Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف کپسول برای عفونت قارچی فلوکونازول ۱۵۰ برای کبد و بدن ضرر دارد؟
- کیست تخمدان
تخمدان چپ من کیست اکوفری به ۲۳×۳۲دارد آیا خطرناک هست و آیا با دارو درمان میشود یا جراحی
- تخمدان 10سی سی
سلام وقت بخیر تخمدان چپ وراست 10سی سی هرکدوم بزرگ تر هستن ایا باردار میشم
- متخصص زنان
باسلام بنده ساله بخاطر کیست اندو داینوژست استفاده کردم پریود نمیشدم .اینماه بخاطر نزدیکی باهمسرم و استرس بارداری ی قرص اورژانسی خوردم و در زمان پریودیم اینماه پریود با خونریزی کم شدم .علت قرص اورزانسی ست؟مگ اورژانسی قدرتش از داینوزست بیشتره؟بعد یسال پریود شدم؟
- کیست
سلام ببخشید من کیست یونی لوکولار دارای جدار نازک حاوی سپتا ظریف و دبری اکوژن به دیامتر 65 میلی متر در تخمدان چپ دارم....آیا خوش خیم هست یا بد خیم؟
- توده هایپواکو
هایپواکو با حدود ناواضح درناحیه بوکال به دیامتر ۷مم و۵م م چیسته
- بارداری
سلام خسته نباشید من هفته 19بارداری هستم شکمم و کمرم درد میکه ایا خطر داره یا نه اخه دو سه روز پیش یه اشیای ۱۵تا ۱۷کیلوی بلند کردم خطر دارد یا طبیعی است
- رژیم غذایی در اندومتریوز
آیا در بیماری اندومتریوز رژیم غذایی خاصی لازم است؟
- خون ریزی
سلام وقت بخیر ۱۹سالمه بار اول که با همسرم رابطه داشتم در واژن سوزش و درد داشتم و بعدش در حد دو یا چهار قطره طی سه روز تو دستشویی خون می اومد آیا به خاطر پارگی پرده بکارت این خون ریزی بوده؟ ,بار دوم رابطه بعدش درد واژن داشتم و مقدار زیادی خون ریزی در حد کثیفی لباسام بعدش که رفتم دستشویی کمتر بود با اینکه بار دوم رابطه بود چرا خون ریزی زیادی داشتم ممکن بعداً هم خون ریزی باشه؟ ببخشید طولانی شد ممنون می شم کمکم کنید
- درموردتنبلی وزخم رحم
سلام من قرص دوفامد ۱۰ میخورم ولی ۷روززودترپریدشدم من قبل ازاینکه این قرص بخورم همیشه ۷روززودترمیشدم فرقی نکرد قرص خوردم
- مایع آزاد در لگن
سلام وقتتون بخیر در سونوگرافی مایع آزاد با حجم ۳۶سی سی در لگن دیده می شود
- خارج کردن رحم و تخمدان
سلام بنده ۲۰ سالمه و به هیچ وجه قصد بچه دار شدن ندارم و بسیار تخمدانای سالمی دارم به شدت در معرضش هستم چون رابطه جنسی زیادی دارم از یکی از دکترا شنیدم جراحی عقیم سازی دلیل علمی میخواد و غیر قانونیه و بیمه ام قبول نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید اگر امکان جراحی هست و قیمت رو هم بفرمایید هم ازاد هم با بیمه
- سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه مجردم برای بالا بودن هورمون مردانه ام ک جوش میزنم متفورمین میخورم روزی یه دونه کیست تخمدان هم ندارم العان موهام ریزش پیدا کرده چه قرصی برای موهام بخورم ک ریزش رو قعط کنه
- پولیپ و زخم دهانه رحم
آیا شما میتونید منو درمان کنید
- مشکل مثانه
- قاعدگی
سلام من روزدوم پریودم هست ولی از دیروز که پریود شدم خونریزیم خیلی کمه،درحدچندقطره!داروی مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم دکترم استرادیول ولتروزول نوشته از سوم پریودی مصرف کنم و دستورداده روزنهم پریودی سونو رحم وتخمدان بدم واسه رشد فولیکول ها،با این خونریزی کم، فولیکول تااون موقع رشدمیکنه؟چیکارکنم خونریزیم بیشتربشه؟ ممنون از وقتی که میذارید
- بارداری
سلام خانم دکتر . من میخوام برای بارداری اقدام کنم اما نوبت دوز سوم واکسن کرونام هستش . اشکالی نداره بزنم یا چقدر بعد واکسن اقدام کنم
- باردارهستم 😍
سلام خانوم دکتر باردار هستم 7هفته و5روزمه و17روزازکرونایی گرفتم گذشته منو ببخشید دسشویی بزرگمو که فشارمیدم یه لکه قهوه ای خیلی کمرنگ ازجلوم میاد بیرون مثل اخرپریدی اون موقع هام میمونه علتش چیست ؟خانوم دکترزیرشکمم خیلی دردمیکنه چکارکنم ؟
- بارداری
سلام.خسته نباشید خانم دکتر.میخاستم بدونم چه زمانی برای استفاده از بی بی چک مناسب است؟
- لکه بینی
سلام آیا لکه بینی بعدازتخمک گذاری نشانه بارداری هست اقدام کردم و تا روز ۲۲ سیکلم که امروز هست همچنان لکه بینی (ترشح آغشته به خون)مشاهده میکنم هرساعت


