Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال
سلام وقت بخیر، یک برآمدگی پوستی درقسمت باسن چندسالی هست وجودداره و خودپوست برآمده هست وهیچ علائمی نداره مثل درد وسوزش وخارش نداره وانگارپوست آن قسمت بادکرده سفتیش هم شبیه جوشه آیانیازبه بررسی داره؟
- قرص سپروفلوکساسین 500برای عفونت زخم سیزارین یکی خوردم بچه ام یک ماهشه بچم شیرمیدم
سلام بچه ام یک ماهه هست یک دونه قرص سپروفلوکساسین 500خوردم زلرنداره به بچم شیرمیدم
- بقایا
بقایا بافلوی عروقی کورتاژ میشه براش انجام داد
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام.من سه روز پیش سونو دادم.جوابش ب این صورت بود ک ضخامت اندومتر ۷mm. کیست ب ابعاد ۴۸×۳۱ و داخل ان ضایعه اکوژن ۳۱×۲۱ رویت شد. میخوام بدونم این اکوژن چیه؟عایا خطرناکه؟ عایا دلیل بر سرطانه؟ در برگه سونوم نوشته ۴ هفته بعد از لحاظ solid بودن صایعه بررسی شود. ممنون میشم کمکم کنید راهنمایی کنید
- سندرم آشرمن
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من سپتوم واژن داشتم وجراحی شده ام. خواستم بپرسم این بیماری من سپتوم واژن جز چسبندگی وسندرم آشرمن محسوب میشه یا خیر ؟
- ناباروری
سلام با تعداد کم اسپرم ۲۶ میلیون در هر انزال و تحرک کم ۱۳ درصد حرکت پیشرونده میشه طبیعی باردار شد
- لتروزول و دوقلوزایی
سلام خانم دکتر ببخشید شانس دوقلوزایی با لتروزل بیشتره یا کلومیفن واینکه اگه با هم مصرف بشن چطوره
- بارداری
سلام وقت بخیر.من سه ماهه باردارهستم خیلی معده درددارم وهرچی میخورم هضم نمیشه دوهفته ای هم میشه همش بالا میارم ودهنم هگ خیلی تلخه
- کیست تخمدان
سلام من یه ماه پیش کیستی به اندازه۲۷× ۳۵ در تخمدان راستم داشتم دیروز رفتم سونوگرافی گفت کیستی به اندازه ۲۷×۲۸×۳۰درتخمدان چپمه
- پرده بکارت
سلام ببخشید من یه چند وقتی دچار خود ارضایی شده بودم و چیزی درون بدنم کردم و بعد از ارضا شدن خوابیدم و وقتی بیدار شدم انگار پریود شده بودم و خون ریزی داشتم و مثل نرمال پریود بود چند روزی طول کشید اما خیلی نگران هستم که امکان داشته باشه پرده بکارتم آسیب دیده باشه میشه راهنمایی کنید بگید چطوری متوجه بشم که آیا به پرده بکارتم آسیب زدم یا نه اصلا بعد از ارضا شدن امکان داره پریود شد
- در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خودبخود سقط شد
سلام و احترام،
دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
- نازایی
نه ساله ازدواج کردم یه بارداری خارج رحم سال۹۲ ویه بارداری سال ۹۹ که پوچ بوده به نظرتون میتونم طبیعی باردار بشم سنم ۴۲ سال هستش دکترم خانم عبداللهی تو مهر هستن که تصلا راضی نیستم فقط انرژی منفی میدن بهم ودقعا کلافه شدم پریودهام همیشه یک یا دوروز پس وپیش میشه وتو خارج رحمی لوله راستم برداشته شد لطفا راهنمایی کنید
- عمل جراحی و خارج کردنep به صورت لاپراسکوپی
سلام ،من ۹ خرداد عمل شدم ،لطفا بهم بگین که آیا موقع عکس از رحم حامله بودم با توجه به اندازه هورمون و اندازه ep ,من روز ۷ خرداد رفتم آزمایش خون hcgمن ۱۵۲۶۹ بود ،بهم گفتن ۵ تا ۶ هفته حامله هستی ،رفتم دکتر گفت خارج از رحم هست ۴۷ میلی متر در ۲۷ میلی متر و رادیولوژی خیلی عصبانی شد که بیشتر از ۵ هفته هست ،در صورتی که ۲ اردیبهشت پریود شدم و روز ۹ اردیبهشت خونریزی م تموم شد و روز ۱۰ اردیبهشت سونوگرافی شدم و روز ۱۱ اردیبهشت عکس از رحم منو دکتر فرستاد گفت لوله راست با تاخیر حاجب شده دیامتر نرمال و spillage آن با تاخیر صورت گرفته ،میخواستم بپرسم من روز ۱۱ اردیبهشت حامله بودم ،که عکس از رحم من گرفتگی نشون داد در لوله راست ،اگر نبودم چرا ep من اینقدر بزرگ بود ،ممنون میشم منو راهنمایی کنید ،خیلی ناراحتم .
- سلام خانم دکتر با عرض پوزش در جراحی دختران که جراح رحم و تخمدان دختر باکره بر میدارد آیا پر ده بکارت آسیب می بیند. از بین می رود یا نه آسیبی نمی بیند.. ممنون از پاسختان
- نازایی
سلام،من اصلا پریود نشده ام،دکتر گفتند تا ۲۵ روز استروژن و پروژسترون مصرف،از روز روز دوم تا۱۴قاعدگی روزی سه تا آمپولhmg,روز۱۴قاعدگیhcgتزریق کردم،روز ۹تا۱۱بعد از تزریقhcgخونریزی قهوه ای و صورتی داشتم،یازده روز بعد از تزریق آزمایش بتا ۱/۲وهفده روز بعد از تزریق ۳/۷ بود.امروز۲۴ روز از تزریق hcgگذشته،پریود نشدم،کمردرد،آروغ زیاد،زیر شکمم درد میکنه،بی بی چک هم منفی بود،من باردارم؟
- خونریزی پس از رابطه جنسی
باسلام یک ماه و نیم هست که عروسی کردم و پرده بکارتم زده شده ولی هرشش دفعه که زابطه داشتیم بجز یکبارخونریزی داشتم و باز آخر خونریزی بیشتر و به صورت لخته بود میخوام علتش رو بدونم ممنون ازتون
- لکه بینی وترشح قهوای بعد انجام پاپ اسمیر
سلام خانوم دکتر عزیز ،چهار روز میشه که پاپ اسمیر انجام دادم اما لکه بینی وترشحات قهوای دارم ترشحات قهوه ای کشسانی دارم رنگش مثل ته مونده پریود میمونه ایا طبیعی بخاطر پاپ اسمیرکه انجام دادم هستش ؟واینکه چند روز زمان میبره تا این علایم ازبین بره ؟ومیشه با وجود این موصوع نزدیکی داشته باشم؟ممنون میشم که پاسخ بدید
- بارداری
حرکات جنین باید در روز چقد باشد طبیعی هست ؟
- مشکلات زنان
سلام خسته نباشید خیلی لز جه همسرم موقع رابطه میکه چیزی حس نمیکنم درمان دارد ممنون از اینک صبورانه پاسخ میدید
- APCA
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم اپکا باعث سقط توهفته ی چندبارداری میشه وایا شما به لنفوسیت تراپی اعتقاد دارین؟


