Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده سالیدسیستیک لگن
خواهرم بخاطرعفونت روده دربیمارستان بستری شده ولی بعدازچندروزبعدازانجام سونومتوجه توده ایی بنام سالید سیستیک درحفره لگن وخلف مثانه شدن، میخواستم بپرسم این بیماری جای نگرانی نداشته و قابل درمان هست یانه بیماری خطرناک وقابل درمان نیست ممنون میشم جواب بنده روبدیدوخانواده روازنگرانی ناشی ازوجوداین بیماری نجات بدید🙏
- ای وی اف
سلام روزتون بخیر من امپول سینال اف استفاده میکنم از روز دوشنبه باید دوز ۲۴ میزدم این امپول رو خودم تزریق میکردم ولی فکر میکردم درست تزریق میکنم الان متوجه شدم مایع وارد بدنم نمیشده چون عدد رو همون ۱۴۰ مونده یک شنبه هم پانچر دارم الان نمیدونم چیکار کنم ممنونم میشم پاسخ بدید 🙏🙏
- بارداری
سلاممن آزمایش دادم و باردارم سونو اول که رفتم نوشته یک ساک حاملگی بدون فتال پل در داخل کاویته اندومتر رویت شد یعنی چی در داخل اندومتر ؟یعنی مشکلی داره؟
- زمان تخمک گذاری پریود نامنظم
سلام.. شبتون بخیر.. دورهای من 45 روزه هستش.. چ روزی روز تخمک گذاری من هستش؟که اقدام کنم برای بارداری..؟با تشکر فراوان
- سقط جنین
سلام من نامردم و دو هفتی فهمیدم بار دارم ب دلیل دیدگاه بد خانواده مجبور ب سقط هستم کسی اگ میتونه کمک کنه لطفا؟؟؟!!!
- تفسیر پاتولوژی هیستروسکوپی پولیپ رحم
سلام وقت بخیر ببخشید من یه جواب پاتولوژی دارم میخواستم ببینم چیه و مشکلی هست واسم؟سپتوم رحم داشتم پولیپم تو عمل مشاهده کردنو برداشتن میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم اینم ازمایشه endometrial curettage:proliferative cndometrium و
- Int.os
جفت ازint.os فاصله دارد یعنی چی؟
- بکارت
به یک کازشناس مامایی مراجعه کردم و ایشون گفتن که پرده بکارت یک خراش داره آیا این خراش پارگی محسوب میشه و اینکه توی گواهی قید میشه خراش یا خیر
- ایمیل
سلام خانم دکتر ایمیل شما رو میتونم داشته باشم برای ارتباط با شما و مطب شما از کی شروع به کار میکنه من جراحی باید بشم خیلی استرس دارم دکترم خیلی منو نگران کرده خواهش میکنم یه ایمیل بزارید
- لکه بینی بعد از معاینه
سلام خسته نباشید هفته ۲۳بارداری هستم پزشک معاینه دهانه رحم انجام دادن و دچار لک قهوه ای شدم بعد از اون سونوی واژینال انجام دادم دهانه رحم بسته و طول سرویکس۵۰بود لک بینی برای چیه ؟خطرناکه؟درمانش چیه؟
- بقایای سقط جنین
سلام خانم دکتر ،بقایای بارداری دارم ۴سانت و خونریزی ندارم دو هفته پیش با قرص سقط کردم ایا نیاز ب کورتاژ هست یا خودش دفع میشه ؟
- تغذیه در بارداری
سلام آیا مصرف بادمجان سرخ شده دراوایل بارداری برای جنین ضرر دارد؟
- نامنظمی پریود
سلام من بعد از ۱۴ روز که عادت ماهانم تاخیر داشت وقتی هم شدم ۵ روز فقط لکه های سیاه دیدم علتش چی میتونه باشه؟
- لنف نود گردن
سلام ،من دچار لنفوم گردن شدم و بعد از آزمایش تخصصی ihc مشخص شد reactive هست ،الان دردهای لحظه ای دارم ،در اطراف نخاع ،سمت راست شانه ،احساس درد در گاوها دارم ،آنکولوژی و جراح گفتن فعلا دارو نمیدهیم و جراحی نمیکنیم ،نظرشما چیست
- فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر ۹
خانم دکتر
من روز ۱۳ سیکل قاعدگیم سونوگرافی دادم که یک فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر۹ بود. آیا این اندازه برای این روزسیکل طبیعیه؟
- سوال عمومی
سلام من با همسرم رابطه مقعدی داشتم مایع منی داخل مقعدم ریخته شده و نمیدونم خارج هم شده یا خیر برای جلوگیری از بارداری چکار کنم
- سلام. پایینه دهانه واژن در رابطه سوراخ شد و دوسال میگذره و درمان نکردم و هربار میرم سرویس اب وارد میشه. ایا خطرناک؟ با این مدل زمان درمان میشم؟ از داخلش بعضی وقتا پوست سفید ریز بیرون میاد و بعضی وقتا خارش داره و قرمز میشه راه پرینه به کجاها باز میشه؟
- باداری بعد کورتاژ
سلام.هشت روز کوتاژ رحمی دادم بعد نزدیکی داشتیم کاندوم پاره شده بعد نیم ساعت قرص اورژانسی خوردم ترس از بارداری دارم بچه نمیخوام آیا امکانش هست باردار بشم باز؟
- خونریزی رحمی
سلام، ۳۹ سال سن دارم مجرد هستم الان چهار ماهه پریودهام خیلی زودتر از وقت هست حتی ۹ روز جلو میافته و خیلی شدید به همراه لخته های خونی سیاه هست . قرص ترنسید مشکلم حل میکنه ؟
- نازایی
سلام خانومدکترمن یکی از مریض های خودتون هستم.میخاستم بدونم شما بغیراز ivf آیا iuiهم انجاممیدید؟میشه بگیدهزینهiuiچقدرمیشه؟


