سلام.واریکوسل کمتر باعث سقط مکرر می شود.اما جراحی همسرتان یا مصرف آنتی اکسیدان میتواند کمک کننده باشد.بررسی کامل علت سقط برای شما نیز لازم است.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نامنظم بودن پریودی
ابعاد رحم 55*33 م م ضخامت اندومتر 6 م م تخمدان راست 31*19 م م و چپ 27*15م م این سونو رو امروز دادم گفتند مشکلی نداری ولی دو. ماهه پریود نشدم دلیلش چیه؟ مجردم 26سالمه
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- قرص استرادیول از کی باید شروع کرد در پریود های نامنظم
- سقط
سلام خسته نباشید من قلب جنینم تشکیل نشده طبق گفته دکتر و تحت نظر ایشون با مصرف شیاف پروژسترون و آسپرین تا هفته دوازده جنین رو نگه داشتم چون احتمال رشد مجدد داده بودن حالا دیروز سونوگرافی کردن و دوباره رشد نداشته بهم قرص لتروزول دادن قبل از اینک اخرین بار سونو بدم سه روز لک بینی پراکنده داشتم از دیروز دیگ ندارم امروز هم ک تا الان دو تا قرص لتروزول خوردم زعفران و اناناس و چای دارچین و ورزش و بپر بپر و پیاده روی و حموم و اینا بازم حتی یه قطره لک ندارم فک کنم بخاطر شیافیه ک استفاده کردم بنظرتون چیکار کنم سقط شه و بقایا نداشته باشه و کامل دفع شه بخدا خیلی نگرانم چسبیده باشه و بخوان کورتاژ کنن
- اف اس اچ
سلام ،اف اس اچ زیر یک یعنی چه؟راه درمانی داره؟
- دارو
سلام خانم دكتر عزيز من دچار رفلكس معده شدم كه خيلي اذيتم ميكنه دكتر متخصص به من داروي domperidone10 داده كه بايد قبل از هر وعده غذايي بخورم در ضمن ٦ ماه باردارم آيا مصرف اين دارو از نظر شما ايرادي نداره؟ با تشكر
- معده درد
سلام وقت بخیر پنج هفته باردارم به خاطر درد معده و اسید معده میتونم پنتوپرازول بخورم شربت momمیخورم ولی بازم درد دارم
- زنان
سلام خانوم دکتر ، جواب سوال منو ندادین ، سوال ویرایش شده)باسلام من دختری هستم ک دیروز با نامزدم رابطه داشتم،مایع منی را ب داخل معقد ریخت اما فک میکنم مقداری هم ب داخل واژنم ریخته شد، از چندیقه بعدش شکم دردم شروع شد ، زیره شکمم و اطرافش افتضاح درد میکنه انگار درده زایمانه ، ب روی شکمم نمیتونم بخابم اصلا ، حالت تهوع و سرگیجع دارم ,امروز صب هم داخل ادرارم خون دیده شد، خیلیم بی حوصله ام ، ۵ روز دیگه هم وقته عادتمه ،توروخدا بگین علت چیه
- سلام معنی این سونو میخواستم بدونم
یک ساک حاملگی به دستم در ۴۲ میلیمتر به همراه راکشن دسیدوا درکاویته رحم مشهود است هماتوم ساب کوریونیک به حجم تقریبی 0.3سی سی دراطراف بافت دسیدوا روئت شد
- Kokeile reactoonz-kolikkopeli suositellulla kasinolla verkossa ja mielipiteemme.
