Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اکوی قلب جنین
سلام خانم دکتر وقت بخر، ببخشید سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید، من ۱۸ هفته و ۵ روز بودم که بعد سونوگرافی آنومالی رفتم اکوی قلب جنین، میخواستم بدونم انجام اکوی قلب جنین در ۱۸ هفته و ۵ روز مناسب است یا زود؟ در ۱۸ هفته و ۵ روز اکوی قلب جنین مشکلات قلبی رو دقیق نشون میده؟
- سقط
باسلام،دوماه پیش جنین هفده هفته سقط کردم کورتاژشدم سه هفته خونریزی کردم یک هفته پاک بودم دوباره سه هفته خونریزی وبعدش ده روز پاک شدم ودوباره خونریزی دارم بنظرشما مشکلی هست چیکاربایدکنم
- اقدام برای بارداری
💚💚💚سلام دکترعزیزم وقتتون بخیر من دیشب ساعت 12پریدشدم باید ازفرداش حساب کنم چطور حساب کنم چون لتروزول بخورم؟؟؟؟ ممنون جواب میدین
- سیگار
سلام آیا سیگار کشیدن مادر روی جنین چه تاثیری داره و اگر داره چه مدت باید از ترک بگذره تا بچه دار شد؟ ممنونم
- بارداری&
سلام من سی سالمه تقریبا پنج ماه هستش ازدواج کردم ،چند ماه هستش تحت نظر دکترم واسه بارداری بهم آمپول داد آخرین دو تا آمپول یکیش هفتم پریودی و دومی هشتم پریودی زدم بعد آمپول اصلی که واسه آزاد سازی تخمکا هستش رو دهم پریودی زدم الان نزدیک ده روز هستش میگذره دمای بدنم تقریبا بالاست یهو احساس خستگی دارم یکی دو روزم هستش حالت تهوع دارم چند درصد احتمال این هستش که باردارم ؟ آیا تقریبا تو ده روز امکان بارداری هستش ؟ بی بی چک نگرفت گفتم شاید نشون نده ...البته دکترمم گفت تخمک سمت راستت خیلی فعاله چپمم خوبه ...ممنونم میشم واضح توضیح بدید با تشکر ..
- اثرات کلومیفن
با سلام سوال من این هست ک اگر یک نفر ماه پیش کلومیفن استفاده کرده باشه و همون ماه ده روز تاخیر در پریود داشته است ، آیا اثرات کلومیفن همچنان هست و این ماهم تاخیر در پریود داره؟ ماه پیش روز ۵ تا ۱۰ کلومیفن خورده است این ماه چیزی مصرف نکرده میخام بدونم چرا تاخیر داره ولی تستشم منفی هست آیا از کلومیفن ماه گذشته است
- بارداری
باسلام وخسته نباشی مدت نه ماه هست که برا بارداری اقدام کردم وتا کنون نتیجه ای نگرفتم وسونوی واژینال برا روزتخمک گذاری دادم وکیستای ریز دارم اما فکر میکنم بدنم تخمک گذاری نمیکنه مثل قبل فقط مایع شیری رنگ خیلی شل چندروز بعداز پریود دارم سنمم۳۴ هست میشه کمکم کنید
- آزمایش بارداری
با سلام. برای آزمایشات دوران بارداری پرسیدم که میشه اینترنتی نوشته بشه یا نه فرمودین مریض مطب شما هم یا خیر. من مریض شما نیستم اما اگر ممکن مجازی با پرداخت هزینه برای من آزمایش هفته ۱۵و سونوی آنامولی رو بنویسید. به خاطر کرونا ترجیح میدم با دکتراینترنتی ویزیت بشم امکانش هست؟
- عفونت واژن
سلام.من پنج ماهه ازدواج کردم و فقط یکبار رابطه جنسی کامل داشتم اما در حین رابطه متوجه ترشحات پنیری شکل شدم. این ترشحات قبل از رابطه و بعد از اون وجود نداشتن و ندارند و فقط در همون موقع دیده شدند و اینکه خارش و التهاب هم در قسمت واژن ندارم. آیا ممکن هست که به عفونت قارچی مبتلا شده باشم؟؟ ممنونتون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم
- میکروسفالی
با سلام، در سونوگرافی هفته سی و پنج، تشخیص دادن که دور سر بچه نسبت به سن حاملگی کم تر است و احتمال میکرو سوفالی دادن، من خیلی نگرانم چیکار باید بکنم؟
- زنان وزایمان
با سلام یازده ساله ازدواج کردم متاسفانه هنوز باردار نشدم با توجه به سونو گرافی اخیر که انجام دادم فیبروم و تنبلی تخمدان دارم آیا میتونم بار دار بشم یان؟
- ازمایشاپکا
سلاماگردرازمایشاپکاپایینباشهنشانهچیست؟یعنیزنمشکلخودایمنیدارهیازنومردخونهاشونبهمنمیخوره؟بنده۴تاسقطمکررزیردوماهگیداشتم ازمایشاپکادادمخیلیپایینبود
- ای وی اف
من هفت روزه که ای وی اف انجام دادم ورد خواب اورگاسم شدم حالا میترسم وخیلی استرس دارم که جنین ها لانه گزینی نکنن یا افتاده باشن چیکار باید بکنم
- نازایی بر اثر تنبلی تخمدان
سلام من ۱۶ سالمه تنبلی تخمدان دارم نیازه برم دکتر؟چون ۳ ماهی هست پریود نمیشم و اینکه ازتون سوال پرسیدم گفتید امکان داره برای بارداری نیاز ب درمان داشته باشم احتمالش هست من نازا بشم؟
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
رحم بزرگ بوده اکوژنیسته آن هتروژن میباشد توده هتروژن به ابعاد۹۰×۹۱-۹۴×۷۰_۸۷×۷۲
- سلام خانم دکتر من همسرم واریکوسل داشتن بخاطر اون من ۲۳ سالگی ای وی اف انجام دادم سنم پایین بود به هر حال منفی بود ازمایشمو بچه نشد بعدا به دلایلی از همسرم جدا شدم الان نگرانم چون ای وی اف انجام دادم نتونم به صورت طبیعی بچه دار بشم واقعا ممنون میشم منو از این استرس در بیارین
- سلام خانم دکتر خسته نباشین در سونوگرافی که انجام دادم نوشته بودتصویر massاکوژن با حدود مشخص به ابعاد19*10درآگزیلاریتیت درمحازاتساعت 2در برست سمت چپ مشهود است لطف کنید راهنماییم کنید خیلی نگرانم دادمنوشته
- سلام من تو هفته ۳۴ هستم رفتم سونو جنین دولیکوسفالی میباشد آیا خطرناکه یا نه
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- عمل لاپاروسکوپی
سلام خانم دکتر هزینه عمل لاپاروسکوپی رحم و تخمدان چقدر میشود؟


