Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمورد بلوغ زود رس
دخترم از ۹سال و ۴ ماهگی آمپول لوپرومرو زد تا ۱۲سالگی من سواد نداشتم و دکتر براش تجویز میکرد الان همه میگن چرا زدی عوارض داره من یک مادر بیسوادم و ب دکتر اعتماد کردم الان مدتیه افسردگی شدیدی گرفتم و مرگ فکر میکنم نمیدانم چکار کنم التماس میکنم ی راهنمایی کنید ببینم چ عوارضی داره چکار کنم
- لکه بینی در روز ۱۵انتقال
سلام وقت بخیر من روز۱۵انتقال هستم ازمایشم مثبت شد با بتای۳۶۲ ولی از همین امروز هم لکه بینی خیلی کم دارم علتش چی میتونه باشه؟ پارسال هم با انتقال اول مثبت شد ولی از اولش لکه بینی داشتم تا جنین تو هفته ی ۶قلبش ایستاد و سقط شد میترسم دوباره همینطوری بشه
- سقط
سلام خسته نباشید ایا مشگلات ایمنی باعث پس زدن جنین درهفده هفته ی بارداری باوجود جنین زنده وبازشدن دهانه رحم باوجود سرکلاژ میشه؟
- سلام دکترخانم مجرد هستم وقتی هوس خودارضاعی میکنم رحمم بشدت درد میکند مشکل چیست میشه راهنماییم کنین
- چجوری بفهمیم بعد سقط خونریزی پریودی هست
سلام بعد سقط حدود ۴۰ روز میگذره هفته اول ودوم خونریزی همراه لخته وزیاد دوهفته بعد لکه بینی مختصر به رنگ قهوه ای بعد دوهفته بعد خونریزی مثل قبل همراه لخته ودر حال حاضر در حال کم شدن وبه رنگ قرمز تیره سونو هم در اخرین گفتن ۳ سی سی مانده دفع میشه میخواستم بدون ایا این خونریزی پریودی هست که بعد مدتی شدید وکم شده یا همان خونریزی بعد از سقط هست از کجا باید فهمید یا رحم اگه زخم شده باشد یا چیز دیگری تو سونو ها نشان میداد ممنون
- جوش پستان
سلام وقت شریف حضرت عالی بخیر من یه پسر بچه ی سه ماهو نیمه دارم که از دیروز تو زمان شیردهی درد دارم دردی مشابه درد شقاق پستان البته اصلا فرصت نکردم نگاه کنم و دهان بچه رو نگاه نکردم احتمال آفت هم ممکنه باشه... لطفا راهنماییم کنین ممنونم اخرین سونوی پستان رو هم سال 93 دادم و جواب سونو رو خودتون ویزیت فرمودین و سالم بوده
- بارداری
سلام خسته نباشید من همونم دوقلو همسان باردار بودم و یکی رو از دست دادم ... ممنونم که به سوالاتم جواب میدید من در ۲۶ هفتگی در دو روز ۶ عدد بتامتازون و ۲۹ هفتگی نیز ۶ عدد بتامتازون مجموع ۱۲ عدد تزریق کردم 1.الان ۳۲ هفته تمام هستم خواستم بپرسم باز نیاز ب تزریق هست؟ 2.و اینکه من یه هفته بستری بودم بیمازستان و تست های انعقادی در دو روز انجام دادم و یک روز درمیان ان اس تی انجام دادم که همه خوب بود و دکتر گفت اگر بخوام میتونم مرخص شم خواستم نظر شمارو بدونم 3.و اینکه در این ۲ ..۳ هفته باقی مانده چه مراقبت هایی رو باید انجام بدم ؟ 4.رشد این جنین روی نمودار رشد در سونو داپلر در ۳۱ هفته و ۳ روز (۶۵ درصد هست) خواستم بدونم خوبه؟
- زنان
سلام، وقتتون بخیر من یک ساله در اقدامم چند ماه پیش سونودادم دوتا فولیکول ۱۱ و ۱۵ داشتم دو دوره متفورمین و لتروزول مصرف کردم فولیکولی که ۱۵ بود الان شده ۲۵ و فولیکول چپ که ۱۱بوده شده ۸ آیا این کاهش سایز فولیکول چپ طبیعیه؟ اگر نیست دلیلش چیه ممنون
- قرص
سلام. خانم دکتر قرص کلسیفید در دوران شیردهی ضررداره؟؟ و اینکه اگه ضرر داره میشه یه قرص جایگزین بهم معرفی کنید. لطفا. طریقه مصرفشم بگید ممنون میشم. یه سؤال دیگه هم دارم در دوران شیردهی میشه ویتامین دی با چه دزی میشه استفاده کرد؟ ممنون از پاسخوگوییتون
- کیست وچسبندگی
سلام وقت بخیرخسته نباشید من سونو انجام دادم وگفتن کیستم 82میل وچسبندگی هم دارم آیا نیاز ب نمونه برداری هست
- جلوگیری بارداری
