Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نوجوان
من دومین ساله ک عادت ماهانه میشم، ولی آبان ماه اصلا نشدم و الان سیزده روزه ک از تایمش گذشته، رابطه نداشتم تاحالا، عفونت ندارم، قرص هم مصرف نمیکنم، دلیلش چی میتونه باشه؟ خیلی نگران شدم
- قرص اورژانسی لازمه
سلام من سه ماه قرص سیپرو ترون میخورم این ماه 8 شب خوردم دیشب یادم رفت امروز رابطه پرخطر داشتم الان لازمه اورژانسی بخورم؟
- بارداری
من هفته 8 هستم از هفته 7 لکه ببینی دارم شیافت دو روز استفاده کردم مشکلی برام پیش نمیاد ممنون
- بارداری
درود لطفاً راهنماییم کنین 16اسفند تاریخ پریودیم بود که لکه بینی کوچکی شروع شد دوباره ب حالت نرمال برگشتم24اسفند آزمایش بارداری دادم عدد 181.4رو نشون داد دکتر گفت بعد 48ساعت بعد تکرارش کن که همون شب لکه بینی صبح هم پریود شدم ازمایشم تکرار کردم بتا اومد پایین 164.2الان پنج روزه پریودم شدتش زیاده کمرمم درد میکنه علت چی میتونه باشه
- تیرویید وای وی اف
سلام خدمت خانم دکتر من تیرویید دارم می تونم باای وی اف تعیین جنسیت داشته باشم
- متخصص زنان
سلام من ۲۰ سالمه از ماهه پیش وسطش دیگه جلوگیری نکردم و تصمیم به بارداری گرفتم میخوام باردار شم اما نمیشه نمیدونم باید چیکار کنم قرص جلوگیری اصلا نخوردم تا حالاوالان ماه دومه من هنوز حامله نشدم چیکار کنم؟؟؟؟
- زنان
سلام.آندومتر اکوژن است یعنی چه
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
History: Not stated Gross: Specimens are received in two containers labeled as: (A) Endometrium: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 3x3x1 cm totally (B) Endocervix: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 2x2x0.6 cm totally. S.O.S: A) M/2+ B) M/1 Embedded: Totally (A&B) Diagnosis: (A) Endometrial curettage: - Early secretory endometrium - Endometrial polyp (B) Endocervical curettage: Unremarkable endocervical epithelium
- سلام خانم دکتر ببخشید من چهار روز هست خیلی استخوان واژنم درد می کند بار دار نیستم اما افتادهگی دارم خیلی سخته برام خیلی درد دارد
پریود هستم و دکتر برای عفونت قرص کلیندامایسین تجویز کردن. میخاستم بپرسم استقاده کنم یا نه!؟ و پماد واژن هم همینطور
- پریود شدن
سلام ببخشید من رابطه داشتم آب منی ریخته شد داخل واژن فرداش پریود شدم حالا لازم هس که من قرص اورژانسی مصرف کنم یا نه ممنون
- بارداری دختر باکره
سلام ایا امکان بارداری دختره باکره با لباسی که کمی اغشته به منی باشه هست؟؟ دوست من این اتفاق براش افتاده و دوتا تست بیبیچک و ی تست بارداری با ادرار توی ازمایشگاه انجام داده هر سه منفی بوده و دوتا کیست تخمدان داره میخواد بدونه این تاخیرپریودیش بارداری هست یا نه
- تخمک اهدایی
خانم دکتر اگر از تخمک اهدائی برای بارداری استفاده کنیم نیاز است پریودیمان باشخص اهدا کننده یکی شود یا راه حل دیگری دارد./با تشکر
- اندومتر
سلام وقت بخیر ،در سونو رحم که انجام دادم نوشته اندومتر اکوژن به ضخامت ۱۱ میلیمترو چند فولیکول ۲تا ۳ میلیمتری دیده شده،مشکل خاصی وجود داره وباید مراجعه کنم به پزشک،چون سونو رو خودم برا چکاپ دادم و مشکل خاصی ندارم
- لکه بینی
سلام .من یک ماه پیش سونو داخلی وپاپ اسمیر دادم قرص دزوسپتیوتجویز شد به علت درد پهلو در زمان قاعدگی که دکتر گفت مشکلی نداری وسالمی .از اون روز که معاینه شدم تا حالا که قرصم استفاده میکنم لکه بینی دارم علتش چیه بعد از پاپ اسمیر لکه بینی من خوب نمیشه یک ماه میشه
- زنانه
باسلا خدمت خانم دکتر من 35 سال دارم عادت ماهانه طولانی مدت15رو دارم 3روز پاک میشوم دوباره باز عادت میشوم خیلی نگرانم میترسم بیماری داشته باسم
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید CBD دیامتر 4میلیمتر وپورت 8میلیمتر دارد ینی چی.
