Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ژنتیک سرطان
سلام برادر بنده سرطان داشتن متاسفانه فوت شدن پدر بنده هم تازه مشخص شده که سرطان دارن من میخوام با دختری ازدواج کنم که پدر ایشون هم از سرطان فوت شدن میخوام بدونم ازدواج ما درست هست یا خیر چیکار باید بکنم که مطمعن بشم یا بدونم صلاح به ازدواج هست یا خیر
- پریودی کوتاه
سلام.من 27آذرپریودشدم.23دی پریودشدم.23بهمن هم شدم.ولی 23بهن 3روز اول خونریزی قرمزتیره قهوه ای بالخته شدم.روزچهارم ب بعد پاک پاک.آی یو دی دارم.از اول بهمن تا الان منی داخل واژن ریخته نشده.علت چیه؟؟
- توده ایپواکو در سینه
- بیماری قلبی
سلام خانم دکتر من مشکل دریچهو فشارریه قلب دارم دارو مصرف میکنم دکتر اجازه نداده باردارشم ایاکسی بوده بااین مشکل باردارشده باشه چه خطراتب داره ایامن به بارداری اقدام کنم یانه
- قرص مدروکسی پروژسترن ۵mg
باسلام من شش ماه ازروزچهارده پریودتاده روزمدروکسی پروژسترون میخورم آیااین قرص مانع بارداری یاضدبارداریه؟؟ چون بدون داروپریودنمیشم مصرف مداومش برای من که تخمدان پلی کیستیکم ضررنداره
- فاصله
سلام خسته نباشید من 25 سالمه وقتی قرص ال دی را قطع میکنم تا پریود بشم بعد از 4 روز پریود میشم پریودم هم 3 روز طول میکشد بعد روز پنجم پریود باید قرص ال دی مصرف کنم روی قزص هم نوشته 7 روز فاصله بدین آخه اگه از روز پنجم مصرف کنم میشه فاصله 9 روز چیکار کنم در ضمن حاملگی خارج از رحم داشتم خیلی میترسم لطفا دقیق راهنماییم کنین خیلی ممنون
- قرص تاریخ گذشته اورژانسی
سلام ، من بعد از پارگی کاندوم یه قرص اورژانسی ۱/۵ خوردم بعد متوجه شدم که از تاریخش یک سال گذشته بنابراين ۴ تا ال دی هم خوردم ، ۱۲ ساعت بعدش رو دیگه ترسیدم ال دی بخورم چون دل درد خفیف دارم .الان ۲۴ ساعت گذشته چکار کنم .دارم از استرس میمیرم ، من به هیچ وجه بچه نمیخوام .در ضمن دیروز روز سوم بعد از عادت ماهانه من بود .خواهش میکنم جواب بدین .دوباره بخورم دل دردم بیشتر نمیشه و حالم بد نمیشه ؟
- ضخامت اندومتر ۲۵ هست آیا باردارم
سلام خسته نباشید حدودا ۳هفته ست لکه بینی دارم رفتم سونوگرافی گفت ضخامت اندومتر ۲۵ هست باید تست بار داری بدی آیا باردارم کیست هم نداشتم همه چی طبیعی بود
- خونریزی پس از میکرو
سلام. من ۱۶ روز پس از انتقال میکرو آزمایش بتا دادم ۱۶۵۰۰ بود ،بعد از دو روز هم سونو دادم ساک حاملگی دیده شد،دکتر گفت هماتوم دارم آزمایش پروژسترون دادم ۴۳.۹۰ بود گفت به آمپول یا شیاف پروژسترون نیاز ندارم اما وقتی اومدم خونه خونریزی داشتم،دوتا آمپول پروژسترون زدم بعد از یک روز داره کم میشه. بیشتر به رنگ آبکی قهوهای و چند لخته کوچک بود آیا سقط جنین داشتم یا هماتوم دفع شده؟
- میوم ها
