Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شیردهی
سلام خانم دکتر . شما دکتر زایمان من بودید. پسرم الان حدود ۲سالشه میخوام شیرشو قطع کنم ولی دچار درد سینه و لرز میشم اگه شیر ندم شنیدم برای قطع شیر دارویی وجو داره برای این موضوع پیش شما بیام یا باید به پزشک دیگری مراجعه کنم ؟
- پریود
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه و سوالی در رابطه با پریود داشتم من بعضی ماه ها فاصله ی بین پریودام ۲۸ روزه س و بعضی ماه ها مثلا ۳۳ روزه هر ماه میشم ولی فاصله ی ثابتی ندارد پریود شدنم بین ۲۸ روز تا ۳۳ روز اینا فاصله ها هستش آیا پریود من منظم هستش؟ خیلی نگرانم
- درد مقعدی
سلام من هنگام پریودی چند روز اول به شدت درد مقعد دارم حتی به شکلی که اصلا نمی تونم خوب بشینم حتی نزدیکا یکسال هست که یبوست شدید داشتم یکم بهتر شدن ولی این درد اصلا خب نمیشه
- سلام من ۴۸ سالمه چن ماهی افتادم رو خونریزی وقطع نمیشه سونو که انجام دادم.هم فیبروم کوچیک داشتم هم اینکه دیواره ی رحمم خیلی کلفت کرده.خانم دکتر امپول واریوپیتیل تجویز کردن .خاستم ببینم خونریزیم قطع میشه؟؟که یا ئسه بشم یا نه.هنوز امپول رو نزدم
- کیست رحم
کیستی با جدار نازک فاقد septaبه ابعاد۲۲×۲۸در ادنکس راست بنده رویت شده میخواستم بدونم ایا برای بارداری خطری داره ؟ برای درمان چه راهکاری را پیشنهادمیدهید ؟
- کیست تخمدان
سلام من اسفند ماه رفتم سونو کیست اکوفری ۳۰ میلی متری در تخمدان راست رویت شد دیگه اصلا سونو نرفتم ممکنه بدون دارو دفع شده باشه؟ با وجود این کیست میشه باردار شد؟ مانع بارداری نمیشه؟
- علت درد سمت راست شکم وجایبخیه سمت راست بعد از سزارین
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- چند روز بعد از انتقال جنین فریز شده جایگزینی صورت می گیرد
چند روز بلد از انتقال جایگزینی صورت میگیرد
- عوارض سرکلاز
سلام خسته نباشید من ۱۸ سال پیش سرکلاژ کردم و بخیه هام رو نکشیدم و حالت توده در کنار نخ سرکلاژم حس میکنم . به نظر شما خطرناکه ممنونم
- بارداری
سلام خانم دکتروقتتون بخیر من ۲۵ سالمه باذخیره تخمدان ۰٫۹آیا باخوردن قرص آوابوست ذخیره تخمدان من بالا میره وفولیکولهای من ۱۲ هستش ؟
- زنان زایمان
هنگام پریود درد مقعد دارم درمان چیست؟
- اکوی هوموژن رحم
سلام خسته نباشید توی سونوگرافی من زده رحم اکوی پارانشیمال هوموژن است میخواستم بدونم یعنی چی ممکنه بارداری ۲ ۳ ماهه باشه اشتباه بگیرن چون ده روزه لکه بینی قهوه ای دارم
- نازایی
سلام خدمت خانم دکتر عزیز من 24 ساله هستم سال 93یک سقط داشتم و از اون به بعد دیگ باردار نمیشم الان سه سال هس پیش خانم دکتری در زنجان میرم آبان امسال برام آی وی اف انجام دادن ولی موقع انتقال گفتن دهانه رحمت سفت و بسته اس فقد طوری که دستگاههای ما از اون عبور نمیکنن الان آخرین پریودم 28آبان بوده دیروز که مراجعه کرده بودم قرص دادن و گفتن چون ذخیره تخمدانم کمه بجز اون دو جنینی که فیریز کردن باید دوباره ای وی اف بشم ولی من میترسم و بشدت استرس دارم و میخواسم دکترم رو تغییر بدم که شمارو معرفی کردن ممنون میشم راهنماییم کنم آیا احتمالش هس که بدون آی وی اف هم حامله بشم؟
- لاپاراسکوپی
سلام خانم دکتر. آیا انجام لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی نیاز به حضور دو پزشک است ؟ چند روز باید بیمارستان ماند ؟ آیا نیاز به همراه است ؟
- در مورد قرص ال دی و بارداری
من رابطه جنسی داشتم و نزدیکی هم داشتم و قرص ال دی هم هر شب مصرف میکنم احتمال بارداری هست من 17 سالم هست و متاهل هستم
- مابا سلام و خسته نباشید مایع آزاد لگن در سونوگرافی به عمق ۳۰ میلیمتر مشهود هست میخواستم بپرسم خطری داره یا نه؟
با توجه به درد کلیه و درد بالای شکم به دکتر مراجعه کردم و سونو نوشت در سونوگرافی مشخص شد یک سنگریزه به سایز ۴ میلیمتر و مایع آزاد لگن به عمق ۳۰ میلیمتر مشهود هست
- بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر خانم دکتر من حدود 51 روز زایمان داشتم الان مشکل بواسیر دارم پولم ندارم برم دکتر پمادی چیزی هست بگیرم لطفا کمکم کنید ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی می کنید
- Ivf
سلام ببخشید من سه شنبه ی قبل یعنی ۱۸ هم انتقال داشتم و الان از دیروز ظهر لکه و خونریزی سبک دارم میخواستم ببینم این وضعیت خطرناکه؟ یه کم میترسم
- پریود
سلام وقت بخیر من همیشه با مصرف قرص پریود میشدم ولیدو ماهه که بی قرص میشم واین دوبار خونریزیم خیلی کمه وبه صورت لخته های خشک شده به رنگ سیاهه ایا خطرناکه؟


