سلام،مشکلی نیست.امااگربه طور پیشرونده حجم پریود درحال کم ترشدن باشد.انجام آزمایشات هورمونی توصیه می شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف سیپروترون کامپاند
سلام من ۱۸ سالمه و تنبلی تخمدان دارم و دکترم برام سیپروترون کامپاند تجویز کردن و من از روز اول قائدگی مصرف کردم اما الان متوجه شدم که باید از روز پنجم قائدگی مصرف کرد. حالا چکار کنم؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم اما وقتی فهمیدم پرده بکارت چیه کنجکاو شدم و خودمو با عکس های اینترنتی مقایسه کردم ولی هیچ گونه شباهتی به این عکس ها ندارم پرده من شبیه بیضی بزرگه به صورت عمودی که بالاش شبیه ۸ شده و پایینش گرده و دوطرفش انگاره خط وجود داره خیلی نگرانم ۶ماه دیگه عروسیمه توروخداااااا جواب بدین چطور ثابت کنم من کاری نکردم خانوادم من و زنده نمیزارن کاش راهی برای اثبات باشه یا من اشتباه کنم سالم باشه😔😔
- عفونت واژن
با سلام من ۱۹سالم هست و مجردم. مدت طولانی هستش (یک سال شایدم بیشتر)که واژنم به شدت بوی بدی میده ترشحاتم طبیعیه و خارش و سوزش هم ندارم. ولی بوی نامطبوع واژنم به حدی هست ک واقعا اذیت میشم حتی دوساعت بعد ازاینکه از حموم خارج میشم لباس زیرم بوی ب شدت بدی میده. متاسفانه تا الان روم نشده این مووضوع رو به کسی بگم.حتما باید به پزشک مراجعه کنم یا راه دیگری هم هست؟ و اینکه درصورت مراجعه حتما باید معاینه بشم؟ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانم
- پرده بکارت
سلام ببخشید پارگی یا اسیب دیدگی کم روی ساعت ۳ یعنی چی ؟ یعنی روی گواهی بکارت اینو مینویسن ؟ یعنی اینکه بر اثر رابطه بوده یا سانحه ؟
- روانشناس
سلام خانوم دکتر عزیز میشه لطف کنین یه روانشناس تو رشت بهم معرفی کنید؟بعد اون بیام مطب شما
- سرکلاژشکمی
خانم دکتر من 20روزه سرکلاژشکمی شدم ،نمیخوام فعلا حامله بشم میتونم قرص ال دی بخورم ؟تنبلی تخمدان دارم منظم پریود نمیشم
- کانون کلسیفیهpunctate
باسلام خدمت خانم دکتر.توسونوگرافی مادرم نوشته تعدادی کانون های کلسیفیهpunctate درتخمدان راست رویت شد.این چیه خطرناکه؟؟چیکاربایدکرد؟لازمه بررسی بیشترانجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- درد معقد در پریودی
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- ششمین سزارین میشه انجام داد
ششمین سزارین میشه انجام بدم
- سرویکی
سلام خانم دکتر آیا دهانه رحم ضعیف وشله منظورش همون نارسایی دهانه رحمم
- تشخیص بکارت سالم و پاره
سلام میخواستم چنتا سوال درباره بکارت سالم و پاره شده بپرسم
- اندومتریوز
سلام من لکه بینی وخونریزی بین پریود دارم که دکتر تشخیص کیست دادند ودانازول ۱۰۰ روزی یک عدد ۴۰ تا تجویز کردند که با وجود مصرف قرصها بازم لکه یینی دارم درضمن من آندومتریوز گرید ۴ هم دارم وچند روزی است که درزیر شکم وپهلوم احساس درد دارم ایا میتواند از عوارض قرصها باشد وتجویز دکتر درست است؟
- سونو
- من اولین سونوم مال برج 9 یعنی 6 ماه پیش بود دقیق بعد 5 روز تاخیری در پریودم همچی عادی بود
اولین روز اخرین پریودمم 27 فروردین 95 به مدت هفت روز بود
بعد اون دوباره 5 روز تاخیری داشتم و سونو زیر انجام شد ک البته دوتا تست بارداریم منفی بوده
ایا امکان داره باردار باشم؟
ضحامت رحم 57×41×84دیده شد اندرومتر به ضخامت 14mو single layerدر فاز لئوتال میباشد ساک جنین مشاهده نشده با توجه به ازمایش خون بعد از 5 روز عقب افتادگی طی ازمایش مجدد در صورت مثبت شدن سونوگرافی به سبک ترنس واژینال توصیه میشود توده میومتریال مشهود نیست ابعاد تخمدان چپ 15×28 و تخمدان راست 19×35 35دیده شد هر دو تخمدان حاوی تعدادی فیلیکون کمتر 1cm میباشد مشابه کورپوس لوتئون به قطر 13.5 در تخمدان راست دیده شده توده در ادنکس دیده نشده مایع ازاد در حد فیزیولوژیک در فضای لگن مشهود است
به نظرتون اندازه رحم واندازه کورپوس و ... طبیعیه؟تو ازمایش اذر ماه سال قبل حدود 6 ماه پیش اندازه رحم و تخمدان طبیعی زده اما اینجا به نظرتون کم کاری تخم دادن یا کیست یا مریضی خاصی دارم راستش تو ازمایش قبلیم اندرومترم با توجه به همین تعداد روز تاخیری در پریود یعنی 5 روز 12 بوده و اندازه تخمدان و رحم طبیعی
الان روز 8 که عقب افتاده و من سر خود امپول پرژسترون زدم
- من اولین سونوم مال برج 9 یعنی 6 ماه پیش بود دقیق بعد 5 روز تاخیری در پریودم همچی عادی بود
- سلام خسته نباشید من ۲ هفتس دارم اسپیرونولاکتون و ال دی میخورم بدنم خارش گرفته و مثل کهیر شده از عوارض این قرصه ؟
- مایع ازاد در کلدساک
سلام دختر ۳۱ ساله هستم با دوره پریودی ۲۷ روزه ، زمان شروع اخرین پریودی ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ بوده .چند روزه زیر شکم درد شدیدی دارم سونو گرافی دادم زده مقدار کمی مایع آزاد در کلدساک مشاهده شد دلیلش چی هست ؟
- پرده بکارت
من شوهر دارم ولی شوهرم بادستش بم دس میزنه بعد ب من تهمت زد ک دختر نیستم و منو بردن پیش دکتر مامایی و اون تشخیص داد ک هنوز دخترم و فقط زخمی شدم ایا امکان داره اشتباه کند؟؟
- متفورمین ۵۰۰
سلام خسته نباشید خاستم بپرسم قرص متفورمین ۵۰۰ برای جوش هایی که بر اثر هورمونی زده میشه از جمله پلاکتین و هورمون مردانه فایده داره جوش ها را از بین میبره من دختر ۱۹ سالم کیست تخمدان ندارم برای جوش هورمون مردانه که در فک و چانه میزنم خوبه؟
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید من نه روزه که انتقال جنین کردم ولی تا الان هیچ لکه نداشتم ولی همه علائم رو دارم سینه درد و... ولی فقط لکه ندارم ممکنه باردار باشم یا ن؟
- دیفرلین
سلام بعد دیفرلین چه مدت بعد میل جنسی برمیگرده؟؟؟ الان چند ماه گذشته اما میل جنسی برنگشته


