Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرویکس بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من در 12 هفته سرویکسم بود 33-34 .اما الان در 15 هفته شده 31-32 . کمی کمردرد دارم . ایا خطر دارد . و نیاز ب سرکلاز دارم ؟ ممنون
- کانون کلسیفیه
سلام ووقت بخیرخدمت شما توسونوگرافی مادرم نوشته درتخمدان راست کانون های کلسیفیهpunctateدیده شد. این چیز بدی هست؟خطرناک یابدخیم نیست؟
- پریودنشدن
سلام خانم دکتر منچندسالهبچهسقطکردمپریودنمیشمالانحدودهفتسالهبایدچیکارکنم
- افزایش مایع امنیوتیک
سلام.من هفته۳۳هستم.مایع امنیوتیکم ۲۴سانتی متر شده.بنظرتون چقدر احتمال پارگی کیسه آب هست؟قبلا هم زیاد شده بود بعد دو هفته اومد پایین.همش میترسم یهو پاره بشه
- سقط
سلام پس از سقط میخاستم نتیجه سنو براتون بفرستم که تفسیر کنید . دکتر بهم گفته باید کورتاژ کنی و من نمیخام اینکارو انجام بدم . چون میترسم در بررسی محدوده سگمان میانی رحم ناحیه هیپو اکو هتروژن ب ابعاد.mm 8/8* 10/8 بدون افزایش و اسکولاریته انجام شد مطرح کننده clot در حال دفع و با بقایای بارداری میباشد
- کمردرد
سلام خسته نباشید درهته۳۱بارداری هستم بادیدن خون د ادرارودردکمرسنوگرافی گرفتم کلیه ها نرمال وبی سنگ ولی نوشته دبری های فراوان درلومن مثانه مشهوداست تطبیق با UAازنظرهماچوریUTIتوصیه می شود ََاین یعنی چی ودرمان ان چیست
- بارداری سه ماهه اول
ضربان قلب 173 جفت ارجحیت قدامی لبه تحتانی جفت تا lo امتداد یافته است
- تزریق اشتباه آمپول سینال اف
سلام وقت بخیر ببخشید من دکترم دو عدد آمپول سینال اف تجویز کرد اولی رو بردم تزریقاتی به باسنم زد نوبت تزریق دومین آمپول که رسید رفتم گفت نباید عضلانی تزریق میکرد روی شکمم زد حالا چی میشه یعنی اولی اثر نکرده یا تزریق اشتباهش باعث عوارض میشه از خانم دکتر خواهشمندم که من رو راهنمایی بفرمایند۰
- مهم
سلام خانوم دکتر من شیردهی میکنم سه ماه هست شیر سینم وقتی زیاد بود سفت شدع بعضی جاها درد میاد فشار میدم بعضی یا ن بزرگ و کوچیک هستن چیکار کنم دارویی چیزی داره اگر داره میتونم تو زمانی ک شیر میدم استفاده کنم برای بجع ضرر ندارع؟؟
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکترمهربانم وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان پلی کیستیک دارم ونامنظمی پرید الان سه ماه اقدام کردم ولی باردارنشدم وقرص تیروئید لووکسین 5هم میخورم دودوره قرص لتروزول لتراکس خوردم 12اردیبهشت پریدشدم وامروز 11خردادپریدشدم واین سری خانوم دکترم آمپول منوتروپین گونادوتروپین منوپوزال به من داده گفت 8و9پریدبایدبزنم چه ساعتی باید بزنم سرساعت باید باشه مثلا شب یاعصرباشه ؟؟؟؟ وقرص لتروزول لتراکس هم به دادن برای دودوره گفتن از3قاعدگی تا5روزبخورم ومدروکسی پروژسترون هم داده بهم گفت از14پریدی به مدت 10 شب دوعدد شبی 2عدد بخورم خانوم دکتر من روزی که آمپول رومیزنم باید اقدام داشته باشم چون پاک شدم؟؟؟ به مدت چند شب باشه ممنون که سوالمو جواب میدین
- استروژن
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۴ سالمه تقریبا ۵ ساله که حجم پریودم کم شده و یک و نیم روز یا دو روز خونریزی دارم آیا لازمه که آزمایش استروژن انجام بدم؟
- دردپریودی
سلام.من18 سالمه وقتی که پریودمیشم دردمعقددارم یه جوری نیرمیوشه که نفسم بندمیادمیخواستم بدونم چرا؟!
- من امروزروزشانزدهم از ای وی اف اس
س من امروزروزشانزدهم ازای وی اف ای اس دیروزازمایش دادم بتامشکوک بودامروزیه خورده لکه قهوی دارم دراثرچیست خانم دکتر ممنوع میشم راهنمایی کنید زیر دلم درد میگیره ول مکه
- سقط جنین سلام من ۳۰ سالم تو شش هفته سقط کردم دکتر بهم مترژن باداکسی سایکلین تجویز کرد ولی هیچ خونریزی نکردم میشه بگین کی دفع میشه الان یه هفته است دارن قرص میخو رم
- کیست تخمدان
کیست یونی کولار به دیامتر ۵۸ و ۴۹ mm در تخمدان چپ و دیامتر ۳۸ و ۱۳mm در راست دارم.جراحی باید بشم چون سه دوره قرص خوردم
- جلوگیری
سلام دکتر خسته نباشید دیشب نزدیکی بدون جلوگیری داشتم حدودا ۱۹ ساعت پیش . الان نگران شدم که نکنه حامله شم .. اخه ۸ ماهِ پیش سزارین شدم و قصد بارداری ندارم ... الان باید چه قرصی مصرف کنم ؟؟؟ ۱۰ سیکل ام بود که نزدیکی داشتم
- طبق سنو گرافی ضخامت دیواره رحمم زیاد شده چکار باید بکنم از طریق دارو حل می شه
- قرص اوژانسی
سلام. خانم دکتر من دو روز پیش از شما پرسیدم19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟.. شما جواب دادید بله اگر مشکلی ایجاد نشود قابل درمان است. فک کنم اشتباهی رخ داده است
- سلام عزیزم خسته نباشید من از شما در رابطه با بکارت پرسیده بودم که گفته بودم خون قهوه ازم اومده و گفتین بله بعلت اسیب پرده است حالا بعد از گذشت چند سال میتونم یه برگه برای اثباتش بگیرم؟ به خودتون مراجعه کنم؟ به صورت انلاین و غیر حضوری امکانش هست؟ ممنون
- اکوژن روده جنین چه مشکلاتی برای اینده نوزاد دارد
هفته۳۴ باردادی هستم یک لوپ اکوژن در روده به اندازه۱۵ میلیمتر روئیت شده میخوام ببینم چیز خطرناکی هست یا رفع میشه اگر خطر ناک هست راه درمانی هم دارد در ضمن در سونوهای قبلی روئیت نشده این اولین باری هست که دیدن جفت بنده نارسائی دارد و بندناف دور گردن جنین هست وزن فعلی جنین هم دو کیلو گرم است با تشکر از شما


