Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ivf
سلام .من ۲۸ سالمه و لوپوس دارم و کلیه های من نیز درگیره .بعد از گذشت چند سال دکترم چند ماه دیگه بهم اجازه بارداری داده با توجه به اینکه فرصت بارداری برای من نسبت به خانم های بدون لوپوس کمتر هست ایا من میتونم با روش ivf برای دو قلویی اقدام کنم ؟اصلا این روش مناسب من هست؟
- لکه بینی قهوه ای در روز 17انتقال
سلام من آی وی اف انجام دادم و جواب آزمایشم 165 بود ولی از شب 17لکه بینی قهوه ای تیره داشتم خیلی میترسم میشه کمکم کنید
- لانه گزینی
۶ روز بعد انتقال جنین لک قهوه ای دیدم به مدت دو روز ، به یک روز هیچی و الان که روز۹ هست کمی لک صورتی رنگ دیدم ؛ مشکلی پیش اومده ؟
- بارداری و تیرویید
سلام خانم دکتر عدد تیروئید من ۴.۷۵بودم قبلا آزمایش تیرویید داده بودم همیشه نرمال بود و اینکه داروی تیرویید هم مصرف نمیکنم الان هم ای وی اف کردم مشکلی پیش میاد ؟
- لکه بینی حین مصرف دوزسپتیو
سلام من از سیکل بعدی دارو های پانکچر رو شروع خواهم کرد پزشکم دوماه است که داروهای مکمل رو با قرص دوزسپتیو تجویز کرده که در روز 20 پریودم لکه بینی شدیدسیاه رنگ دارم آیا مصرف قرص را قطع کنم یا ادامه بدهم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر شوهرم اسپرمش صفره میشه کاری کرد ک بتونیم کاشت انجام بدیم
- Ivf
سلام امروز روز ۱۴ انتقالم بود و بتا ۲ شدآیا داروها رو ادامه بدم و دوباره پس فردا آزمایش بدم؟
- لکه بینی دربارداری
سلام خسته نباشید ببخشیدمن هشت خرداد آی وی اف انجام دادم الان هفته سوم هستم روزشنبه یکم لکه بینی داشتم قطع شد امروز صبح تاحالا هم دارم البته من روزی دوتاشیاف پروژسترون میزنم بایه آمپول پروژسترون وسه تااسترادیول به صورت واژینال دوتا هم میخورم روزی یه آمپول زیرجلدی هم میزنم پی آرپی هم انجام دادم این لکه بینی اشکالی داره
- راجب انتقال جنین کسی که کرونا داره
سلام من دو روز هست علائم امیکرون دارم و دو هفته دیگه انتقال جنین دارم به نظر شما باید برای انتقال صبر کنم یا مشکلی نداره انتقال بدم
- انتقال
بنده ۱۸ روز انتقال انجام دادم دو بارآزمایش خون گرفتم مثبت با بتای ۳۸ و ۴۳ سونگرافی واژینال امروز دادم هیچی معلوم نبود و الان هم خونریزی کردم چیکار کنم
- سلام من ای وی اف کردم
پریود کلا نامنظم ماهی دوبار میشه بااهدایی باردارشد یک بار منفی شدقبل اینکه شروع کنمبعد از۱۸روز قبلش دوروز لکه بینی داشتم بعد دکتر گفت اول دوم برای درمان دارو دومین روز شروع کرد الان انتقال هشتمین روز این سری که میشد ۱۸روز هم لکه بینی دیدم منشی پروژسترن روز گفت سه تاش کن بعد لکه بینی داشتم اولدوروز قهوهای بود بعد صورتی کم رنگ شد هیچ علایمی ندارم هرچه اس میدم به منشی میگه باید ازمایش بدی تخمدان راستم احساس ناراحتی میکردم یازدهمین روز مثل ضربان بعضی موقع می زنه میگم به جای اینکه رحمم اونطور باشه بعد بعضی موقع سردرد میگیرم نمی دونم از امپوله یعنی امپول پروژسترن نمی زاره من پریودشم یا ربطی نداره من میگم شاید دارو وامپول نمی زاره قبلا به دکتر گفتم باپریودنامنظم فایده داره گفتند اره من همیشه نوک سینه ام قرمزه گفنم رحمم حتما التهاب داره
