Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مایع لگن
باسلام در سونوی من نوشته شده مقدار مختصر مایع در لگن. من خانم48ساله هستم که دوماه پریود نشدم و بعد از دوماه شدم و باز یک ماهه که نشدم الان یکسال است خونریزی هام خیلی شدید و لخته هست تا سه روز و به مرور تا شش روز تمام میشود. در سونو اندومتر ضخامت 8بود در مدتی که پریود نمیشم الان یک ماهه.در سونو تغیرات در رحم و بزگ بودن رحم103,میل کذارش شده. و کیست شکلاتی در تخمدان.ایا باید رحم بردارم؟
- خونریزی شدید
سلام.45سال دارم وحدود4سال هست خونریزی شدید دارم البته2بار کورتاژ تشخیصی کردم باراول حدود2ماه خوب بودم و بار دوم حدود1سال خونریزی طبیعی داشتم وفقط زمان پریدیم.اماالان باز 20روزه شروع شده خونریزیم.قبلا پزشک قرص ترانسید تجویز کرده بود که الان خوردم اما اثر نداره.ضمنا سنو داده بودم چندسال پیش و دیواره رحمم خیلی ضخیم بود ودیگه هیچ مشکلی ندارم نه رحم نه تخمدان.لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم تا خونریزیم قطع بشه.بااین اوضاع کرونا نیترسم بیرون از خونه برم.بینهایت ممنونم
- خروج باد واژن
سلام آیا امکان دارد خروج باد از واژن عفونت باشد علائمی از عفونت ندارم دکتر زنان هم گفت عفونت ندارم ولی دوبار زایمان زودرس داشتم که الان سرکلاژ شکمی شدم آیا ممکنه علت باز شدن زودهنگام دهانه رحم و ترشحات موکوسی به خاطر بادهای واژن و عواملی که باعث بوجود آمدن این بادها هست باشه؟
- زمان زایمان
ببخشید من تاریخ اولین روز اخرین قاعدگی ام ۷تیرماه بوده .در ضمن دومین سزارینم هستش .میشه تاریخ زایمان من رو بگید
- رودهای روده در محدوده راست رحم و ضایعه به۲۶در۳۰ میلیی
باسلام هتروژن در رودهای راست روده رحم مشهود شده است و سازهای در فوندال تنه رحم به ابعاد ۲۶در۳۰میلیمتر مشاهده شده است آیا جای نگرانی است یانه
- سنوگرافی مثانه
سلام سنوگرافی دادم جواب سنوگرافی نوشته بود وجود ذرات در مثانه که نشانه خون یا دبری است منم ازمایش ادرار دادم ولی عفونت ادرار نداشتم!
- اندومتر
سلام ، تزریق آمپول واریوپپتیل یک هفته مانده ب عادت ماهانه مردی ندارد ؟
- جراحی زنان
سلام وقت بخیر. خواستم بدونم جراحی ت ن گ کردن و ا ژ ن انجام میدهید؟
- سلام درد ناحیه سزارین دارم بعد از پنج سال در ضمن در سونوگرافی واژینال هم نشان داده شد که نیش اسکارز سزارینم نازک شده
سلام درد ناحیه سزارین دارم بعد از پنج سال در ضمن در سونوگرافی واژینال هم نشان داده شد که نیش اسکارز سزارینم نازک شده حالا این درد چیکار کنم
- سرکلاژ شکمی
سلام خداقوت خانم دکتر عزیز سرکلاژ شکمی برای خانمی که نارسایی دهانه رحم دارد و دوبار زایمان زودرس هم در هفته های بالا داشته اگر دوقلو باردار بشه جواب میده؟
- سقط
سلام من سه ماهه بچم خودبه خودسقط شدولی هنوزپریودنشدم دلیلش چیه
- سلام من قصد بارداری دارم و همسرم کم بود اسپرم داره دومیلیون هست حالا بعد چهار ماه دوباره آزمایش اسپرم انجام دار امون دو میلیون بود و دکتر گفت باید برم IVFانجام بدم نتیجه میگیرم بنظرتو میشه راهنمایی کنید لطفا جواب بدین ممنون میشم ازتون سوال جواب بدین
سلام دوماهه زایمان کردم .سزارین شدم.هنوز دوتا تیکه اندازه ی دوتا بند انگشت شکمم بازه.هرروزم حموممیرم و بعضی شبها پماد آلفا میزنم.عفونت هم یکم میده جای زخمم. جیکارباید بکنم.زخمم بازه استرس دارم
- تاخیردرپریود
من میخوام ۸شهریوربرم مشهدمیخوام عادت نشم بایدچیکارکنم
- تزریق زولادکس
سلام من کنسر سینه داشتم و بعد از پرتودرمانی و شیمی درمانی از اول آبان قرص تاموکسیفن مصرف میکنم و نوبت بعدی تزریق زولادکسم۳۰ بهمن هستش ولی امروز یه چیزی مثل پریود شدم چکار کنم؟
- عفونت واژن
سلام مدتی است که ازعفونت قارچی همراه باسوزش واقعاعذاب میکشم به دکترمراجعه کردم یه سری قرص تینیدازول وفلوکونازول با لاکتوفم و لاکتوواژ برام تجویز کرد ولی متاسفانه بامصرف اوناهم خوب نشدم حال ازشما خواهش میکنم راهنماییم کن تا واسه درمان چکارکنم دیگه خسته شدم ازاین وضع به طورکلی زودبه زود عفونت میکنم باتشکرازراهنمایی َشما لازم ب ذکر است با دادن آزمایش پاپ اسمیر مشخص شد عفونتم قارچی ست .لطفا جواب بدید
- جراحی زنان
سلام من یک سال وست ماهه سزارین کردم الان جای بخیه هام انگار باسوزن بهش میزنی چکارکنم دلیلش چیه
- بارداری
سلام ایا اگر در هفته اول ودوم بارداری باشیم یا مشکوک به بارداری با مصرف عرقیجات وداروهای گیاهی یا دارو امکان باز شدن وپریودی وجود دارد
- متخصص زنان
سلام خسته نباشید من 18سالم هست و مجرد هستم امروز در روز اول پریودیم تیکه های مثل گوشت دیدم ترسیدم خواستم بدونم که اینها چی هستند
- کیست سینه
سلام ببخشید من دختر 30 ساله هستم مجرد. در سینه سمت راستم ضایعه هیپواکو هیتروژن با قرار عرضی 4*7.5 میلی دارم. این یعنی سرطان؟ باید چکار کنم ک دردش کم شه و از بین بره خانم دکتر
- پاپسمیر
سلا
ببخشید گزینه negative for inrraepithelialleso normalignacy یعنی چی؟


