Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی بین پریود
سلام.بنده۴۰ساله هستم.دوماهه فرزندم رو ازشیر گرفتم ازهمون زمان بعدازپریودی همش لکه بینی دارم گاهی خیلی کم وگاهی زیاد.البته گاهی ممکنه چند روز اصلا لک نبینم.سونوگرافی ازلگن وشکم ورحم وتخمدان انجام دادم سالم بوده.البته پریودی منظم دارم.سپاس منو راهنمایی کنید
- تقویت سیستم ایمنی
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و به زگیل تناسلی مبتلا شدم دکتر منو معاینه کردند و گفتن خطرناک نیست ولی نیاز هست با لیزر برداشته بشه و حتی من پرسیدم حتما باید لیزر کنم گفتن فعلا میتونی لیزر نکنی ولی خب اگه لیزر کنی بهترع و بیشتر نمیشه ....خاتم دکتر از این مراجعه بنده حدود ۵ یا ۶ ماه میگذره و خب من مراجعه ای نکردم و روی لبه های واژن وقتی با دست لمس میکنم برآمدگی های ریزی رو حس میکنم و من شنیدم با تقویت سیستم ایمنی میشه تا حدودی ویروس رو کنترل کرد میخواستم بدونم خوردن چه ویتامین ها یا قرص هایی میتونه به تقویت سیستم ایمنی بدنم کمک کنه( و البته من شنیدم خوردن سیر و فلفل دلمه و سبزیجات هم کمک کننده هست و خب این موارد رو میخورم ) و خانم دکتر سوال دوم بنده اینه که خوردن فولیک اسید هم موثر در این قضیه هست یا نه و آیا من میتونم بخورم و برام مشکلی نداره؟؟ لطفا کمکم کنید آخه به شدت استرس دارم میترسم در آینده برام مشکلی ایجاد بشه و حتی باعث نازایی بشه 🥺
- شمارش فولیکول
سلام خانوم دکتر . چن روز پیش سوالی در مورد خونریزی کمقاعدگی پرسیده بودم گفتین سونوگرافی شمار ش فولیکول ضمن قاعدگی . یعنی روز چندم پریودم این سونوگرافی رو باید انجام بدم؟
- سلام، بعلت عدم قطع خونریزی دوسال پیش با ویزیت دکتر آمپول لوپرومر7.5 میلی گرم تزریق کردم که خوب شدم بعد از دوسال دوباره بیش ازیک هفته است خونریزی دارم آیا دوباره همان آمپول بزنم صحیح است سپاسگزارم
سلام، بعلت عدم قطع خونریزی دوسال پیش با ویزیت دکتر آمپول لوپرومر7.5 میلی گرم تزریق کردم که خوب شدم بعد از دوسال دوباره بیش ازیک هفته است خونریزی دارم آیا دوباره همان آمپول بزنم صحیح است سپاسگزارم
- کلیتوریس
ببخشید وقتتون میگیرم میگید باید برم دکتر واسه معاینه . این جزئیاتی ک گفتم اصلا درد یا چیز دیگه ای ندارم ؟ یعنی طوری شده ؟ خودم حس میکنم زشت شده یا ک نمیدونم شاید اشتباه میکنم ببخشید ایا پزشکی میشناسید ک مورد اطمینان باشه یا ک خودتون 🙈 بتونم با ی عکس کوچیک بهم بگن ؟؟
- سلام آیاپولیپ 7mmباعث نازای میشود؟؟
سلام من خانمی هستم ۴۲ساله که سونودادم گفتن یک پولیپ دررحم دارم به اندازه 7mmخواستم بدونم باعث نازایمیشودیانه؟؟
- در زمان پریودی ضربه خوردن به کمر
سلام خسته نباشید من دیروز روز اول پریودیم بود که که ضربه محمکی به کمرم خورد چجوری بگم در اتاقمون رو در آوردیم گذاشتیم کنار ک من پام خورد بهش تا خم شدم افتاد رو کمرم الانم خیلی استرس دارم توروخدا کمک کنید
- مکمل اهن
سلام خسته نباشید. آیا مصرف مکمل آهن همیشه ضروريست یا فقط در دوران ماهانه کافی میباشد؟ با توجه به اینکه یک زایمان داشته ام و فقط در شش روز ماهیانه از مکمل آهن استفاده مینمایم.ممنون میشوم راهنماییم کنید.
