Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کانون نامنظم
ببخشید داخل سونو نوشته ساک حاملگی دیده شد یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی حاوی مایع دیده شد این کانون نامنظم ینی چی ؟؟
- بارداری
باسلام من الان دوماه زیمان کردم چه زمانی میتونم باز اقدام به بارداری کنم؟
- آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر بنده امروز صبح ازمایش هورمون fsh و lh و انواع تیروئید داشتم ولی متاسفانه صبح مشکلی برام پیش اومد که خیلی باعث ناراحتی و گریه ام شد و نیم ساعت بعدش ازمایش دادم آیا رو جواب ازمایشم تاثیری داره ؟
- کیست بارتولن
با سلام و خسته نباشید من مجرد هستم و دو عدد کیست بارتولن دارم حدود 3 سانت و 2 سانت راه درمانش آن چیست از چه طریقی باید درمان بشم
- ورژست
سلام.من از روز اول پریودیم دارم قرص ورژست میخورم الان که هشت روزمیگذره خونریزی بیشتر شده .آیا همچنان به خوردن قرص ادامه بدهم.
- لکه بینی بعد از هیسترسکوپی
سلام وقتتون بخیر من یک ماه هست که با هیسترسکوپی رحمم رو برداشتم چهل سالم هست هنوز گاهی اوقات لکه قهوه ای دارم خطری نداره؟
- نازایی
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من الان حدوده ۱۰ ۱۲ ساله میرم دکتر برا بچه دار شدن عمل لاپراسکوپی هندسکوپی اینا انجام دادم بعدش کلی باز دکتر دارو خیلی راها رفتم من پرویدم نامنظمه تا دارو یا آمپول پروژسترون نزنم پروید نمیشم
- تزریق آمپول وار یو پپتیل
سلام خسته نباشید من امشب آمپول واریوپپتیل زدم درد زیادی در محل تزریق تا ران پا دارم آیا این درد طبیعیه؟ لازم هست کا ری بکنم اگر طبیعی هست چند روز ادامه دارد؟
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا شیاف پروژسترون از سقط جنینی که رشد نکرده جلوگیری می کند لطفا زود جواب بدید
- سونوگرافی
سلام۱۸سالمعمجردمسعروزمیشعخیليکلیهدردمامروزرفتمسونوبهمگفتنبایدبرمپیشجراحبمگفتن«تصویرمایعازادخفیفدرفضايسابهپاتیکموریسونپرياسپلنیکاینترلوپشکمیولگنیکلدوساکخلفیوقدامیپريوزیکالرویتمیشه بنظرتونچیکارکنم
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من در هفته ۲۰ بارداری هستم و چند روزیه رنگ مدفوع تیره دارم و دو بار طی این یکی دو روز صبحا حالت دل پیچه بهم دست داده ایا ممکنه به خاطر مصرف قرص اهن در صبح باشه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟
- بریچ
باسلام خسته نباسید خانم دکتر جان من هفته 31 بارداری هستم در سونو نوشته پرزانتاسیون جنین بریچ است رایته این حالت خطرناکه؟
- آمپول یائسگی موقت
به خاطر خونریزیهای شدید ومدت دار زمان قاعدگی دکتر سه بار برام آمپول یائسگی زدن ..درآزمایشم هیچ اثری از یائسگی نشد الان پا دردهای بسیار وحشتناک دارم مخصوصا ساق پا وکمرم حتی...روستای کوجکی هستم دسترسی به دکتر زنان ندارم .خواهشا راخنمایی کنید آیا این دردها موقته..تو این سه ماه یه بار پریود شدم وفعلا ۶۰ روزه نشدم
- ناباروری
با عرض سلام وخسته نباشی من یه پسر ۴ ساله دارم هرچی اقدام میکنم باردار نمیشم دکتر هم رفتم گفت تخمدان سالم پریود تنظیم نیست این ماه باید ۱۸ پریود میشدم که نشد الان ۲۷ پریود شدم همیشه ۱۰ روز میگذره پریود میشم باید چه داروی بخورم
- اقدام به بارداری
سلام آیا مصرف شیاف واژینال مترونیدازول ۵۰۰ در زمان قاعدگی منعی دارد یا خیر ؟ و اینکه چند روز بعد از اتمام این دارو میتوان اقدام به بارداری کرد؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا یه سوال از شما پرسیدم ،وزنم نرماله،تنبلی تخمدان دارم،گفتم چرا قبلا با دارو تحریک تخمک گذاری پریودام منظم بود ولی یه مدته با همین داروها پریودام تا دوهفته هم عقب میوفتد،گفتین در صورت تغییر وزن ممکنه داروها موثر نباشند،خانم دکتر ببخشید منظورتون افزایش وزن بود؟؟؟یا کاهش وزن هم روش تاثیر داره؟؟؟وباعث اختلال میشه،آخه من تواین مدت وزنمو کم کردم
- درد مقعد زمان پریود
سلام من چند ماه هستش که هنگام پریود درد دارم اصلا نمیتونم رو باسنم بشینم چند ماه پیش هم همچین دردی داشتم ولی پریود نبود رفتم دکتر گفتن کیست خونی داری که خود به خود به وجود میاد واز بین میره آیا علتش این میتونه باشه
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن۱۲روزه جنین انتقال دادم ودیشب ۴ساعت لک قهواه ای وصورتی دیدم وامروزک روز۱۲هست بازم لک قهوه ای روشن دیدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- بیماری زنان
سلام ببخشید من یساله ازدواج کردم من دو ماه پیش به دکتر مراجعه کردم زخم دهانه رحم و عفونت باکتریایی و قارچی داشتم دارو استفاده کردم دکتر گفت خوب شدی اما تمام این مدت بازم سوزش داشتم تا دیروز درباره مطب پزشک دیگه رفتم گفت همون مشکلا رو داری و خوب نشدی تست پاپ اسمیر گرفت و دارو داد اما جواب ازمایش و سونو 8 مهر میاد و من 7 ام تاریخ پریودمه که چند روزم جلو میفته اما تا اوون موقع داروهام تموم نمیشه و نمیشه باز برم معاینه حالا با توجه به اینکه ی هفته تقریبا مونده تا پریودم میشه سیپروترون بخورم تا پریود نشم ؟ عوارض نداره بدترشم ؟
- ندول هیپو اکو
سلام من یه توده در پستان راست دارم نتایج سونو گرافی بیانگر این است ندول هیپو اکو به ابعاد 7*9م م در ربع خارجی پستان راست حدود ساعت 9باحدود شارپ ویا اکوی هموژن دیده شد. در اگزیلاری طرف چپ لنف نود به ابعاد 7*6م م باحدود شارپ واکوی هموژن دیده شد . مجاری شیری در پستانها دیلاته است. در اگزیلاری طرف راست تصویری به نفع لنفاد نوپاتی پاتو لوژیک دیده نشد.