Oletko etsimässä uutta pelikokemusta? Olet oikeassa paikassa, reactoonz viehättää sinua.Luonut arvostettu pelitoimittaja, reactoonz yhdistää jännittävän ketjureaktiomekaniikan.Pelin teema ja tunnelma Kuvittele värikkääseen avaruusmaailmaan, jossa voitot syntyvät ketjureaktioilla. Tämä tekee ainutlaatuiseksi reactoonz-pelistä.Animaatiot ovat värikkäät, ja äänimaailma pitää tunnelman iloisena.Bonustoiminnot Bonusten suhteen, reactoonz pitää mielenkiinnon yllä. Tulet löytämään:- Bonuskierroksia - x2, x3, jopa x5 - Dynaamisen ruudukon - Wild-hahmojaPelatessasi sinulla on mahdollisuus aktivoida minipelin.Reactoonz verkossa Haluatko tietää, missä voit kokeilla reactoonz? Hyvä uutinen: useat luotettavat sivustot antavat mahdollisuuden try reactoonz.Esimerkiksi:- Lucky Days Casino - Tervetuliaisbonuksella - Suosittu pelaajien keskuudessaPelin lopullinen tuomio Lyhyesti sanottuna reactoonz on erinomainen ajanvietto.Vahvuudet: - Ketjureaktiomekaniikka - Hyvä pelattavuus mobiilissa - Sopiva volatiliteettiHuomiot: - Ei sovi niille, jotka etsivät klassista slottia - reactoonz rtp vaihtelee kasinon mukaanLopuksi: Jos pidät värikkäistä ja vauhdikkaista sloteista, reactoonz slot voi tuoda mukavia voittoja.
- در موری پریودی طولانی
سلام وقتتون بخیر من نه روز پریود بودم بعد چهار روز لکه بینی قهواه ی دوباره پریود شدم لخته های خونی هم میبینم الا شانزده روزی شده دکتر رفتم سنو داخلی انجام دادم رحمم مشکلی نداشت هشت ماه زایمان کردم بچه شیر میدم
- مصرف قرص پردنیزول ۵
- خانم دکتر علت خوردن قرص پردنیزول در دوران بارداری چیست
- خودارضایی
سلام دکتر خواستم بپرسم خودارضایی با مالش باعث تکرر یا ریزش ادرار میشه؟
- ماموگرافی پستان
سلام مادرم مامو گرافی پستان انجام داده Bilateral mamography:
اپاسیته ای با حدودlll-definedدر ربع فوقانی خارجی پستان راست نزدیک نیپل دیده میشود که با توجه به نمای ماموگرافیک بیوبسی توصیه می شود به چه معناست؟ - بارداری
سلام من خانمی هستم با سن 20 و میخوام اقدام به بارداری کنم ولی وزنم 37 کیلو هست هیچ بیماری ندارم آیا در بارداری با مشکل مواجه میشم ممنون
- نازایی؟
سلام خسته نباشید ۲۵ سالمه آزمایش هورمونی دادمDHTمقدارش۶۰۲ بود موهای زائد صورت دارم وریزش مو پریودم منظمه کیست همندارم سایز تخمدان وفولیکول هم نرماله توسونو هام اقدام برای بارداری هستم ،چقدرطول میکشه درمانم وچجوریه طول میکشه خطرناکه؟
- دارودردوره بارداری
- تفسیر سونو بعد سقط جنین هفت هفته
رحم میدلاین و آنته ورته با ابعاد و اکوی میومتر طبیعی دیده شد تصویر کانون هتروژن اکوژن به قطر12 ضرب در22mmدر داخل حفره آندومتر رویت شد رزیدو مطرح است کلدوساک خلفی حاوی مقداری مایع آزاد است
- جواب عکس HSG
سلام. اثرفشاری بر ناحیه فوندوس رحم رویت می گردد. انجام سونوگرافی تراس واژینال جهت بررسی ضایعات فشاری ومیوم برحفره آندومتر توصیه می شود. هر ولوله فالوپ بصورت نرمال رویت گردید. اسپیلاژخفیف پری امپولردردوطرف رویت می گردد. نمای اسپیلاژدرسمت چپ می تواند مطرح کننده درجاتی از پری توبولار Adhesion
- خارش در بارداری
سلام خانوم دکتر . من تو هفته۳۵ هستم کف دستو پام کمی میخاره شدید نیس . بنظرتون برای چی هست؟ ۲۰ مهر نوبت دارم پیش شما


