Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید من الان ۳ماه هست پریود نشدم سنو دادم میگه تنبلی تخمدان داری باید چه کار کنم
- بارداری
وقتتون بخیر آیا قرص اورژانسی که تاریخش ۵ماه گذشته باشه تأثیر خودش رو داره ؟
- قرص ویتامین
باسلام.آیا مادر پس از سزارین و در دوران شیردهی میتواند از قرص های ویتامین و مکمل استفاده کند؟مثل کلسیم،آهن و ....معمولا شما بعد از سزارین داروی خاصی تجویز می کنید؟
- پرده بکارت
سلام دختر۴,ماهه دارم بعدازشسنن واژنش رابابادگرم سشوارخشک کردم ایا برای پرده ی بکارت اومشکلی پیش می اید
- بعد از زدن آمپول جلو گیری چند ساعت بد میتوانیم نزدیکی کنیم
سلام من میخواهم آمپول جلو گیری بزنم. بد میخام بدونم بعد از زدن آمپول چند ساعت بعد میتوانم نزدیکی کنم ممنون میشم کمکم کنید
- دووعده استرایل قبل انتقال فرموش کردم
سلام من دووعده استرادیل ۲میلی فراموش کردم قبل انتقال باید هر هشت ساعت یک قرص استفاده میکردم در مثبت شدن مشکل ایجاد میکنه؟
- نامنظمی پریود
سلام
من یک دختر دارمکه 21 سالش حدوداً 9 ماه پیش بود که 2 ماه پریود نشدو به متخصص مراجعه کردیم ایشون آزمایشهای هرمونی و ...و سونوگرافی نوشتند موردکه در جواب موردخاصی دیده نشد .بعد ازاون 4 ماه پیش باز هم 2ماه پریود نشدند وقتی به متخصص مراجعه کردیم ایشون قرص لویتود ال دی تجویز کردن الان حدوا یک ماه که دخترم این قرص میخوره و گاهی دچار حالت تهوع میشه .ایا بخاطر این قرص این حالت بهش دست میده و لازم هست که قرصش تعویض بشه ؟ - بکارت
سلام وقتتون بخیرمن برای معاینه بکارت رفتم وگفتن نیمه ارتجاعیه بعدطی مدت هفت هشت ماه درهرماه پنج شش بار رابطه جنسی داشتم دوسال کامل ازاون روابط میگذره ودیگه چیزی واردم نشده چون پرده ارتجاعی بوده ممکنه به حالت اولش برگرده یاپزشک نامه سلامت میده؟؟؟؟ تومعاینه کامل مشخص میشه؟
- شکل لابیا
سلام من مجردم شکل لب های درونی واژن من دو تکه است منظورم قسمت چپ و راست نیست یعنی اینکه در یک طرف لابیا از کلیتوریس تا نزدیک دهانه یه قسمت و تا پایین هم یه قسمت دیگه که شکلش فرق میکنه میخواستم بدونم این عادیه ومن چکار باید بکنم؟
- افتادگی رحم
سلام خانم دکتر ، عذرخواهی میکنم چند روزیه بعد اجابت مزاج در دستشویی فرنگی ، دهانه رحمم کامل به سمت پایین میاد ، دست میزنم مشخصه ، ولی بعدش که عضلات واژنو منقبض میکنم ، دهانه رحم میره بالا. این حالت افتادگی رحم هست؟ باردار هم نیستم
- سونو مجدد برای کیست ساده بعد از یک دوره قرص
سلام خانم دکتر عزیز من پس از خوردن یک دوره دزوسپتیو کیست ۳.۶ سانتی ام تبدیل ب فولیکول ۱۸ میلی متری شده آیا نیاز هست ک یک دوره دیگر هم دزوسپتیو بخورم؟ این ماه هم بعد اتمام قرص پریود شدم و درد هم نداشتم و خانم دکتر یک میوم یک سانتی ایزواکو هم در بالای رحم دیده شده ک در سونو قبل دیده نشده بود منون میشم بفرمایید ایا لازمه ک یک بسته دیگر دزوسپتیو مصرف کنم؟ یک دنیا از شما متشکرم
- سلام من کرونا گرفتم باید چه غذا های بخورم وچه میوه ها و چی نخرم چی بخرم برام خوبه ممنون میشم رهنمایی کنید
- معده درد دربارداری
سلام من سه ماه باردارم معده درد شدید دارم ک نه خواب دارم نه خوراک توروخدا من چیکارکنم سه بار به متخصص زنان مراجعه کردم بهم فاموتیدین وشربت لاکسی ژل داده اثر نداره آلان خودم ادی ژل میخورم ایا ضرر ندارد
- بیماری زنانه
سلام من دوبار سقط با قرص میزو پروستول زیر زبانی داشتم الان سه ماه میگذره از آخرین سقط سونو رفتم همه چیز نرمال بود اما الان دقیقا سه ماهه در حد یک روز فقط پریود میشم تمام خیلی نگرانم بی زحمت راهنمایی میکنین سونو تازه رفتم کورتاژ هم نشدم
- خونریزی
سلام وقت به خیر من به خاطر پریودهای بسیار شدید و طولانی خانم دکتر لرام واریو پپتیل نوشتن الان دوساعته زدم خونریزیم شدید تر شد ترانگزامیک بخورم الان؟چکار کنم ترخدا بگید
- قرص سیپترون
با سلام. قرص سیپترون باید از اول قاعدگی شروع کنیم یا روز ۵ ام قاعدگی؟؟؟و اینکه شب باید خورد یا روز؟؟؟
- مصرف اسپیرونولاکتون و یاسمین
دختر ۲۱ ساله پرمویی زایدبه علت کیست تخمدان نحوه مصرف قرص یاسمین و اسپیرونولاکتون باهم به چه صورت هست ؟ آخه میگن تداخل دارویی دارند اما دکترزنان گفته به طورهمزمان مصرف بشه میخواستم ببینم مشکلی نداره
- قرص پیشگیری
با سلام و وقت بخیر وقتی اولین بسته قرص ضد بارداری و از روز اول پریود مصرف کنیم و بسته اول تمام شود، مجددا بسته دوم را نیز باید از اولین روز پریود شروع کنیم تا اثر ضد بارداری داشته باشد؟ چون من این کار را انجام دادم. میخواستم ببینم کارم درست بوده یا اشتباه؟ نگران شدم که مبادا کارم اشتباه بوده و باردار بشم. با تشکر
- نازک شدن دیواره رحم همرا با زدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی میشود یا دباره میتوان پریود شد
سلام خسته نباشید سنو هر موقع دادم دوسال هسته ضخامت اندومتر دولایه 1/5هسته واندکی bloodبین دولایه انومتر مشاهده شده خیلی هم پریود های نامنظم دارم همش یا چند ماه پشت سر هم تو ماه چند بار میشم یا گاه وقت دوماه یکبار هر اقدام واسه بارداری میکنم نمیشم خیلی نگرانم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- سقط جنین
سلام


