Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واسه پلی کیست تخمدان دکتر خالی برام قرص اسپیرونولاکتون 25 داده هرروز صبح… من امروز خوردم حالم بد شد و قلبم اذیت شد. من 20سالمه. هرمون مردانه هم ندارم که این قرص رو نوشته. تو رگام و قلبم و مغزم حس بدی دارم ایا خطرناک؟ شنیدم باعث سکته قلبی و مغزی میشه و برای نارسایی این قرص تجویز میشه. حس میکنم تو قلبم ویبره گذاشتن و سرم گیج
- بارداری
طول سرویکس حدود۳۳میلیمترمی باشد funnelingمش اهده نشد یعنی چی
- سقط،مکرر
سلام خانوم دکتر من دوتا حاملگی پشت هم داشتم ک اولی هفته پنجم و دومی هفته هشتم سقط،شد و هر دو حاملگی پوچ تشخیص داده شده میخواستم بدونم من اگه بازم حامله بشم پوچ میشه حاملگیم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید بنده سه تا دختر دارم حالا میخوام باردار بشم پسر بیارم چه دارویی استفاده بکنم خودم قرص لترکس استفاده میکنم حالا شما چیزی توصیه میکنید خواهشن منو راهنمایی بکنین
- عفونت مکرر
با سلام .نزدیک ب ۲ سال هست ک عفونت مکرر دارم ک با خوردن دارو های قوی هم عفونتم رفع نمیشه با پریودی جدید دوباره عفونتم بر میگرده.الان داروی لاکتواژاستفاده میکنم.لطفا راهنمایی کنید ک علت عفونت مکررم چیه چکار باید بکنم .
- پریود طولانی
سلام روزتون بخیر، من تخمدان پلی کیستیک هستم پریود هام نامنظم، دوماه پریود نشدم و شهریور پریود شدم الان پریودم طولانی شده و بیشتر از 20 روزه که خونریزی دارم و طی این مدت در بعضی روزها تکه های گوشتی مانند دفع کردم، 33 سالمه و متاهل هستم. چه کار کنم پریودم تمام شود؟ آیا این طولانی شدن طبیعی است؟
- سلام اگه یه قرص سبیبل بخورم دیگه نخوام بخورم اتفاقی میفته؟؟
- بی خوابی شدید
سلام من ۴۰سالمه ۳تا بچه دارم. به علت خونریزی شدید و آندمیوز ۲ماه پیش جراحی شدم و رحمم و تخمدانها را خارج کردن الان به شدت دچار بی خوابی شدم آیا ربطی به عمل هیسترکتومی دارد ؟علاج دارد؟ آیا بهتر میشم یا همینطوری میمونم تو رو خدا راهنمایی کنید هر شب تا صبح بیدارم. کم خونی هم ندارم
- سوال واجب
سلام.ببخشید رفتم دکتر سه ماهه ازدواج کردم هر موقع نزدیکی میکنم خون میاد.رفتم دکتر نگاه کرد گفت سپتوم داری.رفتم سونوگرافی دادم چیزی نبود .دکتر سونو گفت که استخوانی نشان داده نمیشود.شاید گوشتی باشد .دکتر سوالم اینه که باید حتما عمل کنم یا با نزدیکی کردن برداشته میشود ؟
- بیماری زنان
باسلام من تقریبا ی سالی میشه ک خونریزی دارم کلی آزمایش وسونودادم گفتن مشکلی نداری وقرص مجسترول ۴۰ دادن دارومصرف میکنم خوبم ولی مصرف نکنم خونریزی شروع میشه گفتن فقط استروژن خونم پایینه ب نظر شمامشکلم چیه خسته شدم
- مشکلات سقط
سلام خانم دکتر من 26سالمه واولین بارداریمه توی اولین سونو قطر ساک بارداریم 13اعلام شد و لکه بینی دارم احتمال سقط بالاست ولی میخواستم بدوم به جز روش کورتاژ ایا روش دیگه ای هست برای سقط و اگه کسی کورتاژ انجام بده چقد شانس بارداری بعدیش کم میشه؟
- دردواژینال
سلام من ۵۰ساله هستم زمانی که نزدیکی می کنم دردشدیدی درناحیه واژینال دارم طوری که ماه ها دوست ندارم نزدیکی کنم علتش چیست؟
- بارداری
ایا در بارداری می تونم از قرص سرماخوردگی و پماد انتی همورویید استفاده کنم
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من کیست تخمدان داشتم خونریزی شدید هم بود دکتر آمپول واریوپپتیل 2عدد برای 28روز28روز برای من تجویز کرد الان بعدازدوتا11هفته پریودم عقب افتاده حالت گرگرفتگی ایجاد شده وزیر شکمم درد پریودی دارم ولی پریود نمشم چقدر طول می کشد این وضعیت بدن من درست بشه وعادت ماهانه من برگرده ممنونم از شما
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام.۵ سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان حدود ۱ماهه جای عمل دست چپ کنار استخوان لگن احساس درد میکنم،علتش چی میتونه باشه؟
- سلام علت شن ریزی مثانه چیست؟ من در سنوگرافیم نوشتخ بود وجود ذرات اکوژن که نشان دهنده خون یا دبری است ولی ازمایش ادرارم خوب بود و عفونت نداشتم و سنوگرافی دادم و چیزی معلوم نشو بعد از یکسال سنو دادم دوباره که گفتن شن ریزی داری
- گرگرفتگی وتعریق زیاد
سلام خسته نباشین من از وقتی به بچم دارم شیرمیدم احساس گرمای شدید وبیش از حد عرق میکنم کلافه شدم آنقدر که دیگه دوس ندارم به بچم شیربدم توروخدا بگین چیکارکنم
- سونو
سلام برای من سونوی واژینال نوشتین که بعد از خوردن قرص لتروزول از روز دوم پریود روز ۱۱یا۱۲پریود انجام بدم برای تعیین فولیکول غالب و همون روز بیارم مطب اگه روز ۱۱یا۱۲پریودم روزی بشه که مطب تعطیل باشه یا تعطیلات باشه بایدچیکارکنم؟
- مصرف قرص متفورمین
حدود دوماهی متفورمین میخورم اگرآزمایش بارداری مثبت باشه وبازم متفورمین رو تا یکهفته دیگه بخورم خطر داره یاباید قطع کنم
- کیست تخمدان
سلام وقتتون بخیر منکیست در هر دو تخمدان دارم ایزواکو و ۳۰× 23 میل هست ۳ ماه پریود نشدم دردهای شدید دارم قرص پروژسترون هر ۱۲ ساعت مصرف میکنم میشه راهنمایی کنین


