Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمومی
با سلام وقت شما بخیر دختری هستم ۱۵ ساله چند وقتی هس زیر شکمم درد میکنه برای سلامتی سونو رفتم انجام دادم همه چیزام نرمال بودن ولی توی سونو نوشته بود که مایع مختصر در کلدساک خلفی موجود است چه اقدامی لازم است انجام بدم
- خود ارضایی
سلام خانوم دکتر ببخشید من ۲۰ سالمه و برای یک ماه پیش برای اولینبار خود ارضایی کردم و حس خوبی داشتم چندین بار تکرار کردم ولی الان پشیمونم و فقط به صورت مالش کلیتوریس و بیرون واژن و مالش سطحی اشیا بوده و الان خیییلی استرس دارم به بکارتم آسیب زدم یا نه اصلا خونریزی نداشتم و درد هم نداشتم و یه بار خودمو ماکوندو به یه جسم صاف به صورت سطحی ک امکان اینکه برم دکتر رو ندارم تو رو خدا لطفا بگید بکارتم ممکنه آسیب دیده باشه ؟
- پریود نشدن
سلام نمیدانم چرا هرچی سوالم ومیپرسم توی لیست سوالات نیست.لطفا جواب سوال منم بدید ممنون، امروز دقیقا ۶۰روز از آخرین قاعدگیم میگذره روز ۴۸آزمایش دادم بتا۹بود وجواب منفی همون روز وروز بعدش چهارتا آمپول پروژسترون تزریق کردم ولی پریود نشدم باز روز۵۵ بی بی چکم منفی شد وروز۵۶ دوباره آزمایش دادم وبتا0.12شد ومنفی بود الان دوازده روزه از آمپول میگذره وپریودم نشدم به نظر شما خیالم راحت باشه که باردار نیستم وبرای باز شدن قاعدگی چکارکنم ممنون از صبر شما و وقتی که میگذارید
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من زهرازارع هستم از شهر تبریز. ببخشید من یه سوال داشتم ازتون. خانم دکتر من از پرده بکارتم نگرانم. من یه بار خواستم سلامتی پردم رو امتحان کنم. من یه چیز خیلی نازک و وارد کردم بعدش اون چیز خیلی نازک تا 2و نیم سانتی متر اینا داخل رفت من می خوام بدونم یعنی پرده بکارتم پاره شده😣؟خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- سلام یرای تشخیص پریود نامنظم باید چه آزمایش های انجام بدم تا معلوم بشه مشکل از کجاست
- نوک سینه
سلام من مجردم و ۲۹سالمه اما روی نوک سینم و هاله دور سینم دونه های غده مونتگمری هست و روی هر سینه ۴-۵دونه هست ؛که معمولا در افراد شیرده به وجود میاد... دلیلیش چیه! و راهی برای از بین بردنش هست؟!
- جوش سرسفید
سلام من۲۳ساله مجردوهیچ گونه رابطه ای نداشتم ویه چندوقتی هست که ۲،۳تاجوش سرسفیداطراف کلیتوریس دراومده وقبلاهم این جوش های سرسفیدزیادبودودکترزنان تریامسیلون ان ان وزینک اکسایدوکلوتریمازول تجویزکردندکه بسیاری ازجوش هاازبین رفت اما این جوش های سرسفیدفقط کوچکترشدندوکامل ازبین نرفتندواین جوش هابعدمدتی بافشاردادن خالی می شوند.پایین کلیتوریس هم یه حالتی هست که بیشتربالمس حس میشودو دردناک است ووقتی ازاین پمادهااستفاده می کنم کمی میسوزد
- ترشح چربی بین لبه های بزرگ وکوچک الت
سلام بین لبه های داخلی وخارجی التم ترشح داره که چربه وسفید رنگه وغلیظ هست که بافشار اب ویا ناخن کشیدن تا حدودی پاک میشه وقتی هم که میشورم دوباره بعد چند روز همونجوری میشه.خارش وسوزش وبوی بد هم ندارم..مجردم
- کیست کورپوس لوتئوم
سلام من این سیکل قاعدگی فقط خونریزی در حد لکه بینی دارم و سونو انجام دادم که کیست کورپوس لوتئوم در تخمدان راست به ابعاد ۱۹ میلی متر داشتم .
