Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمنوره ثانویه
سلام من سه ماه پریدن نشدم به دختر 20 ساله هستم به خاطر کنکور 3 ماه فشار روانی استرس را تحمل کردم به کاهش وزن 4 الی5 کیلو طی دو ماه را ورزش رژیم داشتم الان 3 ماه پریود نشدم خیلی نگرانم چه کنم
- بواسیردربارداری
سلام هفته۲۷بارداریم امروز فهمیدم بین مقعدوواژنم ی چیزیه..میتونه بواسیرباشه؟واس جنین ضررداره؟
- استئوک
سلام دکتر من دوهفتس زایمان کردم ایا میتونم کلسیم استفاده کنم تاچه مدت من قرص استئوکر گرفتم ولی میترسم در کلیه رسوب کنه تاچندوقت بخورم و چندتا درروز؟ ایا با آهن و جرک خشک کن کلیندامایسین تداخل دارره فاصله اش با اینا جقد باشه؟
- اندومتریو
باسلام بنده کیست آندومتریوز دارم..تموم آزمایشات مربوطه نرمال بوده..الان آمپول واریوپپتیل تزریق کردم..آیامشکل من درمان میشه..میتونم بارداربشم
- عمل زیبایی لابیاپلاستی
سلامببخشيد من خرداد ٩٦ عمل لابياپلاستي تو بيمارستان به روش برش v انجام دادم و با اينكه تمام مراقبتهاي بعد عمل رو مو به مو انجام ميدادم، بخيه هام باز شد و مجدد تو مرداد ماه براي ترميم رفتم مطب و بازم بعدش كامل رعايت كردم اما بازم جای بخيه هام باز شد به دكترم ميگم ايشون ميگن دوباره بيا بيمارستان ليزر كنم و كلا لابيا رو بردارم اما ميترسم بازم ناجور بشه و وضع ازين بدتر بشه از طرفي هم بخاطر ظاهر زشتي كه بعد عمل ايجاد شده دچار افسردگي شدم. خواهشا راهنماييم كنين
- هفته بارداری ب روش iui چگونه محاسبه میشود
سلام وقت بخیر کسی ک به روش iuiباردار میشوداز تاریخ iuiبرای هفته های بارداری باید حساب کند اخه رفتم سونو گفت ۶هفته ای اما از نظر خودم ۷هفته و چندروز بودم یعنی ممکنه مشکلی برای جنین باشه
- Ivf
سلام من ۵ شنبه پانکچر شدم و دیروز انتقال جنین انجام دادم از بهمن ماه هم اینوفولیک و پرینامکس(new mum) و فولیک اسید میخوردم میخواستم بدونم الان هم باید در کنار پروژسترون و استرادیول و پردنیزولون اونها رو ادامه بدم؟
- اقدام به بارداری
سلام ببخشید من روز ۱۲ پریودی سونو دادم ضخامت اندومتر ۸ م م و تخمدان چپ حادی یک فولیکول ۱۶ و تخمدان راست یک فولیکول ۱۸ م م بود الان روژه ۱۴ پریودی هستم آیا تخمک گذاریم انجام شده یا احتمال بارداریم هست با این فولیکول ها
- اکوزن در مایع کیسه اب
سلام من امروز رفتم سونو حدودای۳۸هفته هستم..درسونو گفته شده در کیسه اب جنین ذرات ریز اکوزن هست..این ینی چی؟ خطرناک نیست..
- کیست تخمدان
سلام..ببخشید من دوماه پریود نشدم رفتم سونو .تو سونو نوشته تخمدان راست کیست ب ابعاد ۴۰*۳۵*۳۷ میلی متر اینترنال اکو و سپتوم دار (کیست کمپلیته تخمدان) دیده شد.....یعنی چی کمکم کنید دارم سکته میکنم؟!!!!!
- بریچ بودن جنین
با سلام خانم دکتر در سونو انومالی بچه سفالیک بود الان بیست و هفت هفته هستم خیلی واژنم درد میکنه که سونو گفت بچه بریچ هس یعنی خدایی نکرده بچم مشکلی داره که بریچ شده
- رابط
سلام خسته نباشید خانم دکتر من در رابطه جنسی خیلی درد دارم واژنم خشکه از شما میخواستم که یک ژل روان کننده مارک خوب بهم معرفی کنین مرسی؟؟
- درد مقعد
سلام من تقریبا یک سال می شود ک درد مقعد دارم و در زمان پریود خیلی زیاد می شود حالت تهوع و بی حالی هم دارم البته قسمت زیر ناف شکمم هم خیلی درد میگیرد همزمان با درد مق۵د
- سـوال
به پرشک عمومی مراجعه کردم برای شوزش ادرار و تکرر قرص فنازومکس تجویز کردن با توجه به اینکه بنده یائسه شدم مشکلی برام پیس نمیاد
- قرص اورژانسی و فلوکونازول
سلام خانم دکتر من همزمان قرص اورژانسی و فلوکونازول مصرف کردم آیا اثر اورژانسیو از بین میبره راهکار چیه
- پریود
سلام خانم دکتر ۲۰ساله و مجرد هستم درباره پریودم یه سوال ازتون داشتم ...پریود من روز اول طبیعیه بعد روز دوم تاوسطا همونجوریه بعدش همش قطع میشه، میاد یه جورایی مثل لکه بینیه قطو وصل میشه چرا اینجوریه یعنی خطرناکه؟چیکارکنم درست بشه ..ماه پیش سونوگرافی رحم وتخمدان انجام دادم هیچ کیست یا مشکل دیگه ای نداشتم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سینه
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. من 29 سالمه و مجرد. سینه هام شل و افتاده شدن. میتونم با روغن ماساژ بدم ک سفت شن؟ یا روشی بهم پیشنهاد میکنید. خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید. ممنونم
- سقط جنین
6 ماهه ک حا ملم بخاطر یک سری مشکلات میخوام بچرو بندازم چیکار باید بگنم کمکم کنید
- سلام من ناخواسته باردارشدم قرص سیپرو و فلو کونازول مصرف کردم حالا باید چیگار کنم
- جلوگیری ۱
سلام وقت بخیرسه ماه است که قرص جلوگیری مارولین مصرف میکنم.همیشه هم سر ساعت مصرف میکنم.آیا بطور کامل از بارداری جلوگیری میکند.؟ البته نزدیکی محافظت شده انجام می دهم.و اینکه درد معده و قفسه سینه از عوارض این قرصه؟


