Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چسبیدن محل برش سزارین به خلف مثانه
سلام بعدازعادت ماهیانه هنوزخونریزی داشتم وقطع نمی شددرجواب سونوگرافی این مواردگفته شده: درلیومیوم ساب موکورال درقدام اندومتروبخش تحتانی بادی به ابعاد17در21م م دیده شد. میومتردرمحل اسکارسزارین دربخش تحتانی بادی کاملانازک وامتداداندومتربه این محل دیده شد. چسبندگی محل برش سزارین به خلف مثانه دیده شد. یک کانون کیستیک باسپتاواکوی داخلی به ابعاد45در55م م درتخمدان چپ دیده شد. فعلابا داروی پزشک خونریزیم قطع شده اماآیابرای درمان حتمابایدعمل جراحی انجام دهم؟؟؟
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید مادرم فشار خون و قند خون و چربی بالا دارند ۴۴ ساله و خیلی از عمل میترسند کیست اکوفری ۱۱۵*۸۲ فاقد سپتا جداری در ادنکس راست با اثر فشاری بر فوندوس رحم مشاهده شده براشون نیاز به عمل هست ؟
- زنان زایمان
سلام من پریود با خونریزی شدید داشتم دکتر مراجعه کردم برام مفنامیک اسید و دو آمپول پروژسترون دادن که استفاده کردم ولی ۵روز بعد دوباره پریود شدید با لخته خون فراوان و بزرگ ازم خارج میشد دکتر برام کپسول ترنسید نوشتن با جستیران که بعد از ۵روز پاک شدم الان نیازی هست جستیران مصرف کنم جواب سونو هم ضخامت رح ۷ و دو فولیکول ۱۵ و ۲۴ در طرف راست و چپ داشتم
- زنان
سلام ۲کیستی اکوفری مجاور همبهقطر تقریبی۳۴مو۳۵کهاحتمال کیستفونکسیویل است درمان چیست نیاز به عمل دارد
- طریقه مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر من حدودا ۴۵ساله هستم ؛ مدت یکسال ویا بیشتر است که پریود نامنظمی دارم ؛ بطوریکه اکثر اوقات ویا بهتر بگم تمام روزها خونریزی داشتم حتی خیلی وقت ها زیاد و شدید بود بطوریکه با آ فت HBمواجه شدم . تمام آزمایشات و سونوگرافی ورحم وضمایم نرمال بود ؛یک دوره کوتاه از دوفاستون استفاده کردم بهتر شدم ؛ پزشک معالج گفتن نیازی به استفاده نیست؛ دوباره مشکلات ادامه پیدا کرد ؛ پزشک معرفی شده داخلی برای کم شدن خونریزی وجبران کم بود HB ترانس آمین اسید داد ؛خونریزی کمتر شد ولی همچنان ادامه دارد با حجم نسبتا زیاد ؛ الان از شما این سوال رو دارم اگه بخوام قرص رو شروع کنم ؛ با وجود خونریزی میتونم از امشب شروع کنم ؛ لطفا بگید چند تا و تا چند شب ودر ثانی وضعیت من آیا ثبات پیدا می کنه یا نه؟ ممنون از همکاریتون وحوصله تون
- معاینه
سلام ایا متخصص زنان معاینه مقعدی انجام میده؟
- سلام
من بیماری لوپوس دارم متاسفانه زیر دلم درد میکنه و به مدت بیست روزه پریودم سونو معمولی دادم گفته توبولار مایع ۴۴در۲۲در مجاورت تخمدان چپ مطرح کننده احتمالی هیدروسالپنکس و به احتمال کمتذ پیو سالپنکس رویت شده یعنی چه
- کیست مولتی لوکولار
با سلام من پریودم ۲ هفته عقب افتاد سونو دادم یه ضایعه مولتی لکولار به ابعاد 63*96 در ادنکس راست نشون داده که نیاز به ام آر آی داره، و هنوزم پریودم نشدم گفتن جراحی، ولی نمیخوام جراحی کنم راه دیگه داره؟
