Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشید من همونم که دوقولوهمسان باردار بودم ویک قل تک شریان بود در ۲۸ هفتگی مردقل دیگر ۳۳ هفته است امروز در سونگرافی داپلر پیلکتازی کلیه راست ٪۷ mm و و داخل معده اکو اسیتی مشاهده شد و حجم مایه آمونیوتیک ۷میلیمتر بود خواستم بدانم کلیه ومعده چه مشکلی دارد بعد از تولد مشکلش بر طرف میشود ؟
- بارداری
سلام من تو این ماه موهام رو کراتین کردم البته ماسک داشتم الان متوجه شدم که باردارم ایا مشکلی ایجاد میشه؟
- قرص دوفاستون
سلام خسته نباشید من برای تنظیم قاعدگی دکتر بهم قرص دوفاستون داده از روز ۱۵ تا ۲۵ دوره و ماه اولی که این قرص رو خوردم ۲۸ روزه یعنی ۳ روز بعد از قطع قرص پریود شدم این ماه هم باید ۲۸ روزه باشه دوره ام چون درحال اقدام به بارداری هستم میخوام بدونم کی عقب میندازم که تست بدم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من یه خانم ۲۲ ساله هستم که ۳ ساله عروسی کردم و ۲ سال بود که جلوگیری میکردم وبعد از اون شروع به اقدام کردم که بعد از ۳ ماه متوجه شدم که کیست دارم و۳ ماه کامل دارو LDومتفورمین مصرف کردم وبعد از سه ماه سونو رفتم گفت مشکلی نیست وهمسرمم ازمایش اسپرم داده ۷۵ درصد اسپرم زنده وسالم داشت الان ۹ ماهه که اقدام میکنیم بعد کیست ولی جوابی نگرفتم میخواستم بدونم باید صبر کنم تا یه سال یا پیش متخصص دوباره مراجعه کنم ممنون میشم جواب بدین
- قبل از بارداری
سلام قصد بارداری دارم ولی در حال حاضر قرص سرترالین ۵۰ روزی نصف عدد و ایمی پرامین ۲۵ روزی یک عدد مصرف میکنم ،راهنمایی میخواستم ببینم با خوردن دارو مشکل نداره یا باید اول مصرف داروها را قطع کنم؟
- طریقه مصرف پودر اینوفولیک
با سلام. دکتر زنان جهت اقدام به بارداری، برای من پودر اینوفولیک تجویز کردن که صبح ها مصرف کنم و از قبل هم تیرویید داشتم و لیووتیروکسین ناشتا مصرف میکنم. خواستم بدونم این دو دارو با فاصله کم از هم خورده میشه، تداخلی روی هم نداره؟ اگه داره به چه صورت مصرف کنم. ممنونم
- بارداری
سلام خسته نباشید در بارداری میشه از ناخن مصنوعی و مژه مصنوعی استفاده کرد؟ واسه عروسی برای یک شب
- درد زیر شکم در هفته های اول بارداری
سلام خسته نباشید من20 سالمه که فکر کنم حدود 3هفته هست که باردارم زیر شکمم گاهی اوقات درخواب یا ماشین دردمیگیره و شبیه درد پریودی هست وزود خوب میشه دکترم برام شیاف نوشتن که کمیاب هست نتونستم پیداش کنم اگر استفاده نکنم مشکلی پیش میاد؟؟
- افزایش وزن در بارداری
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من هفته ٢٤ بارداري هستم از اول بارداري تا الان سه كيلو وزنم اضافه شده از ٦٣به ٦٦ رسيدم من ديابت بارداري دارم و٨واحد لومير هر شب استفاده ميكنم ماه دوم هم يك كيلو وزنم كم شد ايا اين نرماله؟ افزايش وزنم كم نيست؟
- زایمان طبیعی
با سلام. فرزند اول من زایمان طبیعی شده والان قصد دارم عمل لازک چشم انجام دهم میخواستم بدونم برای بارداری بعدی من برای زایمان طبیعی مشکلی پیش نمیاد باتشکر
- سرویکس
سلام خانم دکتر خسته نباشی من مرداد ۹۹ زایمان سزارین داشتم و الان مجدد باردارم ۲۱ هفته . سرویکس در ۱۲ هفتگی ۳۰ بود . ولی ۲۰ هفتگی شد ۲۰ و دکتر سر کلاژ کرد. خواستم بدونم باید استراحت مطلق باشم و حموم میتونم برم ؟
- فیستول
سلام وقت بخیر ایا فیستول (خروج باد واژن)مانع بارداری میشود و یا اگر باردار شویم در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟
- بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من این ماه قرص های لتروزول و کلومفین و متفورمین را طبق دستور پزشک در مدت پریودی مصرف کردم سونو دادم یه فولیکول ۲۱ داشتم آمپول hcgتزریق کردم و قرص استرادیول و مدروکسی پروژسترون را هم طبق دستور پزشک مصرف کردم الان پنج روز از موعد پریودیم میگذره بی بی چک منفی بوده چند روز دیگه باید صبر کنم تا آزمایش بتا را انجام بدم؟
- بارداری ،،،
سلام خسته نباشید ،چهار پنج روز قبل از پریودی لکه بینی و ترشح قهوه ای همون لحظه و قطع شدن آن نشانه بارداری است؟
- بارداری
سلام خسته نباشید.قاعدگی نامنظم داشتم دکتر زنان ۳ماه آخ هرماه ۲۰عدد گفتن باید مصرف کنم.ماه آخر مصرف اقدام به بارداری کردم آیا میتونم ۲۰ عدد قرص هم بخورم پروژسترون بوده برای بچه مشکلی نداره.۲۹سالمه ویه فرزند هم دارم
- تداخل دارو اسپرولاکتون باقرص ارژانسی
باسلام خسته نباشید.خانم دکتر من قرص اسپرولاکتون میخورم برا هورمونام ک دکتر پوست برا صورتم داده میخواستم بدونم این قرص داخل داره با قرص ارژانسی..من ساعت۱۱شب روز یک شنبه اسپرولاکتون خوردم ساعت ۲ارژانسی خانم دکتر راهنمایی گنید ک باردار که نمیشم ممنون اثر قرص ک نمیبره
- بارداری سوال مهم
سلام خانوم دکتر من باردارم و داخل واژنم احساس میکنم سوزن میزنه چیکار کنم یعنی مشکلی هس ؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید تاریخ قرص اورژانسی چجوری خونده میشه 23 01 9011 تاریخش اینه بلدنیستم بخونم تاریخ داره یان
- هزینه سزارین
سلام من گواهی از دکتر مغز واعصاب وهمچنین گواهی از دکتر ارتوپد دارم که زایمان من سزارین باشد آیا دراین صورت من اورژانسی محسوب میشوم وهزینه بیمارستان چقدر خواهد بود
- سرکلاژm
سلام خانم دکتر ایا سرکلاژ نخش باز میشه ۵۰ روزه سرکلاژم تو ۲۱ هفته با طول ۲۶ ونیم الان ۲۸ هفتمه از هفته ۱۷ هم پساری داشتم بارداری موفق هست امپول پرلتون هفتگی و شیاف هرشب میزنم بعضی مواقع شکمم درد میاد این درد از رشد رحم هست؟


