Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اگزیلاریدوطرفه پستان
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- لابیاپلاستی
سلام . ببخشید من لابیاهام بزرگن از گوشت کناره ها زده بیرون . میخاسم بدونم وقتی ادم متاهل شد شوهر آدم خوشش نمیاد ؟
- غده در سینه
سلام خانمی 34 ساله هستم حدود شش ماه پیش احساس یه غده در سینه سمت راستم کردم. به طوری که فقط با لمس کردن دیده میشد. سونوگرافی انجام دادم و نرمال بود. ولی توی این مدت تعداد غده ها بیشتر شد الان دو نقطه سینه به اندازه یه فندق رنگش تغییر کرده. ایا خطرناکه ؟ باید اقدام دیگه ای انجام بدم یا دارو بخورم.
- امپول دکاپتیل
سلام امپول دکاپتیل هندی بصورت دوماه زدم هر ۲۸ روز ولی خونریزی شدید دارم علت چیست فیبروم ساب موکوزال دارم ایا امپول اثر ری ندارد ؟قیلا فرانسوی می زدم سریع قطع می شد
- دردوسوزش شکم
دردوسوزش بخیه داخل شکم بعداز سه ماه عمل سزارین
- هایپرپلازی بدون آتی
من برای درمان هایپپلازی بدون آتی دو دوره مدروکسی و متفورمین خوردم اگه جواب پاتولوژیم همچنان هایپر پلازی باشه لازمه هیسترکتومی کنم یا باز فرصت دارم درمان بشم؟
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
بعد از تزریق دیفرلین برای فیبروم برای خانم ۴۳ ساله همون ماه پریود میشم ؟؟
- هیپراکو به همراه ذرات اکوژن در سینه
سلام و خسته نباشید سینه های من هر دو تا دارای فیبرو کیست های زیادیه که من هرسال با سونو چکشون می کنم ... چند ماهه دپیش من متوجه شدم که به توده نرم و گرد و دردناک روی دندم نزدیک بافت سینم دقیقا در موقعیت ساعت ده یا ۱۱ شدم البته تمام این مدت احساس می کنم که درد داشتم و علتش این توده بوده ولی این ماه اخیر درد روی دندم خیلیییییی تیز وو کشنده بود که وقتی رفتم سونو گفتن که توده نیست و بافتش از چربی ولی حاوی ورقه هاییی اسد که ذرات کلوژنی دارن. که در واقع از همین مدل بافت در قسمت های مختلف هر دو تا سینم هست ولی اندازشون کوچکتره اندازه این توده طول ۱۸ و ضخامت ۱۰ ممنون میشم راهنماییم کنید ایا این توده بدیه!؟ این دردش که به دندم میزنه دلیل بر خطرناک بودنشه!؟ ممنون🙏
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر یک ضایعه ی کیستیک همراه با رتیکولار انترنال اکو دارم با ابعاد 30*35 در تخمدان راست دارم حدود 5 ماه پیش یه کیست فولیکولی (البته اگه درست گفته باشم) داشتم الانم حدود 40 روز میشه که ریزش شدید مو دارم جوری که موهام نصف شدن لطفا بفرمایید آیا این نوع کیست بدخیم هست و اینکه ممکن است که ریزش مو مربوط به این کیست باشد من تا حالا هیچ وقت ریزش مو نداشتم چندین ساله که تیرویید کم کار دارم اما ریزش مو نداشتم ضمنا 45 سالمه
- بعد جراحی کیست بارتولن
سلام بدنسازی و رابطه جنسی چه زمانی بعد. از جراحی امکانپذیره؟
- سوال.درمان
سلام از داخل قسمت بالا نزدیک بیرون سوزش و درد دارم و ترشحم بوی بد نمیده و سفید رنگ اما دیدم یه رگ قهوه ای تو ترشحم بود. دیواره ی رحم(منظور خود رحم است و دهانه رحم نیست) سوزش و درد داره دقیقا دردش مثل پارگی انگار میخواد پاره بشه و سرد هم هست من سرما رو تو رحمم سمت راست حس میکنم. سنوگرافی دادم تخمدان ها نرمال بود ولی من از تخمدان راست به پایین التهاب دارم یعنی سمت راستم از سمت چپم بلند تره و سفت و وقتی فشار یا زور بدم گرفتگی دارم و اگه با دست فشار بدم درد میگیره. موقه ی سنوگرافی دکتر انگار به یه چیزی شک کرده بود پرسید پریودیت منظمه که منظم نیست و تا نه روزی لکه بینی قهوه ای دارم و اینبار موقه ی پریودی لکه های سبز کمرنگ دیدم ولی قارچ ندارم یبار که معاینه ی موضعی انجام دادم گفتن عفونت خفیف داری ولی داخلی معاینه نشدم ایا عفونت به لوله های رحمم رسیده که التهاب و این احساس رو دارم؟برام مقدور نیست دکتر برم لطفا اگه میشه دارویی پیشنهاد بدید و ایا درمان میشم؟ نیازی به عکس رنگی است؟
- رحم
سلام،؟من۴۳سالمه ، آیا برداشتن رحم باعث مشکلاتی میشه؟
- درد شدید بخیه بعد 6ماه
س خسته نباشید من 6ماهه زایمان کردم سزارین بودم الان 3روز رد بخیه هام خیلی درد میکنه درحدی که نمیتونم از جام بلند شم کمر و پهلوهامم درد میکنه دکتر زنان رفتم گفتن که باید برم پیش دکتر جراح نظر شما چیه
- توده اکوژن به ۱۶ ملیمتر در کلیه یعنی چه
- آمپول واریوپپتیل
سلام دوهفته پیش برای انجام جراحی یک دوز آمپول واریوپپتیل تزریق کردم بعدازدوهفته دوباره پریود شدم دوز دومم رو باید دو هفته دیگه تزریق کنم خواستم ببینم این روند پریودی طبیعی یانه ممنونم
- تجمع مایع درکاویته
در سونو من نوشته تجمع مایع اکوفری بصورت لوکوله به حجم ۴۵۰ccدرکاویته آندومتر که باعث بزرگ شدن رحم شده میشه توضیح بدید یعنی چی و علتش چیه؟درمانش چیه ممنون میشم جواب بدید
- اندومتر
خانوم یائسه ای بدون هیچ گونه درد و خون ریزی، ضخامت اندومترش ۱۸ میلی متر است. ایا حتما باید کورتاژ تشخیصی شود؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من باوجود سرکلاژ سقط داشتم که دهانه رحم دوسانت بازشده بود قرار سرکلاژ شکمی انجام بدم ایا امکان بازشدن زودرس دهانه رحم باوجود سرکلاژ شکمی وجود داره یانه؟و تو سرکلاژ شکمی فقط انقباض وپارگی کیسه اب موجب شکست بارداری میشه؟
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- لابیاپلاستی
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر شرف الدین عزیز، میخواستم بدونم در جراحی لابیا پلاستی، فقط لابیا راجراحی می کنید یا چین و چروک بالای کلیتوریس هم جراحی میکنین؟ سپاس


