Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بکارت
سلام خانم دکتر عزیز خیلی ممنون از شما بابت این سایت عالی ، خانم دکتر من یه زمانی که ناآگاه به بیماری خودارضایی مبتلا بودم ولی الان خداروشکر که توبه کردم یک روز که عمل خودارضایی رو انجام دادم فردای اون روز یه لکه ترشحی قهوه ای مانندی دیدم همون روز که دوباره خودارضایی کردم تو ترشح سفید رنگ یه رگه خونی قهوه ای دیدم و متاسفانه بعد اون دوباره همون روز خودارضایی انجام دادم و ترشحم به صورت صورتی و قهوهای رنگ و آبکی مانند بود ،خانم دکتر من واقعا شرمنده هستم بابت این سوال اگر میشه بگین این ترشحات نشانه آسیب به پرده هست ؟؟و اینکه تمام خودارضایی های من فقط فقط به صورت مالشی هست و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد بدنم نکردم اگر میشه بگین پرده بکارت سالم هست یا خیر ؟♡
- من هفته ۹ بارداری هستم و سه هفته است درگیر سرماخوردگی و سینوزیت هستم دکتر متخصص عفونی قرص فارینات ۵۰۰ و کلرفنیرامین تجویز کرد و گفت برای بارداری مشکل نداره.آیا برای جنین بی ضرر هست؟
- نازایی
سلام خانم دکتر توروخدا جوابمو بدید،من تو اقدامم و تنبلی تخمدان دارم و بادارو پریود میشم،این ماه دکترموعوض کردم،دکترم اول واسه یه ماه بهم قرص اووژن داد گفت اینو مصرف کن و ماه بعد که پریود شدی بیا پیشم،منم پیش دکتر قبلیم گلو کو فاژ مصرف میکردم،منم واسه اینکه سر وقت پریود بشم سر خود روزی دوتا لتروزول از سه پریودی به مدت ۵ روز و گلو کوفاژ رو تا ۱۵ سیکل مصرف کردم همراه اووژن،،تو ۲۰ سیکل به مدت سه روز لکه خونی کم داشتم ،،به نظرتون این لکه خونی به خاطر قطع گلوکوفاژ بوده؟؟؟الان ۴ روز از سیکلم میگذره اووژن هم تموم شده ولی پریود نشدم،،خانم دکتر اینجوری سر خود این داروها رو خوردم مشکل نداره واسم،یعنی پریود میشم اگه باردار نباشم؟؟؟البته اینم بگم وسط سیکل سینه هام حساس و سنگین شده بودن بعد قطع گلو کوفاژ شل شدن،این لکه ها ممکنه پریودیم باشن؟؟لطفا جوابمو بدید خیلی نگرانم
- لیزر مونالیزا تاچ
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم که شما در کلینیک لیزر مونالیزا تاچ هم انجام میدید؟
- شیاف دیکلوفناک
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۵سالمه من هرماه بخاطر درد پریود روز اول یدونه شیاف دیکلوفناک ۱۰۰استفاوه میکنم آیا عوارضی داره؟و اینکه ممکنه باعث کم شدن خونریزی پریود بشه؟
- سلام 47 ساله ومجرد.کیست اکوفری 59 در تخمدان راست و 27.21در تخمدان چپ دیده شده ؟ خطر ناکه؟
- چکار کنم خونریزی قطع بشه
سلام من ۳۱ سالمه ی ماهه خونریزی دارم سونوشکمی و آزمایشای بتا و غدد شیری انجام دادم مشکلی نبود دکتر گفتن احتمال زیاد از دستگاهمه ک برداشتن قرص مارولین میخورم ۳شبه هنوز قطع نشده خونریزم میخام بدونم بااین قرص چ مدت بند میاد و سونوی واژینال نوشتن کی بنظرتون انجام بدم
- بارداری
سلام .من به علت لکه بینی رفتم سونوگرافی و نوشته بود .هفته ای ۴ و نیم مارژین نامنظم و رحم دو شاخه الان شیاف استفاده میکنم .بنظرتون امیدی هست جنین شکل بگیره ؟
- کیسه آب
سلام خانم دكتر عزيز من كيست بارتولند خالي شد الان بعد از ١ماه درد داشت و مثل ترشح با خون اآبه خارج شد امكان نداره كيسه آب باشه كه ؟ همون بارتولند خالي شده ديگه؟
