Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بلوغ زودرس و آمپول لوپرومر
سلام دختر من به دلیل تشخیص بلوغ زودرس در سن ۸ سال و ۶ماه گراف مچ دست ۱۱ سال رو نشان داد و به تشخیص دکتر آمپول لوپرومر به مدت ۸ ماه زده شده است گراف مچ دست جدید سن رو مچ استخوان رو همون ۱۱ سال نشان داد و سن خودش ۹سال و ۲ ماه است آیا باید آمپول رو ادامه بدیم ؟ عوارض بعدی در دراز مدت نداره؟
- نامنظم بودن عادت ماهیانه
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۷ سالمه ۳-۴ ماهه پریود نشدم توی دوسال تقریبا ۲۲ کیلو وزن کم کردم به نظرتون ممکنه به خاطر لاغر شدنم باشه ؟
- درد پستان
سلام من سونو انجام دادم ودر سونو توده هایپواکو اووال به ابعاد 8*19.5 در ساعت 10پستان سمت راست مشاهد شده آیا خطرناک هست یا نه ؟
- سلام من پلی کیست دارم و روز چهارم پریودی درد و خونریزی دارم اما سمت راستم و پام خیلی درد میگیره و هر دو طرف زیر شکمم یخ میشه . درد و یخ شدن مربوط به پلی کیست و کیست ها و نبلی میشه؟
- عفونت واژن
سلام وقت بخیر من چهار ماه پیش عمل کیست میومتریوز انجام دادم بعد از اون اصلا عفونتم خوب نمیشه هرچی مترونیدازول هم استفاده میکنم فایده ای نداره لطفا راهنماییم کنید
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقتتون بخیر من بعد از زایمان حدود ۳ ساله که تنظیم پریودیم بهم خورده ۳۵ سالمه بعد هم که واکسن کرونا زدم میگفتم شاید از عوارض واکسن باشه الان سونو انجام دادم اندومتر با ضخامت ۴م م و تخمدان چپ ۲۵*۱۵تخمدان راست ۲۷*۱۵ هستش دکتر نگرانم کرد گفت تخمدونام دارن کوچیک میشن میشه لطف کنید راهنماییم کنید ممنونم
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید من فروردین پارسال یک 5هفته باردار بودم و سقط کردم ایا برای اقدام باید ازمایش خاصی بدم؟
- سلاممن به جای اینکه پریود بشم چهار روزه لکه بینی دارم علتش چبه
- حاملگیپوچ
تصویر یک ساک حاملگی حاوی Yolk sacوفاقد Fetal pole درکاویته فوندال دیده میشود مطرح کننده Blighted ovum میباشد سونوگرافی توصیه میشود
- پریود
سلام خانم دکتر از چند نفر شنیدم رازیانه برای رحم خوبه برای تنظیم شدن زمان پریود هر شب عرق رازیانه بخورم موقع خواب مشکلی پیش میاد ؟؟ به نظر شما چکار کنم مصرف کنم یا نه
- واریکوسل
Immotile 62.6% یعنی واریکوسل داره همسرم؟ باید عمل کنه یا نه با دارو برطرف میشه ؟ واسه بارداریم مشکل ایجاد میکنه ؟ خواهش میکنم جواب بدید ...
- من و شوهرم سینه هایمان را گاز می گیریم و او لای پای من را بوس می کند
- تیروئید
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من حدود 6ماه پیش آآزمایش t.s.h انجام دادم که نتیجه آن 2.5 بوده اما در همین ماه مجددا آآزمایش را انجام دادم مقدارش 0.2 است.آیا امکان اشتباه وجود دارد چون من قصد بادرار شدن دارم و خیلی نگرانم. با تشکر
- دردزیرشکم
درد زیر شکم علتش چیست به خصوص هنگام پریودی
- ضایعه solid
من در سونو ضایعه solid درپستان چپ هیپواکو با حدود مشخص وابعاد ۲۰در۱۰میلی وفاقدکلسیفاکسیون آیا خطرناکه وبدخیمه؟
- چرا به محض خوردن پروژسترون ب خونریزی شدید افتادم؟
سلام من قاعدگی های نامنظم و طولانی مدت داشتم به پزشک مراجعه کردم و با توجه ب سونوگرافی هیچ مشکلی در رحمم نبود دکتر برام پروژسترون نوشت ک مصرف کنم که دفعه ی بعدی ک پریود شدم آزمایش هورمون بدم اما با خوردن اولین دونه از پروژسترون خونریزی شدید گرفتم آیا طبیعیه؟تا کی ادامه داره؟اگر قطع نشد چی؟
- فتق نافی
با سلام و احترام بنده 2 و سال ونیم پیش عمل سزارین شدم و در بارداری اول دچار فتق نافی شدم ولی متاسفانه دنبال درمان نرفتم . الان مجددا با وجود داشتن فتق نافی باردار شدم. آیا این فتق روی بارداری تاثیر داره؟ آیا برای جنین خطری ایجاد می شود؟ فتق باعث سقط یا زایمان زودرس می گردد/ در ضمن بارداری دوم بنده 5 هفته و شش روز می باشد. با تشکر فراوان
- نازایی
سلام خانم دکتر استفاده از مام زیر بغل در دوران بارداری مشکل نیست؟؟؟
- تاخیر پریودی به مدت ۸ روز
با سلام و وقت بخیر دختر مجرد ۳۰ ساله هستم که تقریبا در یکماه اخیر روزی یک عدد قرص آهن و هفته ای یک عدد ویتامین دی ۱۰۰۰ می خورم، با شخصی جهت ازدواج در حال آشنایی هستم و رابطه مقعدی داشتیم. الان باید روز ۸ پریودی میبودم که پریود نشدم با وجود گرفتگی عضلات و سستی و بی حالی و حساسیت سینه ها...و در رابطه مایع داخل مقعد ریخته شده و تا بحال چنین مشکلی برایم پیش نیامده بود و نهایت ۲ ۳ روز پس و پیش میشد، ولی الان با وجود خوردن زعفران و زنجبیل و گرمیجات پریود نشده ام...فقط بعدش که بررسی کردم متوجه شدم در زمانی باهم رابطه داشتیم که احتمال بارداری وجود داشت...آخرین پریودیم در ۶فروردین بوده و فعل حال هم پریود نشده ام....امکان بارداری وجود دارد؟ میتوان به نتیجه بیبی چک اعتماد کرد؟ اگر نتیجه بیبی چک مثبت بود چه دارویی برای سقط بخورم؟ خیلیییی استرس دارم خیلی ممنون میشم اورژانسی راهنماییم کنید.
- بی حسی واژن هنگام رابطه
سلام بنده ۴ ساله ازدواج کردم ۲بار زایمان طبیعی داشتم. از اول ازدواجم توی رابطه جنسی با همسرم اصلا هنگام دخول حسی ندارم. یعنی احساس و لذتی ندارم و به طوره دیگه ای ارضا میشم. خسته شدم و به شدت متنفر شدم ازین وضعیت. دوست دارم هم زمان با همسرم ارضا بشم. لطفا راهنماییم کنید


