Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضایعه solid
من در سونو ضایعه solid درپستان چپ هیپواکو با حدود مشخص وابعاد ۲۰در۱۰میلی وفاقدکلسیفاکسیون آیا خطرناکه وبدخیمه؟
- جراحی زنان
ايا دكتر عمل لابياپلاستي انجام ميدهد هزينه؟
- درد و خارش
سلام زیر پوست سمت راست تناسلیم خارش دارم. روی یکی از لبه های واژنم نزدیک کلیتوریس اندازه یه جوش کوچیکه زیر پوستش هست و خارش کلیتوریس دارم اونم از زیر پوست و شما چه دارویی برای درمان عفونت زیر پوست پیشنهاد میکنید؟ بعضی از قسمت ها با معاینه دیده نمیشه. با چه روشی میشه تمام قسمت های تناسلی رو معاینه کرد و اگه عفونتی هست دیده بشه؟
- درد بخیه های سزارین
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.
- بعد جراحی کیست بارتولن
سلام بدنسازی و رابطه جنسی چه زمانی بعد. از جراحی امکانپذیره؟
- تنگ کردن واژن
سلام .خسته نباشی.۸ماه هسیت ک زایمان کردم.بطور طبیعی.الان احتیاج به تنگ کردن واژن دارم.میخواستم بدونم عمل جراحی بهتر هست یا لابیاپلاستی؟واینکه هزینش چقدر هست؟دربیمازستان انجام میشه یا مطب؟مرسی
- سوزش بخیه سزارین از داخل شکم
سلام من ۳سال سزارین شدم چند روز یک قسمت از بخیه هام از داخل سوزش عجیبی داره همراه درد که به محض ایستادن شروع میشه و تو خم و راست شدن اذیت میکنه بخیه انگار تازست و تازه زایمان کردم
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- پریود
سلام وقتی میخوام پریودشم از قسمت بالا ی واژن بار اول خون میاد علت چیست؟
- تخمدان
تخمدان راست به ابعاد ۲۰*۳۶م م وتخمدان چب به ابعاد ۲۲*۳۹ م م وحاوی یک فولیکول غالب در دیامتر 20م م مباشد
- خارش واژن
سلام قرص سفالکسین زیاد مصرف کردم خارش واژن و خارش مقعد گرفتم میشه تریاموسیلین ان ان داخل واژن بزنم موردی نداره
- 🖐
سلام خسته نباشید من مجرد هستم میتونم این عمل رو انجام بدم؟ یا حتما باید زن بود تا این عملو انجام داد؟
- سلام receivd specimen in formalin labeled as Ovary consisted of an ovry measuring 5×4×4cm
- کیست تخمدان سمت راست
تصویر کیستیک echo free به دیامتر ۱۹میلی متر در کیست راست مشهود است، مایع آزاد در کولدوساک مشهود نیست. میشه توضیح بدید این سونو رو لطفا
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ببخشید من ی زایمان زودرس داشتم توی ۲۲ هفته کیسه اب اومد تو واژن تا ۱۳ هفته ۵ روز استراحت مطلق شدم همون روز درد زایمان گرفتم و زایمان کردم در ۲ ساعت میخاستم بپرسم سرکلاژ شکمی واسم جواب میده دیگه نمیخام ریسک کنم
- کیست
تصویر کیست فاقد اکو وجدادداخلی به دیامتر ۴۲*۴۴در تخمدان چپ مشاهده گردید
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی انجام بشه موقعی بارداری باید استراحت مطلق باشیم یا دیگه نیاز به استراحت نداده
- پریود بعد از تزریق دیفرالین
سلام من بعداز زایمان لخته خون دفع داشتم و یک ماه بعد زایمان خونریزی شدید داشتمچبه علت التهاب عروق رحم و پرخونی رحم آمپول دیفرلین سه ماهه تزریق کردم همراه با مصرف قرص ال دی بعدش دو دوره بعد از اتمام قرص ال دی پریود میشوم چه کنم
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست درمویید در هر دو تخمدانم داشتم الان ۳ ماه است ک عمل کردم ی هفته اس ک درد داشتم رفتم سونو گرفتم تخمدان سمت راستم یک کیست حاوی اکوهای اینترنال با ابعاد11*26م.م وجود داره ک میتواند مطرح کننده کیست همورژیک ویادر درجه بعد اندومتریوما باشد و مایع در کلدوساک خلفی با حجم حدود10-9 سیسی مشاهده شده


