Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری خارج رحمی یاپوچ
سلام من پریودم نامنظم مثلا۶شهریور۳۰مهر۲۹آبان ۲۵آذر۲۸دی شدم که از۲۸دی تاالان که۶اسفندهنوزنشدم البته سابقه نداشته یه ماه یااینقدرنشم۱۷بهمن نزدیکی بدون مراقب داشتم ۱اسفندبی بی زدممنفی بودچندروزکمی شکم دردداشتم رفتم سونوشکم ولگن دادم همه چی نرمال بودفقط تصویریک ناحیه اکوژن به ابعاد12*15 mm درتخمدان چپ دیده میشودکه بیشتربه نفع کیست درموئید میباشد.همون شب اومدم به خاطرفشارزیادی که دستگاه سونوگرافی به شکمم آوردلکه قهوای روشن دیدم دیگه ندیدم.فرداش هم سونوروبردم پیش دکترزنان شرایط گفتم آزمایش بارداری اورژانسی نوشت بتا۲۸بودآزمایشگاه گفت دوسه روزدیگه بیاتکراربردم پیش دکترم گفت بارداری امااحتمال خارج رحم داد.دوروزدیگه گفت تکرارکن.به نظرشماخارج رحمی؟واینکه بتادومم بایدچندباشه که خرج رحمی یامشکل دیگه نباشه؟
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲ سالمه و در ۵ هفتگی جنین ب دلیل بارداری پوچ سقط شد و ۱ سی سی بقایا مونده کورتاژ باید بشم؟
- من قرص مدرکسی پروژسترون خوردم بعد پریود شدم اما الان خون شدید شدید دارم همراه باکمرد دردو دل درد طبیعی ی ن
- سلام مادرم بیماری زمینه یی داره چربی خون و فشار خون ومریضی قلب وکبدش چربی داره آیا می تونه واکسن کرونا بزنه یا نه لطف کنید جواب بدین ۶۰سالش هست
- رشد سینه
سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه ولی رشد سینه ندارم و نصبت ب هم سنای خودم خیلیییییی کوچیک است حتی ب سایز ۶۰ هم نمیرسه و بخاطر همین میخاستم ببینم راهی یا آزمایشی هست که باید انجام بدم ؟؟ممنون از وقتی ک میزارین
- کیست نابوتین
سلام سی سالمه و مجردم عادت ماهانه من ده روز طول می کشد و پر مویی هم دارم حدود یک ماهه گاهی اوقات در ناحیه شکم درد دارم .در سونوگرافی رحم با ابعاد ۳۰_۷۹و پوزیسیون ان طبیعی است و اندومتر دارای ضخامت تقریبی ۶میلیمتر و تصویری به نفع توده فوکال مشاهده نشد ومعدودی کیست نابوتین با حداکثر دیاگرام هشت در ناحیه سرویکس مشاهده شد تخمدان ها دارای اکوی طبیعی هستند .تخمدان راست با ابعاد ۱۴_۳۰ و تخمدان راست با ابعاد ۱۵_۳۰.توده فضاگیر دراندکسها مشاهده نشد. مایع ازاد در کلرو ساک خلفی مشاهده نشد
- سلام معنی این سونو میخواستم بدونم
یک ساک حاملگی به دستم در ۴۲ میلیمتر به همراه راکشن دسیدوا درکاویته رحم مشهود است هماتوم ساب کوریونیک به حجم تقریبی 0.3سی سی دراطراف بافت دسیدوا روئت شد
- وقتی که باردار هستی یک تیکه گوشت ازرحم میوفته آیا بچه افتاده یا نه
- خونریزی نامنظم
سلام خوبی خانم دکتر بنده ۴۴,ساله دارای سه فرزند دارم میوم فیبروم دارم بعد از واکس کرونا دچار قاعدگی. نامنظمی شدم دکتر هم رفتم همیشه لکه بینی دارم
- رحم
سلام. ببخشید، فولیکولی به قطر 14 میلیمتر در تخمدان چپ رویت شد یعنی چی؟ میشه لطف کنید برام توضیح بدید؟ و اگر که نر مال نیست راه درمانی داره؟ روز 15 سیکل سونو دادم. سیکلم 30 روزه ست.
- جوش پیشانی سر سینه در کودکان ۱۱ساله چیست وآیا خطرناک است؟
- س
سلام من رحمم رو دراوردم بعد از ۳۰روز سونوگرافی انجام دادم چون بخیه ام بازشده نوشتن هتروژنیسیته در بافت جلدی مشاهده شد میخواستم بدونم چیه
- مولتی ویتامین
سلام .میخواستم بپرسم که من قرص فیفول شبی یه دونه میخورم میتونم روزی یه دونه قرص مولتی ویتامین برای قبل بارداری بخورم؟
- مصرف تتراسایکلین
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر آیا مصرف تتراسایکلین ۱۰۰ یک ماه قبل از اقدام به بارداری می تواند عوارضی داشته باشد. با تشکر
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- مایع کلدوساک
سلام مایع در کلدوساک خلفی مشاهده نشد یعنی چی حداقل 8فلیکول در تخمدان راست و10فولیکول در تخمدان چپ با سایز 6و5م.م درت راست و15و10م.م. در تخمدان چپ دیده شده یعنی چی
- مشکلات قاعدگی
سلام خانوم دکتر سیزده روز از پریودم گزشته و پریود شدم همیشه در ۲۲ و ۲۳ روز میشدم طبیعی هس یا ن ؟ چیکار کنم ؟
- ویزیت انلاین
سلام خسته نباشید.آیا شما ویزیت آنلاین هم انجام میدین
- سلام خسته نباشیدخانوم دکتردوتاسقط داشتم دوتازایمان زودرس توهفته ۲۴و۲۸وهفته ۲۸سرکلاژداشتم.ودکترگفتن بایدسرکلاژشکمی بشم امکان داره بازم زایمان زودرس داشته باشم
- قاعدگی نامنطم
سلام ۲۱ سالمه قدم ۱۶۲ و وزنم ۶۴ عقد هستم همیشه پریودیم منطم بوده تا پارسال برج ۶ که بعداز ۴۵ روز پریود شدم دیگه منظم بود تا امسال برج ۵ که دوباره بعداز ۴۳ روز پریود شدم باز منطم بود تا الان که ۳۷ روزه ولی هنوز پریود نشدم علائمشو دارم ولی شروع نمیشه باردار هم نیستم ممکنه تنبلی تخمدان داشته باشم درصورتیکه نامنظمی پریودیم پشت سرهم نبوده؟


