Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی زیبایی واژن
سلام خانم دکتر..میخواستم راحی زیبای واژن انجام بدم منشی تون گفت تو بیمارستان گلسار انجام میدید...ولی من نمیخوام کسی بفهمه از جراحیم حتی همسرم ایا امکانش هست
- سقط جنین
سلام خانم دکتر لطفا تفسیر این سونو رو بهم بگید آیا این بقایای سقط بارداری خودبخود دفع میشه یا نه خطرناکه تصویر ناحیه هایپرهترواکو به ابعاد تقریبیmm 15*15*16 و حجم تقریبی ۲ccدرون کاویته رویت شد که مطرح کننده بقایای بارداری / colt میباشد ، چکار باید بکنم من سه روز تو بیمارستان بستری بودم قرص میزوپزوستول در ۶ دوز دریافت کرده بودم تو بیمارستان دفع نشد چیزی ، ترخیص که شدم تو خونه یه چیزی شبیه بافت حالا یا شاید همون ساک بارداری دفع کردم لطفا بگید نیازی به جراحی دارم یا خودش دفع میشه
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من سه بار رفتم دکتر دو نفرش گفتن چیزی نیست اما یه دکتر. دیگه رفتم گفت فیبروم داری هیچ داروی نداد پریودیم نامنظم دوسال پیش ۴ماه خون ریزی داشتم خودم قرص ال دی خوردم سه ماه ر وقت بود دوباره یک ماه نمیشم بعدم که میشم خون ریزم طول میکشه خواستم از خانم دکتر سوال کنم چ قرصی بخورم قطع شه
- کانون اکوژن در رحم بل ضخامت 6م
کانون اکوژن خطی در رحم (کلسیمفیکاسیون و با اکوهای مربوط به گاز) درمانش چیه؟ درد زیادی رو سه ماه داره تحمل میکنه و 60سالشه
- جوش باسن
سلام روی باسنم جوش های ریزی در اومده که انگار زیر پوستن یعنی روشون سفید نیست.. این ربطی به عفونت تناسلی داره؟ الان کمتر شدن اما وقتی دست میزنم زبر هستتن
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من حدود پنج روز از عمل سرکلاژ شکمیم با لاپاراسکوپی میگذره دو سه روز اول خونریزی نداشتم ولی بعدش خونریزی کردم در حد پریودی ایا این خونریزی طبیعی هست؟ چه مدت طول میکشه دوران نقاهت؟
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
زگیل تناسلی دارم برام ازم کلپوسکوپی گرفتن received specimen in formalin formalin consists of multipletansoft tissuefragments totally M:0.5cm.SOS=M/1,TE
- توده اکوژن.
سلام در سونو ی من اومده که:تصویرتوده اکوژن به دیامتر ۶.۵*۴میلیمتردرون کاویته رویت میشود که به نفع پولیپ آندومتر میباشد درضمن خانمی که سونو رو انجام دادن گفتن دهانه رحمم هم یک خال دارم. ایا این خال خطرناکه ؟ توده رو باید عمل کنم یا بادارو رفع میشه؟ اگه عمل نکنم چی میشه؟ اگه باید عمل کنم .سخته؟؟
- لابیاپلاستی
سلام . ببخشید من لابیاهام بزرگن از گوشت کناره ها زده بیرون . میخاسم بدونم وقتی ادم متاهل شد شوهر آدم خوشش نمیاد ؟
- کیست
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکم تنبلی تخمدان داشتم که برطرف شد حالا یه کیست معمولی دارم.به دنبال این مشکلات یکممم پوست ناحیه تناسلیم تیره شده.میخوام بدونم با رفع کیست و پایان مصرف قرصام به مرور زمان رنگ پوستم خوب میشه؟؟
- کیست
سلام وقتون بخیرمن ۲۶سالمه دوسال پیش کیست ۶۲میل داشتم که به خاطردردخیلی شدیدوپیچ خوردگی مجبورشدم سریع جراحی انجام بدم یک ماه بعدسنوگرافی دادم همون کیست اکوفری ۶۲میل روداشتم تشخصیص دوتادکتراین بوده که اصلابرداشته نشده اخرین سنورویک ماه پیش انجام دادم سایزکیست اکوفری شده ۹۰ یعنی دوباره به جراحی نیاز داره راهی نداره که بادارورفع بشه هیچ دردیم احساس نمیکنم
- سلام
من بیماری لوپوس دارم متاسفانه زیر دلم درد میکنه و به مدت بیست روزه پریودم سونو معمولی دادم گفته توبولار مایع ۴۴در۲۲در مجاورت تخمدان چپ مطرح کننده احتمالی هیدروسالپنکس و به احتمال کمتذ پیو سالپنکس رویت شده یعنی چه
- زخم رحم
سلام رحمم زخم شده من احساسش میکنم چون زیر شکمم از روی پوست میخاره و حس میکنم یه چیز سرد از اون قسمت که زخم میریزه ولی این موضوع نگرانم کرده که لوله هام و تخمدانمم همینطوره. امکانش هست عفونت زخم به لوله هام و تخمدانم راه پیدا کرده باشه؟ مثل آب سرده. مثل شکم که گاهی صدا میده زیر شکمم صدا میده و اب سرده برای بارداری مشکلی نیست؟
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده لوبونی به اندازه ۷۵ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه.
- زخم
سلام زخم دهانه ی رحم دارم پماد پویدون ایدان استفاده می کنم اگه دوتا مصرف کنم ضرری نداره اگه خوب نشد گفتن بسوزونم ایا ضرری نداره چیکار کنم پاپ اسمیر دادم مشکلیم نداشتم
- ترمیم بکارت
درود ب شما دکتر.ترمیم بکارت عوارض جانبی هم داره؟ایا نیازه ک اصلن اینکار انجام بشه؟ ملزومات ترمیم چ مدارکی مدنظر هس؟
- بقایای بارداری بعدازکورتاژ1سی سی
سلام 9هفته سقط داشتم بقایاش کورتاژ کردم بعدازیه هفته سونوانجام دادم دکترسونوگفت به اندازه 1سی سی مونده خطرناکه بایدچی کارکنم
- اختلال درمصرف قرص سیپروتون
سلام دکترمن حدود۱۲روزقرص سیپروتون کامپاندمصرف کردم ولی ازدیروزلکه بینی وخونریزی دارم قرص روقطع کنم یاادامه بدم.البته بگم یک روزقرص روباچندساعت تاخیرمصرف کردم
- زیبایی
سلام خانم دکتر شرف الدین عمل هایمنو پلاستی رو برای دخترا انجام میدن؟
- کیست هموراژیک
سلام من سابقیه کیست تخمدان داشتم و یک سال پیش هم عمل شدم بعدازاون هرچندوقت یبار خودم برای اطمینان خاطرم سونو میدادم که این سری توی سونوم گفتن کیست32میلیمتری حاوی اکوی داخلی درتخمدان سمت راست دیده شده و احتمال هموراژیک مطرح است حالا میخام بدونم 1. اکوی داخلی ینی چی؟ 2.این سایزش بزرگه؟ 3.کیستای هموراژیک حتما پاره میشن؟ یا احتمال پسرفتشونم هست؟ 4.این کیست من درمان میشه یا باید منتظر پاره شدن و عملش باشم؟