- مشکل هورمون
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا مشکل هورمونی باعث زایمان زودرس می شود ؟ و چ آزمایشی باید بدم تا بفهمم؟
- سلام خسته نباشید من پنج ماه بعد از زایمان دومم پرید شدم الان هفت ماهه در طول این دوماه بیش تر از ده بار خون ریزی شدید کردم دکتر رفتم بهم قرص داد ولی هیچ تاثیری نداشت چیکار کنم
سلام خسته نباشید من پنج ماه بعد از زایمان دومم پرید شدم الان هفت ماهه در طول این دو ماه بیشتر از ده بار خون ریزی کردم دکتر رفتم بهم قرص داد ولی تاثیری نداشت اگه میشه کمکم کنین ممنون میشم
- پریود
سلام من مجرد و ۲۲ساله هستم تا به الان دوبار ازمایش هورمونی دادم همه چیز نرمال بوده،هر۶ماه هم سونو میدم که مشکلی نداشتم تا الان ،هیچ علامتی مثل موی زائد، چاقی ،دیابت و ...هم ندارم ،اما پریود های نامنظمی دارم ، و الان بعد شروع ورزش)باشگاه (حدودا ۷۰روز هست پریود نشدم چه اقدامی میشه انجام بدم؟
- سقط
سلام من ۱۵ سالمه ازدواج نکردم آخرین رابطم ۳ هفته پیش بود وقتی داشت انزال میشد یکم دیر درآورد فکر میکنم یک قطره یا دوقطره ریخته باشه بعد من یک ماه پریود نشدم امروز بیبی چک زدم c پررنگ بود t کمرنگ که من پرسیدم گفتن بارداری مثبت فردا برای مطمئن شدن میخوام برم آزمایش بدم اگه میشه یک راهکار سریع بهم بدین که زودتر سقطش کنم ممنون میشم.
- سلام من قرص لاینسترول نیم میخورم به بچم هم شیر میدم هم غذا الان یک سال ودوماهشه جلوگیری طبیعی هم دارم این قرصا بخورم یا عوض کنم قطعش کنم بعد چند روز پریود میشم
- عفونت واژینال
سلام من چند ماهی هست که دچار زخم و عفونت وقارچ شدم ، کلی داره استفاده کردم که ناچارا شهریور ماه فریز کردم، یک ماه خوب بودم که دوباره به دکتر مراجعه کردم و گفت بازخم و عفونت و قارچ دارم، دو دوره دارو استفاده کردم ولی خوب نشدم و الان شدیدا خارش و ترشح پنیری دارم، تا وقتی که دارو استفاده میکنم خوبم ولی به محض تموم شدن دارو مشکلم شروع ميشه، تو رو خدا کمکم کنید 🙏 ممنون
- برهم خوردن عادت ماهیانه
سلام خانم دکتر دوره آخرین پریودیم 20 مهربود.من قرص ال دی براپیشگیری استفاده میکردم.ولی این ماه تا 3ابان استفاده کردم بخاطر عمل همورویید و فراموش کردنم دیگه استفاده نکردم.بعد2.3. روز به شدت دچار خونریزی شدم.لطفا توضیح بدید برام این شرایط چقد طبیعیه وچکارکنم؟مرسی
- قرص سایوتیک
ایا میشه بعداز مصرف قرص سایوتیک برای سقط جنین(باوجود چندروز خونریزی) جنین سقط نشده باشه؟
- کیست
سلام دکترمن کیست ۵۵*۴۰ میلیمترازنوع هموراژیک درسمت تخمدان چپم دارم.درحال اقدام ب بارداری هستم.دکترقرص روکین تجویزکرده.آیاباین قرص کیستم ازبین میره.یانیازب عمل داره؟
- کیست بارتولن
من دوبار به فاصله ۳ماه کیست بارتولن داشتم .حالادوباره ایجادشده هربارتخلیه وانتی بیوتیک استفاده کردم.برای درمان قطع چکارکنم؟
- سلام خانم دکتر ممنون می شم معنی early secretoty endometriumendometriumرا بهم بگین