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام خانم دکتر من از دیشب بعد خورضایی از طریق تحریک کلیتوریس احساس درد شدیدی دارم ، به طوری که موقع راه رفتن اذیت میشم قبلا هم اینطور شده بودم ایا جای نگرانی هست؟چطوری درمان میشه
- پولیپ اکوژن راچکار باید کرد
پولیپ اکوژن دارای پدیکل عروقی از حدار قدامی رحم به ابعاد ۲۷.۵ در ۱۴ در ۳۴ میلیمتر در کاویته اندومتر را چکار باید کرد
- قرص استرادیول
سلام مجدد. عذرخواهی میکنم بنده یه سوال پرسیدم و همچنان منتظر پاسختون هستم. به صورت طبیعی باردار شدم. دکتر گفتن قرص استرادیول را تا ۱۴ روز مصرف کنم به اشتباه ۱۸ روز خوردم . امروز متوجه شدم که باردار هستم . یعنی ۴ روز بیشتر قرص رو خوردم. لطفاً به من بگید آیا برای جنین اتفاقی پیش میاد؟ضرر داره؟
- چکار کنم خونریزی قطع بشه
سلام من ۳۱سالمه ی ساله آیودی گذاشتم ک تازه لکه بینیم رفع شده بود ک این ماه ی هفته بعد پاکیم دوباره پریود شدم سونو انجام دادم دکترگفتن تنبلی تخمدان بخاطرآیودی گرفتی قرص مفنامیک اسید و سیپروترون کامپاند دوبسته دادن گفتن اگه ادامه داشت باید دستگاهوبرداری الان دوهفتس هنوز خونریزی دارم چکارکنم واستم تا بسته قرص تموم بشه تا بند بیاد یا نه غیرطبیعیه؟
- سلام خانم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون و استروژن کونژوگه چه فرقی دارن من باید کدوم شو استفاده کنم من پریودم نامنظم خیلی زود به زود پریود میشم باید کدوم شو استفاده کنم ممنون
- زایمان زودرس
سلام من پنج بارزایمان زودرس داشتم بااینکه سرکلاژ داشتم حالاهم باای وی اف درهفته هفتم بارداریم هستم میشه سرکلاژشکمی انجام بدم
- آزمایش afp
در آزمایش آلفا فیتو پروتئین اگر سن بارداری ۶روز عقب تر از سن واقعی ذکر شود. در جواب آزمایش و عدد مام تاثیر میگذارد؟
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز،تنبلی تخمدان دارم.داروهای مصرفی این ماه م لتروزول روزی ۴ تا به مدت ۵ روز،۳ تا hmg،روزی دوتا گلوکوفاژ،اوابوست روزی دوتا،اوزیل روزی یه دونه،استرادیول هم روز ۳ پریودی تا ۱۳ روزی یه دونه،،،،ولی تو سنوگرافی روز ۱۳ سیکل بزرگترین فولیکول ۱۰ بود،دیگه دکتر hcg نداد،ولی الان ۴ روزه پریودم عقب افتاده،تست هم زدم منفی بود،ایا امکان بارداری وجود دارد،یا اگه باردار نباشم پریود مبشم؟؟؟؟؟
- پریودی بعد از جراحی
بعد عمل کیست تخمدان قصد بارداری دارم ولی بعد یک ماه هنوز باردار نشدم دلیل چیست؟
- برآمدگی و سنگ در ناحیه کلیتوریس
سلام چند وقت پیش که حموم بودم دقیقا در ناحیه کلیتوریس متوجه وجود یه چیزی به اندازه سر انگشت شدم که به رنگ قهوهای بود من درش آوردم و واقعا نمیدونم اون چی بود و دلیل بوجود اومدنش چی بود این موضوع خیلی باعث نگرانیم شده. جدیداً وقتی دوباره اون ناحیه رو نگاه میکنم تا ببینم هنوز چنین چیزی هست یا نه متوجه شدم که ناحیه خارجی کلیتوریس، سمت چپ یه برآمدگی هست که من راجع بهش تحقیق کردم شکل زگیل تناسلی نبود. ممنون میشم اگه بگید مشکل چیه و آیا چیز نگران کنندهای است؟ ممکنه به علت خودارضایی زیاد چنین چیزی بوجود اومده باشه؟ من ۱۶ سالمه و تا الان رابطه جنسی نداشتم..
- سقط
سلام الان سه هفته است که بعد از سقط خون ریزی دارم امروز واسه سنو رفتم که گفت فلوی عروقی در ناحیه فوندس در میومتر مجار افزایش یافته و ضخامت انومتر در ناحیه فوندس ۱۰.تا ۱۱میلیمتر است متخصص زنان در دسترس ندارم میشه کمکم کنید


