سلام،درصورتیکه پریودهای قبلی شما،منظم بوده باشد.نیاز به بررسی دارد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بین سیکل
با سلام آذر ماه سقط خودبه خودی داشتم بعد از یک دوره پریود سنو مقداری خیلی کم بقایا رو نشون داد که دکتر گفتن با پریود دفع میشه و برای دور دوم پریود قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردن که پریودم نسب به ماه قبلش کم بود و از شب پنجم پریود قرص روکین رو تجویز کردن الان دقیقا وسط سیکل هستم سینه هام حجیم شده و خفیف درد داره و امشب هم لکه بینی آغشته به خون داشتم میشه منو راهنمایی کنید که این لکه بینی وسط سیکل برای چی هست ؟؟
- بارداری
سلام دوماهه پریود نشدم وچون زندگی خیلی سختی دارم نمیخوام حامله بشم ...البته دوتا دختر دارم لطفاً بگید چکار کنم پریود بشم.قرص فایده نداشت ..اگه شوهرم بفهمه میگه بزار بچه بمونه ولی خیلی اذیتم میکنه ..توروخدا خانم دکتر بگید چکار کنم ..دخترام خیلی زندگی سختی دارن نمیخوام یکی دیگه رو بدبخت کنم
- پرده بکارت
سلام ببخشید آیا به پرده ای که خراش داره گواهی سلامت میدههند .اطفا اگر امکانش هست یک توضیح کامل بدهید منون از سایت تون با تشکر از خانم دکتر
- ریزش ادرار
سلام خسته نباشید من چند سالی هست ک هر وقت ب دستشویی میرم بعد از دفع ادرار ریزش ادرار دارم خاستم ببینم مال چیع و باید چکار کنم
- پریود زودهنگام
با سلام به تجویز دکتر برای دفع بقایلی ناچیز سقط از شب پنج پریود قرص روکین مصرف کردم که وسط سیکل یکبار دچار لکه بینی شدم انا هنوز یه دونه قرص مونده اما لکه بینی دارم و فکر میکنم که پریود شدم . این پریود که تقریبا یکه هفته زودتر از موعد اتفاق افتاده مشکل ساز نیست برام ؟؟؟
- خواص دار
سلام خسته نباشید من دکترم برام پودر اینوفولیک تجویز کرد اما داروخانه پودر نداشت کپسول به من داد خواستم ببینم تعصیرشون یکیه
- آی یوآی
سلام خانوم دکتر.۲بارآی یوآی شدم ولی باردارنشدم.بهترین سایز فولیکول وچندعددفولیکول احتمال بارداری رابیشترمیکند.درآی یوآی بارسوم احتمال بارداری بیشترازبار اول است یاهمان ۳۰درصداحتمال بارداری است باتشکرفراوان
- قرص دوفامد
باسلام دکتربخاطر تنبلی تخمدان وکیستی که پاره شد ومتاسفانه بعدش متوجه شدم قرص دوفامد بهم دادن که یک هفته بعد پاکی تا ۱۰شب به مدت ۳ماه استفاده کنم اگر یه موقع باردار بشم با مصرف این قرص،مشکلی پیش میاد؟ ممنون
- نازایی
سلام خسته نباشید من ۱۵ سالمه از بچگی خودارضایی می کردم ولی نمی دونستم که خودارضایی هست وقتی بزرگ شدم تو اینترنت سرچ کردم دیدم متاسفانه خودارضایی هست ولی الان ترک کردم می خواستم ببینم تو آینده واسه باردار شدنم مشکلی پیش میاد یا باعث نازایی میشه؟؟
- اکوژن
سلام خونریزی دارم سونو گفتن ساک حاملگی اکوژن شده و هماتوم هم دارم ۵ هفته هستم میخواستم بدونم اکوژن شده یعنی چی؟ باید چیکار کنم؟
- آزمایش خون
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز شما برام آزمایش قبل بارداری نوشتید با توجه به تخمدان پلی کیستیکم روز چندم پریودی این آزمایشو انجام بدم؟ اگه امکانش هست زودتر جواب بدید این ماه بیام خدمتون با تشکر🙏
- سلام میشه راهکار هایی برای از بین بردن عفونت و دوباره عفونت نکردن و سالم نگه داشتن واژن بگید
- سلام من پماد کلیندا مایسین رو میتونم در زمان قاعدگی استفاده کنم چون واسه زخم دهانه رحم داده
سلام من زخم دهانه رحم دارم آیا میشه الان ک پریود شدم استفاده کنم یان بعد از اینک خوب شدم استفاده کنم یان استفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- دبریهای اکوژ
سلام امروز سونو دادم ۳۵ هفته وپنج روز هستم مایع امینیوتیک حاوی مقادیری دبری های اکوژن هست خطر ناکه؟ خیلی نگرانم.
- راجب انتقال جنین کسی که کرونا داره
سلام من دو روز هست علائم امیکرون دارم و دو هفته دیگه انتقال جنین دارم به نظر شما باید برای انتقال صبر کنم یا مشکلی نداره انتقال بدم
- نامنظم بودن پریودی
سلام وقت بخیر من چند ماهی می شود زمان پریود شدن متغیر شده از ۱۷ هر ماه تغییر کرده به ۲۰ و ۲۴و بعد به ۲۷ و این ماه هم که ۳۰ شده و هنوز پریود نشدم. لطفا راهنمایی بفرمایید
- پولیپ رحم وتخمدان پلی کستیک
سلام من دختر ۳۱ ساله هستم که از پولیپ *۱*۴/۵ دارم و تخمدان pco هستم با ۳_۹ دکتر تشخیص اندومتریز خفیف هم داده .من بیشتر اوقات دچار لک بینی هستی وتخمدانام بزرگ شده ایا باید عمل کنم
- دکلمان جفت
باسلام، آیانارسایی دهانه رحم باعث دکلمان جفت وزایمان زودرس ميشه ممنونم که پاسخ میدهید
- سلام من پلی کیست دارم و روز چهارم پریودی درد و خونریزی دارم اما سمت راستم و پام خیلی درد میگیره و هر دو طرف زیر شکمم یخ میشه . درد و یخ شدن مربوط به پلی کیست و کیست ها و نبلی میشه؟
- سلام خسته نباشید چند روز استفاده کنم از پماد کلو تریمازول خوبه