سلام خانم دکتر خسته نباشید و سپاس گزارم که پاسخگو هستید خانم دکتر من میوم شاخه ای دارم الان پنج ماه میشه قرص دزولست استفاده میکنم این ماه مقدار خونریزی ام سه روز اول معمولی وبقیه روزها اصلا نیست من خیلی نگران شدم من مجرد هستم و بیست پنج ساله هستم و درد خاصی هم ندارم و فقط خیلی کم بعضی روزا احساس میکنم سپاس گزارم از شما
- سلام من دوسال قرص خوردم الان قطع کردم ماه بعدش پریودنشدم جلوگیری نداشتم امکان داره باردارباشم؟
- گرگرفتگی بعداز امپول لروپرمر
سلام وقت بخیر خدا قوت خانم دکتر عزیز بنده سه ماه ۲۷ روزه امپول لروپرومر زدم یعنی از۱۷ بهمن زدم تا ۱۴ فروردین بخاطر لخته خون می دیدم دیگه پریود نشدم. بدنم عرق میکنه گرگرفتگی دارم شبا سرم داغ میشه میترسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم تشکر ازشما
- آری
سلام من خونریزیهای وحشتناکی و طی دوماه در دوره گذروندم.بعد از سونو گفتن که چند تا فیبروم هفت میلی و یک کیست ده میلی دارم وچون در مشهد عمل لیزر نیومده باید رحم بردارم. بنظر شما درمان دیگه ای برای من نیست
- سلام من ی دختر۲۴ُساله هستم ک ۱۰ساله بادست خودارضایی میکنم.فقط واژنمو میمالم لی چیزی داخلش واردنکردم میخواستم بدونم اینگونه خودارضاییم ضررداره وپرده بکارتم آسیب میبینه
- حاملگی
سلام خانم دکتر من این ماه پریود نشدم ازمایش دادم حامله هستم عدد بتا ۸۴۳۶.۰است این عدد خیلی بالاست میترسم توروخدا راهنماییم کنید
- سزارین
با سلام خانم دکتر عزیز اگر با شیوه آی وی اف بخواهم باردار شوم با توجه به سن 40 سالم آیا خطری در حین زایمان خونریزی رحمی یا آمبولی مایع آمونیوتیک یا افت پلاکت خون یا جمع نشدن رحم منو تهدید میکنه خانم دکتر عزیزم خیلی بچه دوست دارم ولی میترسم خدای ناکرده بعد از عمل دچار خونریزی شدید بشم و جانم رو از دست بدم.
- فقدان قاعدگگی
باسلام من با روش میکرو باردار شدم دلیل باردارنشدنم جزو دلایل ناشناخته بود قبل از بارداری به طور مرتب عادت میشدم اما الان هفت ماهه عادت نشدم بچم فقط یک ماه و نیم شیرم خورد و دیگه الان ۶ماه نخورده یک ناه هم قرص استرومارین و دوفاستون خوردم بعدش عادت شدم اما ماه بعد هنوز دوباره نشوم تا چند دوره میتوان ازین دوتا قرص خورد تمام ازمایشات لازم هم انجام دادم ممنون
- پرده بکارت
سلام من نگاه فیلم کردم تحریک شدم یکمی مالش دادمقشمت بالایی وارضا شدم ایا پرده بکارت اسیب دیده البته از روی شلوار ونواربهداشتی طرف ناحیه واژن هم دست نزدم؟
- بارداری
من در حال اقدام به بارداری هستم ..همیشه پوزینشمون اینجوریه که هردو به پهلو هستیم و آقام از پشت اقدام میکنه ..این روش خوبیه؟
- سلام من نزدیک دو ماه پریود میشم ولی دیر قطع میشه و کمرم خیلی درد میکنه هر موقع کمر درد کنه بیشتر پریود میشم ترو خدا کمکم کنید
دکترم رفتم قبلن کیس داشتم کیسم برترف شد الان نمیدنم چرا اینتوریم


