Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دوفامد
سلام خانم دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ساله هست و از بهمن ماه تا فروردین پریود بود کامل بردم دکتر سونوگرافی کردن pco بود و دکتر دوفامد تجویز کردن به مدت ۲۵ شب بخوره وقتی پاک شد از روز ۱۴ پریودی ۱۰ شب بخوره ..حالا سوال من اینه دختر من که از روز ۱۴ پریودی میخوره به مدت ۱۰ شب ،دقیقا شب دهم قرص لکه میبینه و فرداش پریود میشه اینجوری که ۱۷ روزه پریود اتفاق میفته و من هر جا خوندم ۳تا ۷ روز بعد باید پریودی اتفاق بیفته ولی دختر من همون شب دهمی که قرص میخوره پریود میشه دوباره نیاز به پیگیری هست
- کیست روی تخمدان
سلام.
من کیستی دارم حدود یازده سانت و دنبال پزشکی هستم که با سرنگ این کیست رو تخلیه کنه. کیست روی تخمدان راست هست. چند جا مراجعه کردم و خیلی ها گفتند میشه با سرنگ تخلیه بشه و بعضی ها هم نظرشون بر باز شدن شکم است.البته در عرض شش سال به یازده سانت رسیده
- سلام خسته نباشید تو سونوگرافی من نوشته تخمدان راست 13سی سی و تخمدان چپ با حجم 12 سی سی می باشد هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال بوده و حاوی فولیکول های کوچک متعدد پریفرال می باشند که مطرح کننده PCOD است یعنی چی
- اکوی آندومتر غیر هموژن
سلام وقتتون بخیر بعد از حدوداً یک ماه و نیم سقط جنین به دلیل مصرف قرص راکوتان ، سونوگرافی انجام دادم در سونوگرافی اکوی آندومتر مختصر غیر هموژن نوشته شده ، ضخامت آندومتر ۱۲ میلی متر و رحم ۷۰ میلی متر، مایع آزاد لگنی مشاهده نشده و همینطور visible gs, دیده نشده و اکوی تخمدان ها سالم و طبیعی ، در اندکست راست کیست ۱۸ میلی متر مشاهده شده ، آیا این خطرناک است ؟
- پاپول مرواریدی
سلام وقت بخیر من چند سال پیش روی لابیای مینورم زائده هایی دیدم که زیاد نشدن الان بعد از ۶ سال روی واژن و لابیای دیگه ام در حال زیاد سدنه دکتر زنان دید چیزی نگفت.یعنی نگفت زگیله.شبیه زگیل نیست مثل پاپول مرواریدی هست میشه بگید اگه پاپول باشه برای جلوگیری از تکثیرش چکار باید بکنم
- قرص جلوگیری
سلام من ۵روز پیش توی روز ۱۲ام سیکلم قرص جلوگیری خوردم الان لکه بینی قهوه ای دارم طبیعیه لکه بینیم؟
- یائسگی
سلام خانمی ۴۹ ساله هستم ۵ سال پیش امپول دکا پپتیل زدم خون ریزی ام قطع شد و یائسه شدم ولی گاهی اوقات درد هایه شدید قائدگی دارم علت چیست ؟؟؟؟
- چهکارکنیم درماه رمضان پریودی ۴روز عقب بیفتد
- ترشح سفید
سلام، من مجرد هستم ، سورش و خارش شدید داشتم که با مصرف فلوکونازول رفع شد اما همچنان ترشحات سفید دارم برای رفع این علامت چکار میتونم انجام بدم؟
- غدد بارتولین
سلام خسته نباشید یه برامدگی قسمت پایین بیکینیم دارم و روی پوست نیس داخله اندازه ی یه تیله یا یکم کوچیک تره و درد نداره قسمت چپ بیکینیمه توی گوگل زدم غدد بارتولین یا خیلی نزدیک به اونه برای چی به وجود میاد؟ اگه با خانوادم برم متخصص مشخص میشه بخاطر داشتن رابطست ( دخول از واژن نداشتم ولی از مقعد داشتم)؟ میشه بدون مراجع به پزشک مشکل رو حل کرد؟ و اینکه امروز دوتا حالت جوش بدون سر روی قسمت خارجی بیکنیم دیدم که اونا هم سفتن این موارد به هم ربط دارن؟
- برجستگی زیر خط سزارین
سلام وقت بخیر چهل و دو سالمه و نوزده روزه سزارین سوم شدم و متاسفانه با وجود مراقبتها که آخرین روزش یک روز قبل از سزارین بود همه چی نرمال بود و در روز سزارین سی و نه هفته بچه مرده بدنیا اومد،چند روزیه که برجستگی سفتی زیر خط سزارین سمت راست لمس میشه به ظاهر مشخص نیست لطفاً بفرمایید این برآمدگی چی میتونه باشه؟ ممنون از پاسخگویی شما
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام خسته نباشيد مادر من ۴۰ ساله هستن و مدت یک ماهه که خونریزی دارن غیر از دوران قاعدگی امکانش هست که مشکل جدی داشته باشن ممنون میشم راهنمایی کنید ایشون دستگاه جلوگیری از بارداری هم گذاشتن و بعضی وقت ها میگن که حس سوزش دارن
- پریود نشدن
سلام من به خاطر جوشام تقریبا یک ماه دارم از قرص نورم اسکین مصرف میکنم بعد این ماه پریود نشدم چیکار کنم ؟
- تزریق چربی
سلام.
وقتتون بخیر. میخواستم بدونم شما تزریق چربی جهت زیباسازی واژن هم انجام میدید؟
- my daughter
peace upon you doctor.I'm from karbala iraq my daughter hurt .her hymen when she was a child now she is 17 years old and we want to do a hymnoplasty in iran so could you do it please
- دردمقعددرزمان پریودی
دردمقعدوشکم درزمان پریودی واینکه من چهار سال است دستگاه آیودی هم دارم
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
- کلیتوریس
ببخشید وقتتون میگیرم میگید باید برم دکتر واسه معاینه . این جزئیاتی ک گفتم اصلا درد یا چیز دیگه ای ندارم ؟ یعنی طوری شده ؟ خودم حس میکنم زشت شده یا ک نمیدونم شاید اشتباه میکنم ببخشید ایا پزشکی میشناسید ک مورد اطمینان باشه یا ک خودتون 🙈 بتونم با ی عکس کوچیک بهم بگن ؟؟
- واژینوباکتریال
سلام تست پاپ اسمیر دادم.دکترم گفته واژینوباکتریال دارم.بهم پماد دالاواگ سی و مترونیدازول داده.1.میخواستم بدونمیک روز بعد از اتمام دارو بلافاصله میتونم نزدیکی داشته باشم با کاندوم یا بدن کاندوم؟ 2.آیا شوهرم همراه من باید دارو مصرف میکرد؟
- پریودنشدن بعدازساکشن
تقریبا۶/۵ساله ساکشن کردم پریود نمیشم گاهی فقط یه قطره پریود میشم اونم بعداز۴۰ روز