- قرص پردنیزلون۵
سلام.منpcoهستم و۱سال اقدام به بارداری کردم که نتیجه نداشته. اخیرا دکتر قرص پردنیزلون۵ تجویز کرده به مدت۱۰روز روزی یک عددبه همراه قرص لتروزول.سوالم اینه که قرص پردنیزول رو ازکی شروع کنم چون دکتر زمان دقیق نگفته بهم یعنی همزمان با لتروزل یا قبل ازاون؟عوارض شدیدی داره این قرص؟من قراره دوز دوم واکسن رو چند روز اینده بزنم و کاردندان پزشکی هم دارم مشکلی پیش نمیاد؟؟ممنون
- مهم
سلام . وقت شما بخیر .خانمی ۴۶ ساله هستم که جواب پاپ اسمیر من سلولهای اندوسرویکال متاپلاستیک گزارش شده . میشه راهنمایی بفرمایید چه اقدامی باید انجام بدهم؟
- ازمایش
با سلام و خسته نباشید در ادامه سوال ازمایش ذخیره تخمدان که پرسیدم و هنوز جواب داده نشده میخواستم عرض کنم خدمت شما که حدود یک سال پیش ازمایش هورمونی انجام دادم مشکلی نداشتم اون زمان هر چند ماه پریود میشدم چهارماه پیش هم جراحی فیبروم و کیست برام انجام دادین سه بار پریود شدم اخرین بار زود پریود شدم که شما فرمودین مشکلی نیست بخاطره تزریق دیفرلین ممکن است مدتی بی نظمی قاعدگی داشته باشم چند ماهی که مریض شما هستم نفرمودین مشکلی دارم فرمودین مشکلی نداری هفته پیش در شهر خودم از پزشک زنان خواستم برایم ازمایش ذخیره تخمدان بنویسد که ازمایش هورمونی نوشت که نتیجه را در قسمت ازمایش ذخیره تخمدان فرستادم ظاهرا ازمایشم به یایسگی نزدیک است ولی من بعد از عمل مشکل پربودیم برطرف شده فقط بی نظمی دارم که شما فرمودین بخاطره ترریق دیفرلین است خانم دکتر راهنمایی بفرمایید خیلی نگرانم.
- پریود دوم بعد قرص اورژانس
سلام من ۴ فروردین کاندوم سوراخ ریز داشت قرص خوردم ۷ فروردین پریود شدن تا ۱۴ فروردین پریود اسفند بهم ریخته بود اردیبشهت نهم پریود شدم ۶ روز.۵ روز بعد از پاکی باز کاندوم سوراخ ریز داشت و قرص خوردم حدود ۷ روز بعد پریود شدم یعنی ۲۶ اردیبهشت و خونریزی زیاد بود و ۶ روز طول کشید.الان دهم خرداد هنوز پریود نشدم آیا بخاطر مصرف قرصه یا باردارم؟قاطی کردم الان باید ۹خرداد یا ۲۶ خرداد پریود بشم؟


