Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کبد
با سلام.سونوگرافی کبدانجام دادم نوشته چندکانون اکوژن که مربوط به سیلیفیکاسیون درلوب راست کبدرویت شد مفهوم این یعنی چه.ممنون
- با سلام آیا پولیپ رحم به اندازه 13 میلیمتر که هیچ مشکلی ایجاد نمیکند ودر سونوگرافی تشخیص داده شده نیاز به جراحی دارد؟
- سلام من دو سال یائسه شدم دکتر بهم قرص استرادیول داده ایا امکان پریود شدنم هست ؟؟
- کیست و نازایی
سلام خسته نباشید 25/7رفتم دکتر سونو انجام داد گفت کیست 5میلی توی تخمدان چپت داری بهم قرص سیبل داد 6روز بعدازمصرف قرص لکه بینی پیدا کردم ینی از 31/7لکه بینی داشتم تا 10/8که پریود شدم وهمینجور خونریزی داشتم قطع نمیشد رفتم سونو گفت کیست بزرگ آب شده کیستای ریز توی تخمدانات هست بعد دکتر بهم امپول ویتامین Kو یکی دیگه داد زدم خونریزیم قطع شد حالا احساس میکنم میخوام پریود بشم واسه چی اینجور شدم من 5روز بیشتر نیست خونریزیم قطع شده؟
- زمان مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر، من 27سالمه و به خاطر تنبلی تخم دان دکتر قرص دوفاستون بهم دادن که از 15تا25پریودی بخورم ولی دقیقا روز 15ام دوباره پریودشدم، حالا من قرص رومصرف کنم یانه؟! ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
- سلام وقت بخیر، کیست تخمدان سمت چپ باسپتاسیون ظریف داخلی حدود ۵سانتیمتر به نظر شما خطرناک؟؟
- تفسیر ازمایش
سلام خسته نباشید من 3 سال پیش آزمایش AMH دادم 1.7بور دو دفعه هم ای وی اف انجام دادم حالا باز این آزمایش انجام دادم 3.10 هست سوال من اینکه بعد 3 سال با دو دفعه ای وی اف مگه نباید الان ذخیره تخمدان کم شده باشه پس چرا بیشترهه؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- تب و لرز در شب اول انتقال
سلام من شب اول انتقال دچار تب و لرز شدید ۳۹ درجه شدم (به خاطر تزریق بد امپول پروژسترون) ایا خطری برای جنین هام داشته؟
- سرکلاژ
دکتر،سرکلاژشکمی کردم الانم باردارم هفت هفته ،نزدیکی نداریم ،اگه تحریک بشم ضرر داره سقط میکنم ؟
- سرکلاژ
سلام من الان دوهفته میشه که سرکلاژ انجام دادم جفتم پایین و طول سرویکسم ۲۸ بود الان گاهی اوقات درد زیر شکم دارم مداوم نیست ولی گاهی اوقاته طبیعی هستش؟ من قرص مولتی ویتامین و اهن و کلسیمی که مصرف میکنم سی تاش تموم شده باز باید بخورم؟
- سلام تیروئید و فیبرم دارم خونریزی شدید دارم میتونم قرص ال دی بخورم خونریزی بند بیاد
- آی یوآی
سلام برای انجام آی یوآی روز۱۲پریودسونوشدم تخمدان راست حاوی فولیکول غالب به ابعاد۲۴×۲۴میلیمتروتخمدان راست فولیکول۲۵×۲۱ میلیمتر میباشد.سوالم اینه آیااین اندازه فولیکول غالب طبیعی وبرای بارداری مناسب؟آیااندازه فولیکولها طبیعی است؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من از ۱۴ سالگی عادت ماهانه شدم و از همان اول عادتم منظم نبود خیلی دارو مصرف کردم از قرص ال دی پرژسترون متفرمین و...وتا الان ک ۲۶ ساله هستم درمان نشده واگر قرص نخورم تا ۲ یا۳ ماه عادت نمیشم تازگی رفتم دکتر زنان و قرص دوفاستون خارجی بهم دادن وگفتن ک باید همیشه این قرص را مصرف کنم و تنبلی تخمدان درمانی ندارد آیا درسته ؟ و آیا قرص متفرمین ب تنهایی استفاده کنم بهتره یا همین دوفاستون. ممنون
- سنوگرافی رحم
سلام.هفت روزه پاک شدم.امروزسنوانجام دادم .تخمدان راست فولیکول ۱۴ میلیمتر و تخمدان چپ فولیکول ۱۵ میلیمتر . مایع ازاد هم رویت نشده . آیا با این حال امکان بارداری وجود داره یانه؟سنو گرفتی مشکلی نداره؟
- اف اس اچ پایین
سلام خانوم دکتر عزیز،میخواستم بپرسم جواب آزمایش اف اس اچ زیر یک و lh=7 یعنی چه،نمیتونم باردار بشم؟درضمن ۳۵ سالمه و amh=./1
- کولپوسکوپ
سلام برای پارگی بالای واژن از داخل با کولپوسکوپ معاینه میکنن؟
- سـوال
سلام خانم دکتروقت بخیر🌿مجردهستم وقرص سیپروترون کامپاندمصرف می کنم،شش تاازقرصم مانده که این بسته تمام شودچندروزی هست ترشح قهوه ای وصورتی رنگ گاهی همراه لکه خونی دارم آیابه علت عفونت هست من علائم عفونت مثل تکررادراروسوزش ندارم ولی چندروزی هست ترشح دارم وگاهی زیرشکمم درد می گیرد اگربه علت عفونت باشدمیتوانم قرص میترونیدازول مصرف کنم؟ ممنون ازشما🍀
- تشکیل نشدن قلب
سلام خانم دکتر من از اول سال برای بارداری اقدام کردم و آخرین پریودیم ۲۳ اذر بود.ازمایش دادم گفتند حامله هستی . دیروز رفتم سونوگرافی گفت تو ۶ هفته هستی و قلب هنوز تشکیل نشده. ساک حاملگی تو رحم تشکیل شده. براساس تاریخ پریودم باید الان ۸ هفته باشم. دکترم گفت یک هفته دیگه سونو واژینال بده اگه قلب تشکیل نشده باشه باید سقط بشه. به نظر شما مشکلم چیه ؟چیکار کنم؟
- قاعدگی
سلام من حدود سه ماه هست قرص ال ذی مصرف میکنم اخرین خونریزیم ۱۹این ماه بود و من یه ورق از قرص رو امروز اغازکردم و یدونه قرص انداختم ایا میتونم بقیه قرص رو از هفته اینده مصرف کنم؟
- سلام خسته نباشید


