Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی زیبایی بیکینی
سلام دکتر..من 10 سال پیش بارداری داشتم که از زیر نافم تا روی بیکینی م ترک افتاده.. میخواستم بدونم این ترکها رو میشه از رو بیکینی از بین برد؟ و اینکه طی عمل جراحی زیبایی بیکینی واژن هم تنگ میشه..؟
- سرکلاژ شکمی
امکان داره ک قبل بارداری سرکلاژ شکمی کنی جلوی بارداری وبگیره؟؟ خیلی شنیدم ک قبلا سریه باردار میشدن الان ک شکمی عمل کردن چن ماه شده ولی باردار نشدن
- فیبروم
سلام من فیبروم رحمی دارم توی سونوگرافی نشون دادتعدادش خیلی هم زیاده میخواستم بدونم چیکارکنم اگه نخوام رحمم رودربیارم میتونم فقط فیبروم هاروازرحمم خارج کنم
- قطع خونریزی
سلام بنده سونوگرافی و ازمایش هورمونی وچکاپ انجام دادم حضوری هم معاینه شدم ولی چیزی نشون داده نشده من دائما خونریزی دارم و واقعا خسته شدم ازاین وضعیت نظربرخی پزشک کورتاژ تشخیصی هست خواستم بپرسم راه دیگه ای برای درمان وجود نداره؟
- سرطان آندومتر
سلام نزدیک به یک ماه هست خونریزی دارم سنو داخلی دادم آندومتر 16بود دکتر برام کورتاژ تشخصی نوشتن آیا راه دیگر هست کورتاژ نشم آیا آندومتر 16سرطان است
- عادت ماهیانه
سلام دکتر وقتتون بخیر من همیشه هفدهم هر ماه پروید میشدم ولی نمیدونم چرا این ماه تا الان که ۲۴ هستش نشدم خیلی نگرام ۱۵ سالمه ممنون میشم کمکم کنید
- Kokeile reactoonz suositellulla kasinolla luotettava – Arvostelu.
Oletko etsimässä ainutlaatuista slot-kokemusta? Hyvä uutinen on, että reactoonz voi olla juuri se mitä etsit.Esitellyt tunnettu pelistudio, reactoonz yhdistää uniikin pelimekaniikan ja korkean viihdearvon.Pelattavuus ja tunnelma Kuvittele hullunkuriseen universumiin, jossa sympaattiset avaruusoliot keräävät voittoja. reactoonz rtp vaihtelee hieman ja jännitys säilyy jokaisella kierroksella.Visuaalinen ilme ovat eloisat, ja erikoistehosteet tukevat pelin teemaa. Äänimaailma on energinen.Bonustoiminnot ja erikoisominaisuudet reactoonz tarjoaa erikoisbonuksia, jotka voivat moninkertaistaa voitot. try reactoonz antaa mahdollisuuden kokeilla peliä ennen oikean rahan panostamista.Missä pelata reactoonz? reactoonz on saatavilla monilla lisensoiduilla kasinoilla. Suosituimmat paikat sisältävät Veikkaus turvallisessa ympäristössä.Yhteenveto ja mielipide Yhteenvetona reactoonz on viihdyttävä ja palkitseva peli. Sen uniikki teema ja vaihteleva reactoonz rtp tekevät siitä mielenkiintoisen valinnan.
- جواب تست پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation .no transform tion zone....._negativ for untraditional..._Associated with inflammation...mild
این ازمایش رو برام تفسیر کنید
- ضایعه solid
من در سونو ضایعه solid درپستان چپ هیپواکو با حدود مشخص وابعاد ۲۰در۱۰میلی وفاقدکلسیفاکسیون آیا خطرناکه وبدخیمه؟
- سزارین
باسلام من فرزنداولم رو در ۴۱هفتگی ازدست دادم روز عمل که رفتم گفتن صدای قلبی نمیشنویم و عملم کردن الان ۲ماه ونیم گذشته آیا بعداز ۳ماه از سزارین اولم اگه اقدام کنم مشکلی برای رحمم و جنینم پیش نمیاد
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- پزشکی
سلام وقت بخیر،۵۳سالمه مجرد هستم در سونوگرافی آمده دانسیته کلسیفیه به قطر۹میلیمتردرادنکس چپ دیدهدمیشودبا توجه به منوپوزبودن بیمارجهت افتراق مناسب تخمدانی این ضایعه ازرحم TVSپیشنهادمیشودآیابررسی لازم است البته نفخ بیش ازحددارملژفا راهنمایی کنیدمتشکرم
- مایع لگن
باسلام در سونوی من نوشته شده مقدار مختصر مایع در لگن. من خانم48ساله هستم که دوماه پریود نشدم و بعد از دوماه شدم و باز یک ماهه که نشدم الان یکسال است خونریزی هام خیلی شدید و لخته هست تا سه روز و به مرور تا شش روز تمام میشود. در سونو اندومتر ضخامت 8بود در مدتی که پریود نمیشم الان یک ماهه.در سونو تغیرات در رحم و بزگ بودن رحم103,میل کذارش شده. و کیست شکلاتی در تخمدان.ایا باید رحم بردارم؟
- فیبروم
سلام من ۴۳ سال دارم و سه تا زایمان داشتم الان کیست وفیبروم دارم که کیست با دارو درمان شده و فیبروم هنوز هست . در دوره ی پریود بسیار خونریزی و لخته دارم نمیخوام جراحی کنم و رحمم رو دربیارم پزشک برام آمپول دکاپیتل ۳تا هر ۲۸ روز یکبار تجویز کرده ولی گفتن که با این آمپولها یائسه میشی . آیا راه حلی برای درمان هست بدون برداشتن رحم و یائسه شدن؟
- راجب رابطه مقعدی
سلام .من راجب رابطه مقعدی سوال داشتم ک آیا این رابطه ضرر داره؟؟هر چند وقت یکبار میشه این رابطرو داشت؟
- سونوگرافی
با سلام منظور ازضخامت دولایه ۱۷میلیمتر وهتروژن است و میوممورال هتروژن ۲۹میلیمتر در اندام ادامه با فشار بر آندومتر چیست سن بیمار ۶۲سال می باشد لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- شکل واژن
سلام وخداقوت.ببخشید ایا شکل لب های واژن چ لب فرعی چ لب بزرگ صاف هستش؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر سرکلاژ شکمی ریسک داره برای مادر ؟
- نون هموژن یعنی چه
رحم با ابعاد36*64میلیمتر با اکو بی میومنر نون هموژن مشاهده میشود اندو متر با ضخامت 3میلیمتر مشهود است یعنی چه سن32
- کیست اکوفری
سلام کیست اکوفری تک خانه ای به ابعاد30*17میلیمتری دارم درد در مثانه وتکرارادراردا م لطفا راهنمایی کنید