- انقباضات رحم بعد انتقال جنین
با سلام من روز نهم انتقال جنین هستم از امروز انقباضاتی در رحمم حس میکنم که اذیت کننده نیست اما مداوم هست، این برای جنین خطر نداره؟ در ضمن هر 12 ساعت هم شیاف پروژسترون را رکتال استفاده میکنم
- استفاده از روش میکرو انجکشن
باعرض سلام و خسته نباشید بنده یکی از بیماران شما هستم که بطور طبیعی قادر به حامله شدن نیستم و مشکل هم اخودمم و همسرم با آزمایشی که در سال ۹۵ انجام داده هیچ مشکلی ندارد( البته خود شما بعد دیدن جواب ازمایش فرمودین) من در اول راه هستم و سنم هم چهل ساله که ذخیره تخمک پایین (۲) و پرولاکتین بالا (۴۶.۵) و شما برای هر دو مورد دارو تجویز نمودین و در حال مصرف داروها هستم میشه برای اولین بجای روش ای وی اف سنتی از میکروانجکشن ای وی اف استفاده بشه و میخواستم بدونم هزینه این روش چقدر تموم میشه؟
شرمنده متنم طولانی شد و وقت ارزشمند شما رو گرفتم - مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام دکتر ۶ هفته از بارداریم میگذره ای وی اف داشتم دکتر واسم قرص استرادیول ۲ میلی نوشته ولی ۱ میلی گیرم اومده میتونم از همین ۱ میلی استفاده کنم
- لختگی خون و جابجایی جنین شش هفته ای
سلام.من ۳۰ سالمه و الان شش هفته هستم وقلبش تشکیل شده اما جنین جابجا شده و لخطه خون اطرافش هست چکار کنم
- ای وی اف
من ای وی اف کردم روز ۱۶ رفتم ازمایش دادم وبتا ۷.۹بود یک دونه جنین داشتم وایا جواب منفی هست؟ومن روز بعد خونریزی کردم یعنی من کلا دراین مدت جنین نداشتم .ممنون از لطفتون
- لکه بینی قهوه ای در روز ۱۴ انتقال جنین
سلام خانم دکتر من ۱۴ روز پیش انتقال جنین داشتم دیروز بعد از دو هفته درست روز موعد پریودیم یه لک قهوه ای دیدم و ازمایش بتا دادم منفی بود، لکه بینی هم دیگه ندارم قطع شده ممکن که لک لانه گزینه باشه و ۴۸ ساعت دیگه آزمایش مثبت بشه ؟؟ یا اینکه پریودیمه و باید داروها رو قطع کنم؟؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین اخه خیلی نگرانم
- تعیین جنسیت
سلام من مشکل بارداری ندارم دوتا دختر دارم میخوام دوقلو پسر دار بم آیا شما ای وی اف انجام میدید ومراحل و مدت زمانش چقدره با هزینه یا شما ه که سوالامو بپرسم آخه راهم خیلی دوره ممنون میشم جوابمو بدید
- قرص ابوست
سلام من قرص ابوست مصرف میکنم الان پریود شدم آیا در دوران پریود بازم مصرف کنم این قرص رو یا بعد تموم شدن دوره ی پریود شروع کنم بخورم
- نازایی
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من با اسفاده از درمان میکرو دوبار انتقال انجام دادم و منفی شد با این حال نه چسبندگی و نه آندیمتیوز و مشکل خاصی ندارم وپریودم به زمان هستش بار دوم روز 19 انتقال دادم دلیل منفی شدن چیه؟


