Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام من کاهش ذخیره تخمدان دارم شوهرم هم مشکل واکتوزمی داره فقط هم از راه آی وی اف میتونم بار داربشم دوبارهم انجام دادم نشدم میخواستم براینکه ذخیره تخمدانم بالاتر بره باید چیکارکنم میشه راهنمایی م کنید ممنون میشم
- سلام من ای وی اف کردم
سلام می خواستم بدونم استرادیول پروژسترون وasaروتاکی باید ادامه بدم الان باردارهستم آزمایش مثبت شده.دسترسی به دکتر خودم روندارم
- انتقال جنین
سلام من در تاریخ 4 دی انتقال داشتم و در روز 8 دی معده درد گرفتم و 2 بار بالا آوردم در اثر بالا آوردن به زیر دلم فشار اومد ممکنه واسه جنینا اتفاقی افتاده باشه؟
- آزمایش بتا
سلام خسته نباشید من ivf انجام دادم روز ۱۴ انتقال عدد ۵۵۸ بود و روز ۱۷ انتقال عدد ۸۶۱ بود این روند طبیعی؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- در مورد ای وی اف
من ای وی اف کردم و ۴۱ سالمه ،،الان ۱۲ روز از انتقال گذشته و شاهد لک بودم البته هنگام اجابت مزاج و پاک کردم خون تیره یی کم دیدم نشانه چیست الان از این بابت نگرانم
- شیاف پروژسترون
سلام من پنج روزه انتقال جنین انجام دادم. شیاف پروژسترون رو با دست قرار میدادم الان در تصاویر گوگل دیدم که شیاف در عمق بیشتری قرار داده میشود من این عمق را رعایت نکردم. و فقط داخل فرستادم همه اش را. آیا اثرش را از دست داده است
- سزارین
با سلام خانم دکتر عزیز اگر با شیوه آی وی اف بخواهم باردار شوم با توجه به سن 40 سالم آیا خطری در حین زایمان خونریزی رحمی یا آمبولی مایع آمونیوتیک یا افت پلاکت خون یا جمع نشدن رحم منو تهدید میکنه خانم دکتر عزیزم خیلی بچه دوست دارم ولی میترسم خدای ناکرده بعد از عمل دچار خونریزی شدید بشم و جانم رو از دست بدم.
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام دکتر ۶ هفته از بارداریم میگذره ای وی اف داشتم دکتر واسم قرص استرادیول ۲ میلی نوشته ولی ۱ میلی گیرم اومده میتونم از همین ۱ میلی استفاده کنم
- در مورد ای وی اف
همه چیز تموم شد با شروع خونریزی ا ما نمیدونم خونریزی م چرا زیادهواینجوریه ،، اصلا جنین رو انتقال داده بودن ؟ شما در کجای رشت مرکز ناباروری دارین ؟ تا حالا تو سن بالا کسی از بیماراتون باردار شدن با ای وی اف
- نازنین
آیا تخمک کشی تحت بیحسی انجام میشود
- عوارض Ivf
سلام وقت بخیر میخواستم در مورد عوارض داروهای ای وی اف برای کسی که تا کنون هیچگونه داروی محرک بارداری استفاده نکرده باشه سوال کنم من ی بارداری طبیعی بدون مشکل داشتم اما بخاطر مشکل شوهر باید برای بچه دوم ای وی اف انجام بدم ولی از عوارض داروهاش خیلی میترسم لطفا برام توضیح بدید
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- صرع و آی وی اف
سلام. من ۲۵ سالمه. ۵ ساله ناباروری دارم بخاطر ذخیره کم تخمدان. ذخیره تخمدانم ۰/۶ هست پریودی هام مثل سابق سرساعت نیست اما هرماه پریود میشم و خونریزی هم ۶ روزه هست. از ماه بعد وارد سیکل میکرو میشم. ولی مشکلی که هست اینه که من صرع دارم. یکبار تشنج کردم ۳ سال پیش اما بعدش دیگه نوار مغزیم نرمال نشده. روزی ۲ تا لوبل ۵۰۰ میخورم. حالا با این مشکل من میتونم میکرو کنم اصلا؟
- انتقال جنین
من هجده روزه که انتقال جنین کردم دوروزه دیگه وقته ازمایشمه.پریودنشدم هنوز.ایاممکنه که نشدن پریودم به خاطر بارداری باشه
- آی وی اف
با سلام . من و همسرم دو بار آی وی اف انجام دادیم و ناموفق بوده . بار آخر هم بعلت مصرف آمپول گونال اف (تقریبا به مدت 14 روز . هر روز 150 واحد) هایپر شدم و جنین ها فریز شدن. گفتند که روز اول از پریود دوم مراجعه کنم. که متاسفانه آنفولانزای شدید گرفتم . سه هفته ست که مریضم و هنوز هم بعضی از روزها تب میکنم . دکتر داخلی گفت که تا 5 روز آینده خوب میشوم. که احتمالا تا آن موقع هم پریود می شوم . در این مدت ایتدا سفیکسیم و سپس آستامینوفن آنتی هیستامین و تاوانکس (لووفلوکساسین) مصرف کردم . آیا با مصرف این داروها مشکلی برای انتقال جنین و لانه گزینی پیش نمی آید ؟ یا انتقال را به ماه بعد موکول کنم ؟
- سلام من امروز روز ۱۳انتقال بود آزمایش بتا ۱/۲شد ولی سینه هام به شدت درد داره ونوک ان انگاری کبود شده علت؟
- شیاف پروژسترون
سلام وقت بخیر من روز ۵انتقال هستم شیاف پروژسترون را هر ۸ساعت استفاده میکردم و یک نوبت را یادم شده مشکلی ایجاد میکنه؟الان که یادم افتاد شیاف را گذاشتم دوز بعدی را باید مثل هرروز سه ساعت بعد بزارم یا ۸ساعت بعد؟
- سرماخوردگی زمان پانکچر
با سلام.فردا نوبت پانکچر دارم از دیروز حالت سرماخوردگی دارو البته فقط ابریزش بینی که نسبت به دیروز رو به بهبودیم . با وجود ابریزش و علایم سرماخوردگی پانکچر انجام میشه؟
- من روز ۱۳ انتقالمه
سلام و وقت بخیر من ۱۳ روز پیش ای وی اف کردم روز نهم و روز دهم بی بی چک زدم هردو مثبت شد . شیاف و آمپول پروژسترون استفاده میکنم امروز ک روز ۱۳ انتقالمه کمی لکه قهوهای دیدم آیا باردارم یا خیر


