Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پلی کیستیک
سلام.دخترم مجرد و ۱۵ سالشه.pco تشخیص داده شده .بعد از اولین پریود در ۱۲ سالگی دیگه پریود نشد.به این صورت که فقط با دارو پریود میشه.دکتر دوفامد ۱۰ تجویز کرده.به این صورت که ۱۰ شب ،شبی دوعدد مصرف کنه بعد از پریود ۴۰ روز صبر کنه در صورت پریود نشدن دوباره به طریق قبل مصرف کنه.میخاستم بپرسم که این طریق مصرف درسته و تاثیر داره؟
- پیش از بارداری
سلام من تو اقدام ب بارداری ام اگر قرص گین اپ مصرف کنم برا چاقی ضرر ندارد ب اقدامم ؟
- درد و خونریزی
سلام خدمت شما من ۴۰ سال دارم و چند موقع هست که پریودیم نامنظم شده و یک ماه مدل لکه بینی دارم و سری بعد باز خونریزی شدید دارمو الان هم حدود یک ماه هست که پاک نشدم و رفتم سونوگرافی گفتند در یک تخمدانم یک کیست حدود ۴۹*37میلیمتر در تخمدان چپ دارم وامروز رفتم دکتر برا قرص مجسترال داده تا 20روز بخورم دو روزه خیلی خونریزی شدید دارم و کمرم سمت راست لگن خیلی درد میکنه می خوایم بدونم این قرص خونریزی رو کم میکنه و گفتند بعد 20روز قطع کنم و وقتی پریود شدم بعد 14 روز قرص دیدروژسترون هر 12ساعت تا ده روز بخورم ولی الان60 تا قرص تجویز شده میخواستم بدونم مابقی رو چه زمانی باید مصرف کنم و مجسترال باعث قطع خونریزی میشه یا با این خونریزی باید چکار کنم
- سلام من دوهفته پیش درپریود شدم ولی دیروز لکه قهوه ای ازم اومد قرص ترنسید ادامه بدم بخورم
- آزمایش خون بارداری
سلام. خانم دکتر من 19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمايش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟
- پرولاکتین
من پرولاکتین بالا داشتم ۱۴۰۰ که دکتر متخصص غدد بهم قرص گابرلین نیم دادن ۳ ماه خوردم و الان شده ۱۳ میخواستم ببینم اگه باردار بشم باز بابد قرص گابرلین رو ادامه بدم یا دیگه لازم نیست بخورم ؟
- مشکل زنانگی
سلام۶۵سالمه،چندروزیه که بصورت خونابه ترشح دارم طوری که باید حتما نواربهداستی استفاده کنم خانم دکتر لطف کنید من را راهنمایی فرمایید
- مادرانه
🌹🌹🌹🌹
- سیاهی نواحی خاص
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم یه راه ارزان قیمت که سیاهی کشاله ران وبکینی و زانو و کنار مچ رو از بین ببره چیست پوست بدنم سیاه نیست برای این نواحی که که یکدست بشن جکار کنیم چه پیشنهادی میدید ممنون
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر ببخشید من کمتر از شش ماهه به زگیل تناسلی مبتلا شدم و نوع 16 دارم و پاپ اسمیر خیلی خوبی داشتم بار اول به زگیل تناسلی مبتلا شدم که کرایو کردم و بعد از یک ماه مجدد زگیل برگشت و تعدادی زد بعد از کرایو دو هفته گذشت و رابطه جنسی با همسرم برقرار کردیم گفته بودن اگر شریک جنسی جدید نگیریم دگه عود نمیکنه ولی عود کرد و من داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن هم میخورم از اول درمان ممنونم پاسخ به سوالات شما
- تاخیر پریود
سلام پودر گیاهی بومبا عطاری تاثیر در تاخیر پریود داره؟
- عمومی
سلام.خسته نباشید.32سالمه و نازایی باعلت نامعلوم دارم.حدود چندسالیه خونریزی قاعدگیم به 2روز کاهش پیدا کرده و گاها روز اولم رنگش سیاهه.میخاستم بدونم این طبیعی هستش و ایا نیاز به درمان داره یا نه؟ممنون
- کانون اکوژن
- زنان
سلام روز بخیر مدت ۶ ماه از قرص ضدباداری به صورت مرتب و کاندوم استفاده کردم این ماه بعد از اتمام و پریود، قرص استفاده نکردم .وبعد از پریود نزدیکی نداشتم .روز ۱۸ سیکل هستم و از چند روز قبل سینه هام ورم کرده .آیا طبیعیه؟ بخاطر قطع قرص هست؟
- پریود
سلام خسته نباشید.من 3 هفته پیش عادت ماهیانه هفت روزه داشتم و بعد از اینکه غسل رو انجام دادم شب بعدش دوباره اون روند تکرار شد و دوباره خون دیدم اما خون با ماده سفید و چسبناکی مخلوط هستش و الان نزدیک به 2 هفته است که من این مشکل رو دارم این نشانه های عفونت هست؟
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید ببخشید من روز ۷ انتقال جنین هستم ولی اصلا هیچ علامتی ندارم ممنون میشم کمکم کنید
- پرده بکارت
سلام ۲۳ سالمه نامزد کرده بودم متاسفانه به مشکل خوردیم جدا شدیم پزشک گفتن دچار خراشیدگی و شل شدگی در بکارت شدم آلت داخل نرفته فقط دهانه واژن خورده آیا امکان ترمیم خراشیدگی به مرور زمان وجود دارد؟
- پرده
سلام خسته نباشین ببخشید من دوروز پیش مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم و تا یه جایی به داخل رفت و وقتی ک دردم گرفت و داد زدم بیخیال شد برای شستن خودم ک رفتم خون حالت لخته اومد و بعدش ک به دسشویی رفتم از خون اومد میخاستم ببینم پردم از بین رفته و من باید چیکار کنم😔
- آمپول پروژسترون
سلام. خانم دکتر من سوال پرسیده بودم که حدوده ۲ ماهه پریود نشدم باردارم نیستم لطف کردین پاسخ دادین که آمپول پروژسترون ۵۰ بزنم میخواستم بدونم دوتارو باهم باید بزنم؟واینکه بعد زدن آمپول پریود شدم میتونم قرص لتروزول بخورم؟ ممنونم از پاسخگویتون
- برهم خوردن عادت ماهیانه
سلام خانم دکتر دوره آخرین پریودیم 20 مهربود.من قرص ال دی براپیشگیری استفاده میکردم.ولی این ماه تا 3ابان استفاده کردم بخاطر عمل همورویید و فراموش کردنم دیگه استفاده نکردم.بعد2.3. روز به شدت دچار خونریزی شدم.لطفا توضیح بدید برام این شرایط چقد طبیعیه وچکارکنم؟مرسی


