Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- افزایش سایز سینه
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالمه ویک دختر ۸ ماهه دارم ولی سینه هام خیلی کوچیکه و ناراضیم از این بابت چه دارویی میتونم مصرف کنم که هم شیرم زیاد بشه هم سینه هام در مدت زمان کوتاهی بزرگ بشه ممنون میشم اگه به سوالم جواب بدین
- ضروری
باسلام.من پی سی او دارم از روز پنجم قاعدگی سیپروترون کامپاند مصرف میکردم اینبار سیبل تجویز کردن الان دومین روز پریودیمع از کدوم روز باید مصرف کنم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر جواب سونو نوشته ضایعه کیست مولتی لکولار به اندازه mm۳۰×۲۵در تخمدان چپ و یک کیست درموئید به اندازه ۳۶×۲۹ در تخمدان چپ جای نگرانی داره؟درمانش به چه صورت هست
- سلام خانم دکتر من در دوتا تخمدانهام کیست دارم من باردار میسم
- محاسبه روز سوم پریودی
درود وعرض ادب من باید آزمایش روز سوم پریودی بدم،چهارشنبه ساعت ۸/۵ شب پریود شدم،چهارشنبه روز اول حساب میشه یا پنجشنبه؟ سپاس
- سلام وقت بخیر ببخشید پودر اینو فولیک رو در زمان پریودی میتونیم استفاده کنیم؟
دکتر بهم پودر اینو فولیک داده هنوز یه هفته از مصرفشون نگذشته پریود شدم میتونم ادامه بدم مصرفشون رو یا ن قطع کنم
- بستن لوله
سلام ۴۰ سال دارم ودارای یک دختر ۳ ساله هستم.دوران بارداری سختی داشتم بصورتی که اصلا آمادگی بارداری مجدد را ندارم.همزمان از قرص ضد بارداری و کاندوم استفاده میکنم.چون بشدت از بارداری ناخواسته وحشت دارم.این امر تو زندگی زناشویی هم تاثیر گذاشته.از رابطه با همسرم دوری میکنم و می ترسمباردار بشم.با وجود قرص و کاندوم هر ماه قبل پریود بی بی چک میذارم.از ترس مثبت شدن فشارم میفته.اگه بخوام لوله هام رو ببندم راهی وجود داره؟
- خارج شدن تکه گوشت صورتی هنگام پریود شدن دختر مجرد
سلام من 15 ساله هستم و مجروم امروز روز 4 هستم که پریود شدم برای اولین بار تکه گوشت صورتی خارج شده ازم این طبیعه ؟
- سلام وخسته نباشی من ١٧انتقال آزبتا ٢شد
آزبتا ٢شد ممكنه وتا الان پريود نشدم ممكنه بتا بره بالا يا حاملگي منتفي
- عفونت واژینال
سلام دکتر عزیزم من پیش شما فریط کردم پارسال و هرچهار ماه میام معاینه از دیروز به طرز شدیدی خارش گرفتم پماد موضعی کلوبتازول هم زدم ولی فایده نداره و متاسفانه مطب هم بستس امروز باید چه کنممم لطفاااا یه راه حل بدین
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- موی زاعد
سلام خانم دکتر ۱۷ سالمه و به تازگی متوجه شدم کل شکم و سینه و کمر و باسن و کتف و شانه موهای کرکی فراوانی وجود داره آیا وجود موهای کرکی که تو نور دیده میشه برای دخترا طبیعیه ؟؟؟البته من دور ناف و هاله ی سینه موهای ضخیمم دارم ولی موهای کرکی برام خیلی جای سواله
- تخمک گذاری
با سلام و خستع نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در مرداد ماه روز 17م ÷ریود شدم و در شهریور ماه روز 22م. و در مهرماه هم روز 22م. جهت اقدام به بارداری از چه روزی میتوانم از کیت استفاده کنم که درصد بارداری بالا باشد. ممنون
- لخته خون در پریود
با سلام من پولیپ در رحم داشتم وجر احی کردم . قرص مدرکسی پروژسترون برای 3ماه تجویز شد و من ماه اول را از روز 14پریود خوردم بمدت 10روز . ماه دوم راذنخوردم
- خشکی واژن
سلام خانم دکتر من ۶ ماه پیش سزارین کردم و دچارخشکی واژن شدم برای درمان چکار باید کرد
- عدد بتا پایین
سلام من بعد از ۱۵ روز انتقال ازمایش دادم بتا ۹ و یک دهم بود بعد ۴۸ ساعت شده ۱۱و هفت دهم لطفا بفرمایید باردارم یانه
- پرسش رارویی
سلام خواستم بدونم امپول زولادکس رو باید در یخچال نگهداری کرد یا دمای اتاق؟
- پرولاکتین بالا
دارویی قوی تر از کابولین هست برای پایین اوردن پرولاکتین
- قرص واژینال
سلام من دوشب از قرص واژینال پروواژ استفاده کردم و زیر دل درد دارم میتونه به خاطر مصرف این قرص باشه؟
- واژن
سلام وقت بخیر دوماه پیش بخاطر سقط کورتاژ و هیستروسکوپی انجام دادم. یک هفته بعد از هیستروسکوپی هنگامی که به سمت چپ میخوابم یا از سینه سمت چپم به بچا شیر میدم احساس میکنم سمت چپ واژنم (از مقعد تا وآژن) تیر میکشه. دکتر هم معاینه کرد یک ماه پیش گفت رحمت مشکلی نداره .ولی هنوز هم این گرفتگی هست و ترشحات واژنم هم کم شده.علت چی میتونه باشه؟ ممنونم


