باز هم منفی بود ولیالان که حدود ۳ماه بیشتر گذشته شکمم داره بزرگ میشه و ۴کیلو وزن اضافه کردم و گاهی احساس چرخیدن چیزی توی شکم و گاهی جدیدا احساس زدن نبض زیر شکمم دارم البته توی ناحیه معده احساس سفتی و درد دارم خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید
- ازمایش hsv قبل بارداری
سلام
من تا حالا هیچ علامتی از تبخال و تبخال تناسلی نداشتم ، می خوام برای بارداری اقدام کنم آیا لزومی داره که آزمایش خون hsv را انجام بدم؟ چون جایی خوندم ممکنه بیماری تبخال تناسلی سالها در بدن فرد باشه و اون ندونه. از طرفی گویا آزمایش خون hsv دقت بالایی نداره (مخصوصا در مورد کسانی که علائم بیماری را ندارند) و امکان اینکه مثبت کاذب را ایجاد کنه بالا است. ممنون میشم راهنمایی ام کنید؟ - کیست مغز در جنین
سلام خسته نباید وقتتون بخیر ببخشید من هفته هجده بارداری برای غربال گری انومالی رفتم کیست در مغز جنین نشون داده خیلی هم نگرانم برای سلامتی جنین ینی راه حلی نیست
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام خانوم دکتر من در هفته هشتم بارداری هستم هشت هفته وپنج روز قرص Femobraو اسپرین استفاده میکنم من دیروز ۱۱ ساعت ماشین نشستم ن اینکه یکسره مثلا ساعت ۱۱ نیم نشستم ساعت ۱ نیم یا ۲ پیاده شدم و تا ساعت پنج باز نشستم ماشین تا دو ساعت بازم پیاده و بار اخر برگشتنی یکساعت نیم طول کشید مشکلی بوجود نمیاد واس بچم یا چیز دیگه ای نگرانم که رفتم با ماشین لطفا راهنماییم کنید🙏🙏
- بارداری
سلام من پریود هام همیشه منظم هست ۲۸روزه و۷ روزه است اما این ماه ۳روز پریود وروز۴ فقط لکه بینی داشتم روز۷ و۹و۱۱و۱۵نزدیکی داشتم فردا هم ۱۹ میخوام اقدام کنم چون دختر میخوام روز تخمک گذاری اقدام نکردم روز ۱۳ فقط زیر شکمم درد کرد شدید تا ۲ ساعت نتونستم خوب راه برم و درد ساق پادارم دیگه هیچ علائمی نداشتم نه ترشح ونه سینه درد وغیره قرص لتروزل ۲/۵خوردم از روز سوم ویتامین eویتامین D3وامگا۳ واسیدفولیک ۵ هرروز خوردم آیا احتمال بارداری در این ماه وجود داره خیلی استرس دارم آخه من یک ساله اقدام کردم باردار نشدم تحت پزشک هم هستم ولی تاثیری نداشت لطفا منو راهنمایی کنید چکار باید بکنم چه قرص های باید مصرف کنم دکترم میگه تنبلی تخمدان دارم یه ساله دارم قرص میخورم آمپول زیر جلدی هم زدم تاموکسیفن ولتروزل ویتامینها را یه ساله دارم میخورم
- بارداری
سلام. اگر خانمی در دوران تخمک گذاری رابطه غیر محافظت شده ای داشته باشد اما دو سه ساعت پس از رابطه قرص اورژانسی مصرف کند امکان بارداری وجود دارد؟
- بارداری
سلام.من به مدت یکسال بخاطر بیماری لیکن پلان قرص کورتون استفاده میکنم میخاستم بپرسم آیا میتونم باردار شوم یا خطرناکه
- قرص استرادیول
سلام مجدد. عذرخواهی میکنم بنده یه سوال پرسیدم و همچنان منتظر پاسختون هستم. به صورت طبیعی باردار شدم. دکتر گفتن قرص استرادیول را تا ۱۴ روز مصرف کنم به اشتباه ۱۸ روز خوردم . امروز متوجه شدم که باردار هستم . یعنی ۴ روز بیشتر قرص رو خوردم. لطفاً به من بگید آیا برای جنین اتفاقی پیش میاد؟ضرر داره؟
- جفت
قرارگرفتن جنین در سیرکولار واندوسیروکس بسته است یعنی چی درسونوگرافی 7هفته بارداری
- سقط جنین
من سقط داشتم ولخته خیلی سفت و بزرگ گوشتت مانند پریشب دفع کردم قبلش لخته جیگر مانند خیلی دفع شده ولی خونریزیم هنوز بند نیومده چرا بنظرتون بند نمیشه حتی یه دوره از قاعدگیمم تودخونریزی رد شده رفته
- پیشگیری از بارداری
باسلام ببخشید من ۱۸ سالمه و در روز ۱۷ام قاعدگی با همسرم رابطه پر خطر داشتم که ۳۰ ساعت بعد اولین قرص اورژانسی لونژیل ۷۵ درصد و بعد ۱۲ ساعت دومین قرص رو خوردم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- اقدام به باردااااری
سلام خانم دکتر من روز۱۴پریودیم ۲تا آمپول hcgزدم که ۳ساعت قبل از آمپول نزدیکی کردم و۳۰ساعت بعداز امپول نزدیکی داشتم بعداز اون دیگه اصلا نزدیکی نداشتم امکان داره من بارداربشم آیا اقدامم کم نبوده؟؟ ممنون میشم لطف کنید زود جوابمو بدید خیلی اضطراب دارم
- پاک سازی رحم
سلام وقت به خیر من امشب رفتم پزشک زنان که امادگی پیدا کنم برای بچه دارشدن . سونا داخلی شدم دکتر گفت دهانه رحم التهاب داره و رحم ضخیم یا کلفت شده . بهم گفت برم بیمارستان واسه پاک سازی رحم . الان میخوام بدونم پاکسازی همون کورتاژ هست ؟
- سقط جنین با قرص سایتوتک
هفته 7بارداری 5تاقرص مصرف کردم دوتاواژینال بقیه زیرزبانی دوسه تیکه ازم خارج شدفقط همین به نظرتون سقطم کامل شده؟
- بارداری
آیا بدون دخول و با ریختن منی روی باسن و بعد پاک کردن آن با دستمال و ده دقیقه بعد شستن آن در حموم که باسن و واژن را بشورین با دست امکان انتقال زنده شدن اسپرم زیر آب داغ یا یخ و باردار شدن با این حالت در زمان تخمک گذاری امکان دارد
- بارداری
دوست من یکروز بعد از اتمامپریود رابطه جنسی داشته بعد از ۲۰ ساعت یک قرص لونژیل ۱/۵ مصرف کرده بعد از ۵ روز از مصرف قرص خون ریزی پیدا کرد تا ۷ روز و بعد هم خون ریزیش تمومشد ایا احتمال بارداری هس؟
نیاز به ازمایش هست؟ - بارداری
خوردن چه قرصی واسه ماه اول بارداری