سلام من ۱ماهه نامزد کردم و رابطه بدون دخول داشتم و یک بار ناخواسته ی درد خفیفی حس کردم و خون اومد فرداش پریود شدم نمیدونم پرده بکارتم رو از دست دادم یا برای پریودی بود شرایط مراجعه ب پزشک رو ندارم بعد پریودی دو سه بار رابطه بدون دخول داشتم و مایع منی روی مقعدم باسنم و لای پام ریخته شد هر دفعه در یک جا و بعد با دستمال تمیز کردیم خواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟؟؟ من خیلی استرس دارم قرص اچ دی هم گرفتم اما چون میگم تو ماه باید یبار اضطراری مصرب کرد نخوردم خیلی میترسم کمکم کنین
- هفته 5 بارداری
سلام من هفته 5 بارداری هستم و دیروز رفتم تنیس. یکبار دیشب و یکبار امروز صبح ی ترشح خیلی کم رنگ قهوه ای دیدم. مشکلی وجود داره؟ اگر نیاز به شیاف یا آمپول پروژسترون باشه، چه دزی باید مصرف کنم؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام .خسته نباشید .من قبلا پریودی منظمی داشتم و سنم 37 ساله و 1 بار سابقه سقط داشتم و یکسال و نیم از زمان سقطم گذشته والان 2 ماه هست برای بار داری اقدام کردم پریودی دقیقا برای همین 2 ماه هر کدام به مدت 7 روز زودتر اتفاق افتاد و 3 روز اول لکه بینی و بعدش خونریزی دارم آیا این مورد طبیعی هست آیا نیاز هست برم پیش دکتر زنان و زایمان
- درمان لکه بینی
سلام من۵۱ سالمه و دوسال پیش مشکل ضخامت رحم پیداکردم که با دارو رفع شد امسال دو دوره سونو دادم که هردو خوب بود به جز تعدادی میوم که وجود داشت ماه قبل بعد از پریودی لکه بینی داشتم که با تجویز پزشک ۱۰ عدد ترنسید و۱۰ عددمفنامیک هرهشت ساعت مصرف کردم وخوب شدم واین ماه باز همان مشکل پیداشد وهمان قرصها برام تجویز شد که بعد از مصرف نصف آنها با دل درد شدید یک تکه بزرگ سفید رنک شبیه سنگ پا به اندازه نصف کف دست ازم دفع شد .با مشورت با پزشک یک دوره دیگه از همون قرصها رو مصرف کردم فقط دوروز پاک بودم دوباره لکه بینی شروع شده ۵عدد ازیترومایسین هم بعد از تمام شدن آن قرصها مصرف کردم ولی فایده نداشت لطفا راهنماییم کنید
- ببخشید نمیدونم سوالم ربط داره به تخصصی شما یا نه
من در دوران عقد یکبار لیزر جای جوش انجام دادم ده رو بعد ازدواج کردم و بعد از ازدواج حامله شدم میخواستم بپرسم آیا لیزر عامل ایجاد سرطان در من میشود؟ آیا فرزندم هم از تشعشعات این لیزر مبتلا به بیماری میشود؟ میکروندلینگ خانگی دکتر پن خریداری کردم و در منزل با حضور فرزندم در زمان شیر دهی استفاده کردم میخواستم بپرسم این چی آیا این هم ضرر و عامل بیماری میشود خیلی لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من هفته ۱۷ بارداری با طول سرویکس ۲۷ برام پساری گذاشتن و هفته ۲۱ دوباره سونو شدم و سرویسم ۲۶ و نیم شده بود و دکتر برام سرکلاژ انجام دادن الان با این دو مورد بارداری موفق است و باید چه کارهایی انجام بدم هفته ای آمپول پرولوتون میزنند و هرشب شیاف پروژسترون
- طولانی شدن پریود
سلام وقت بخیر
دوازده اردیبهشت پریود شدم هفت روز بعد کاملا پاک شدم وقتی رفتم حمام زیر دوش خونریزی کردم و تا الان بعد از گذشت یازده روز از شروع پریود خونریزی کم و بدون درد دارم.تا الان سابقه نداشته.۲۶ساله و مجرد هستم - سلام دکترعزیز وقتتون بخیر بنده پارسال دی ماه یکماه خونریریزی شدی دداشتم که دچار دی وی تی شدم والان دوباره ۲۰روزه خونریزی دارم بعداز دوماه وفقه درپرویید اب سبز رنگ زیاددفعدشد ودوباره خونریزی شدید ..۴۷ساله هستم ممنون
- سلام خانوم دکتر دکتر برایم آمپول لوپروم ۳عدد لوپروم نوشته الان دوز دو زدم بعد ۲۸ روز الان ۱۹روز ازدوز دوم میگذره پریود شدم ۷روز هست خون ریزدارم آیا طبیعی هستش
- حمام بعد از سزارین
سلام چند روز بعد از سزارین می تونیم حمام بریم ؟