- همسرم پولیپ داشته یک هفته هست عمل کرده آ
آزمایشگاه رازی جواب آزمایش شما آماده است شماره پذیرش : 1984-07 خانم مريم مهراب منفرد لینک دریافت جواب آزمایش answer.novinmedco.ir/a/W13D4 33550190
- طرز مصرف دارو
سلام من تازه میخوام شروع به مصرف قرص دوفاستون کنم دکتر بهم گفت از روز اول پریود بخورم تا ۱۴ روز .. ولی نمیدونم بعد ۱۴ روز چکار کنم چقدر فاصله بینش باشه چطوردوباره شروع کنم ..دوباره از ماه بعد به همین صورت ؟؟
- عفونت واژن
من 4 روز میشه ک داروهامو شروع به مصرف کردم برای عفونت واژن قرص مترونیدازول هر 12ساعت با شوهرم میخوریم و قرص لاکتوفم رو بعد ناهار یه عدد میخورم و الان چهار شب از پماد دالاواگسی استفاده کردم و امروز پریود شدم دکترم بهم گفته تا ده شب استفاده کنم الان باید قطع کنم؟ یا در دوران پریودیم استفاده کنم؟!
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید برای یبوست اوایل بارداری میشه از خاکشیر استفاده کرد؟؟؟
- بیمارستان
سلام خانم دکتر، شما با چه بیمارستانهایی قرارداد دارید
- سلام ببخشید آیا ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست
سلام و عرض احترام ببخشید ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست؟
- با سلام و خسته نباشید درد تخمدان بعد از تزریق واکسن hpv عادی هست؟البته اینم بگم که زمان پریود من هست
دکتر عزیز بعد از تزریق واکسن hpv زمان پریودم بود ولی با اینکه در زمان پریود قبلا درد نداشتم ولی متاسفانه این دفعه سمت راست شکمم میشه گفت تخمدانم درد میکنه چندین روزه میشه بفرمایید که تاثیر واکسن میتونه باشه
- ضخامت اندومتر ۲۵ هست آیا باردارم
سلام خسته نباشید حدودا ۳هفته ست لکه بینی دارم رفتم سونوگرافی گفت ضخامت اندومتر ۲۵ هست باید تست بار داری بدی آیا باردارم کیست هم نداشتم همه چی طبیعی بود
- بارداری
سلام خانم دکتر من عمل فتق ناف انجام دادم چند ماه بعدش میتونم باردار بشم
- بیماری زنان
سلام من پارسال فیبروم عمل کردم ووباید از شانزدهیم روز قاعدگی قرص مدروفم ۵ مصرف کنم اما این ماه فراموش کردم وروز هفدهم پریود شدم وهمون روز قرص خوردم وحالا هم مصرف می کنم می خواستم بدونم مصرف قرص راقطع کنم یا نه خونریزی پریودیم هم زیاده ممنون از راهنماییتون
- پریود
سلام من ۲۰ سالمه و ۲ سال که ازداوج کردم پریودم نامنظم هستش هفت ماه اقدام به بارداری کردمولی باردار نشدم بعد سنو دادم گفتن کیست تخمدان دارم الان ۳ ماه پریود میشم فقط لکه های قهوی دارم ولی قبلان اینطوری نبودم میشه لطفان بگید دلیلشه چی می تونه باش
- سلام خدا قوت ۴۵ سالمه سونوگرافی واژینال دادم کیست سمت چپ حاوی کلسیفیه دارم
سلام خدا قوت سونوگرافی واژینال دادم کیست حاوی فوکوس کلسیفاسیون دارم میخواستم ببینم خطر داره