- جراحی زیبایی واژن
سلام خسته نباشین.میخواستم بدونم دکتر شرف الدین لیزر سفید سازی یا بیلچینگ واژن رو انجام میدند؟؟
- شکل واژن
سلام وخداقوت.ببخشید ایا شکل لب های واژن چ لب فرعی چ لب بزرگ صاف هستش؟
- میشه کمک کنید
سلام من ازصبح پاشدم گرفتگی ودردجای سزارین دارم همراه کمردردجوری ک بلندشدن خندیدن برام سخته هرکاریم کردم دردم خوب نشده ی قرص مفنامیک اسید۲۵۰هم خوردم واسه در خوب نشدالان ۲ساله سزارین کردم میشه کمک کنیدخیلی دارم اذیت میشم
- لابیاپلاستی
سلام . ببخشید من لابیاهام بزرگن از گوشت کناره ها زده بیرون . میخاسم بدونم وقتی ادم متاهل شد شوهر آدم خوشش نمیاد ؟
- سوزش واژن
سلام من ۲۲سالمه ومتاهلم نزدیک ۴سال سوزش واژن دارم کلی دکتر رفتم وقرص چرک خشک کن قوی مصرف کردم ازمایش دادم وهیچ تشخیصی ندادن اما اثری روی سوزشم نزاشته قرصا ،دلیلشو نمیدونم سوزشم به خدی زیاد و دردناکه که زندگیم مختل کرده یه تایم یکماه سوزش میگیرم ماه بعد خوب میشه ودوباره شروع میشه
- توده پستان
توده هایپواکو به اندازه ۲سانت در پستان دارم خیلی میترسم سنمم ۲۶ حتما باید نمونه برداری شه؟
- زگیل تناسلی
سلام مبتلا به زگیل تناسلی نوع 58 هستم بعد از 6 جلسه درمان قرار بود یک ماه بعد برای چکاب به دکتر مراجعه کنم اما چون بازم مشاهده کردم از سرکه سیب استفاده کردم و تعدادی رو از بین بردم یک ماه بعد به دکتر دیگه ای مراجعه کردم گفتن داخل واژن دوتا دارم بیرون 3 تا درحالی که من اصلا لیزر داخل نشده بودم نمیدونم چرا پزشکم داخل رو معالجه نکردن این دکتر متخصص باز فقط دارو تقویت سیستم ایمنی دادن گفتن تا ویروس از بدن نره هرچقد برش داری بازم در میاد آیا واقعا نباید فعلن بردارنش؟ نظر شما چیه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام آیا با داشتن سرکلاژ شکمی میشه عمل براشتن سپتوم رو انجام داد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر چه مدت بعد از سرکلاژ شکمی میشه رابطه جنسی برقرار کرد؟و انقباضات رحم در حین رابطه مشکلی برای نخ سرکلاژ نداره؟
- کیست
در تخمدان چپ یک کیست با جدار ضخیم و نقاط اکوژن داخلی به سایز ۲۹*۴۰ میلیمیتر دیده شد ، آیا برای درمان با دارو برطرف می شود یا نیاز به جراحی هست ؟ چند دوره دارو سیپروترون کامپاند بخورم ؟ آیا خطرناک هست ؟
- لکه بینی دارم ۴۴سالمه دوتا سزارین داشتم ی سقد
من زخامت رحمم ۱۶ میل اضافه داره لکه بینی دارم کمروشکمم سمت راست درد داره فا صله بین پریدیم کم شده پاپاسمیرم سالم بود دکتربرام نمونه ورداری ازداخل رحم نوش انجام ندادم ترسیدم دارم داروعطاری مصرف میکنم
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشین من نزدیک دوساله درحال اقدامم برای بارداری امانشدم آزمایش های قبل بارداری دادم تیروییدکم کاردارم نوشته بود۷/۰حالاناشتابرام نصف قرصی لووکسین۱۰۰نوشته مشکل دیگه ندارم این ماه یه هفته عقب انداختم چندقطره خون دارم لطفاراهنماییم کنین دسترسی به دکترندارم


