Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت
با سلام من ۲۸سالمه متاهلم سر خونه زندگیم هستم چندماهه عفونت دارم شیاف گیاهی پماد قرص هرچی که مفید بوده استفاده کردم خوب نمیشم درضمن بجه هم ندارم حامله هم نمیشم الانم که پریود نشدم ۱۰روزه سونودادم کیست تخمدان دارم سمت راست بنظر شما چکار کنم
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید CBD دیامتر 4میلیمتر وپورت 8میلیمتر دارد ینی چی.
- مصرف قرص
سلام خسته نباشید آیا مصرف قرص ال دی دو ، سه سال برای جلوگیری از بارداری مشکل ایجاد میکند ؟؟؟
- سقط
سلام من سقط 6 هفته داشتم تیتر بتا دادم اول عدد 349 بعد چهل و هشت ساعت بعد مجدد آزمایش دادم که عددش 321 شد ولی تکرار زده بود بعد از تکرار عدد بتا به 389 رسیده خیلی نگران هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- اندومتریوز
باسلام.3ماهپیشپزشکمبرایاندومترویوزوکیستمدیفرلینتجویزکردوبعداز3ماهسونوگرافیمجدداانجامبدهمزمانسونوگرافیچهموقعانجامبدهمزمانیکهپریودشدمیابعدازاتمامزمان3ماهامپول
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید..
ببخشید مادر من 47 سالشونه 2 ساله منوپز شدن هورمون تراگی و اینام نکردن از 1 سال قبل تقریبا دچار دیزوری های شدید میشن که گاهی با هماچوری همراهه و اخیرا تا 2 هفته یک بار رسیده به قدری حاده که انتی بیوتیک تزریقی میزنه خوب میشه....
بین فواصل عفونت ها هیچ علامتی نداره..
سونوگرافی کلیه و مثانه و رحم کاملا نرمال فقط یه فیبروم اینترامورال جزیی داره و حجم باقی مانده ادرار 30 سی سی...
در فواصل بین عفونت ها علامتی از خروج قطره قطره یا سخت ادرار هم ندارند...
اوره کراتینین وبقیه آزمایشات آنالیز و کشت ادرار کاملا طبیعی و منفیه....
چندین بار متخصص کلیه رفتیم که فرمودن مشکلی ندارید ...
اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم.... - آمپول واریوپپتیل
آمپول واریوپپتیل و ویتامین k تداخل ندارن باهم؟
- عفونت زنان
سلام ببخشید من دختر ۲۰ ساله هستم میخواستم ببینم برای شستن واژن ازچه چیزی میشه استفاده کرد
- تاریخ لقاح
سلام. من باردار هستم و بارداری اولم میباشد.. و چون از اول تاریخ آخرین عادت ماهانه را به فراموش کرده بودم. از طریق سونگرافی متوجه شدم که چند وقته باردارم. دیروز سونگرافی داشتم دکتر گفت دو روز دیگ 33 هفته کامل میشه و وارد هفته 34 میشی.. حالا اگه از تاریخ دو روز آینده که 33 هفته کامل میشه.. 33 هفته کم کنم میتونم تاریخ لقاح یا زمانی که بچه تشکیل شده بدست بیاورم؟.موفق باشید
- سونوگرافی
سلام.خانم دکتر من قبلن از شما یه سوال پرسیدم و شما عرض کردید که در روش سونوگرافی سن بچه را از لقاح حساب نمیکنند و 15 روز قبل از لقاح حساب میکنند.. میخاستم بدونم چرا از زمان لقاح حساب نمیکنند آیا نمیتوانند زمان لقاح را تشخیص دهند یا دلیل دیگری دارد.. از صبر و شکیبایی شما در پاسخ گویی سپاسگزارم.
- پرده بکارت
سلام آیامعاینات زیاد پرده درکودکان وبزرگسالان باعث آسیب پرده بکارت میشه؟هم چنین درسته ک پرده بکارت کودکان آسیب ببینه تابزرگساای ترمیم میشه؟
- سلام من در ام آر آی شکم وتخمدانم نوشته ندول ۷میلیمتری در آدنوکس که به نفع آوارین کیست آدنومای سروزی ۴۶در۳۴ یعنی چی خانم دکترعزیز
من در ام آر آی لگن وشکمم نوشته مورالس ندول ۷میلیمتری بنفع آوارین نیوپلاسم آدنوما سروزی سنم ۴۹ساله سه ساله یایسه شدم تکلیف چیه خانم دکتر لطف کنین راهنمایی بفرمایین
- مشکل هورمون
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا مشکل هورمونی باعث زایمان زودرس می شود ؟ و چ آزمایشی باید بدم تا بفهمم؟
- نزدیکی
سلام
ببخشید 48 سال دارم و در حدود دو سال است که اصلا ازنزدیکی لذت نمیبرم. چکارکنم؟ - سلاچهار روز بعدش رابطه داشتم فقط چون مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه که پریود بشم ؟
سلام پریودم ماه پیش ۵روز بود سه چهار روز بعدش رابطه داشتم و فقط مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه ؟
- زنان
چندماه پیش بخاطر نمونه برداری از دهانه رحم و برداشتن پولیپ جراحی شدم.ولی هنوز هم موقع نزدیکی خونریزی و لک بینی دارم.آیا ممکنه بخاطر زخم نمونه برداری باشه؟چرا با گذشت چندماه زخم خوب نشده
- سوال در مورد پریود
سلام خسته نباشید من چند ماه که وقتی پریود میشم روز اول تقایبا ازم خون میاد از روز دوم لکه قهوای میاد یعتی میزان خون خیلی کم میاد همون روز اول زیاده روش جلوگیریم هم طبیعی یک بار هم زایمان کردم ۲۸ سال هم سنمه ممنون
- لکه بینی
سلام من 18 سالمه مجردم یه هفته قبل پریودیم نگاه فیلم تحریک کننده کردم درح د چند دقیقه بعددوساعت لباسم عوض کردم به یه پیاده روی طوالانی رفتم 5 ساعت بعدش در لباس زیر خون تیره دیدم بعد از پد بهداشتی استفاده کردم در حد دو قطره خون به رنگ سیاه بود تازه نبوداز فرداش قطع شد و به مدت یه هفته لکه های قهوه ای میدیدم یه روز از همی یه هفته یه لکه خون کوچک بازدوباره در لباس زیرم بود بعد قرص میترنیتازول خوردم گفتم شاید عفونی دارم بعد که یه روز خوردم پریود شدم یعنی پریودیم به موقع اومدولی نمیدونم علت این خون ریزی چیه تا به الان اینطوری نشدم برای دفعه بعد هم که پریود شدم همچین اتفاقی نیافتاد میترسم خون برای پرده باشم چون غیر طبیعی بوده من حتتی خود ارضایی هم نکردم و چیزی هم تا الان وارد واژنم نکردم میشه بهم بگید علت این خون ریزی چی بوده ؟؟؟ ممنون
- باقی ماندن بقایای حاملگی بعد از سقط
سلام، من ۲۲ میل بقایا داشتم زمانش پریود شدم الان شده ۱۵ میل آیا نیاز به ساکشن و کورتاژ هست، اصلا هیچ دردو خونریزی و لکه بینی ندارم، دکتر امروز برام دوفامد تحویز کردن ولی بنابه راهنماییهای دقیق و درست شما برای خودم و همکارانم میخوام بدونم آیا دوفامد رو بخورم یا نیازی نیست، ممنونم خدا تنتونو سلامت کنه انشالله
- وقتی که باردار هستی یک تیکه گوشت ازرحم میوفته آیا بچه افتاده یا نه


