Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جستیران
سلام من ۴۳ ساله هستم خون ریزی شدید داشتم دکتر بهم گفتن که دهانه رحمم ضخیمه و قرص جستیران رو برام تجویز کردن میخواستم بدونم این دارو اثر بدی نداره؟ چون اطرافیانم میگن که این قرص باعث به هم خوردن تعادل پریودی میشه
- عفونت
سلام من ۱۸ سالمه و چند وقت پیش رفتم دکتر و گفتن شاید زگیل داشته باشم و البته گفتن یکم عفونت هم دارم در صورتی که من هیچ گونه علائمی مثل خارش نداشتم فقط بعضی اوقات یک خارش ریز بود که خودش میرفت و خلاصه ایشون بهم قرص آزیترومایسین ۲۵۰ دادن که فقط ۶ دونه قرص داشت و بهم پماد phenytoin sodium 1 درصد دادن و گفتن روی لبه های داخلی واژن بزنم الان بعد از مصرف قرص من همون خارش ریز هم ندارم الان سوال من اینه باتوجه به این دارو ها عفونت من خطرناک بوده ؟و آیا الان امکانش هست دیگه عفونت نداشته باشم ؟ و آیا پماد هم برای عفونت هست یا نه برای برآمدگی هایی کا احتمال دادن زگیل باشه؟؟؟؟ (خواهش میکنم به سوالاتم کامل پاسخ بدی من خیلی نگرانم و ممنون )
- هزینه هیستروکتومی به روش لاپارسکوپی یا شکم باز را بصورت آزاد بدون بیمه را بفرمایید
مبلغ هزینه جراحی هیستروکتومی بصورت آزاد بدون دفترچه بیمه در بیمارستان خصوصی را بفرمایید ممنون میشم. لاپارسکوپی وشکم باز هر دو روش را لطفا
- سلام ببخشید چه مقدار از کرم رو داخل اپلیکاتور خالی کنیم ؟
- خون ریزی زیاد بعد از سقط
دوماه پیش سقط کردم بعد یک ماه رفتم سونو گفت بقایا داری آمپول زد بهم از وقتی که آمپول زدم سه هفته می گذره شدید خون ریزی دارم چیکار کنم خون ریزی قطع بشه
- لابیاپلاستی
ببخشید خانم دکتر هزینهای که میگید شامل هزینه های بیمارستان هم میشه یا خیر هزینه بیمارستان جداست ؟
- سلام خارش روی رحم و سردی رحم نشانه چیست وایا در سنوگرافس رحم عفونت مشخص میشود؟
- سلام خانمدکتر من نازایی ثانویه پیدا کردم سه ساله تو اقداممم خودم مشکل خاصی نداشتم همسرم هم گفتن خوبه منتها اسپرمش کمی ضعیف هست واسه همسرم دارو نوشتن واسه پیگیری برام عکس رنگی نوشتن وپاپ اسمیر هم گفتن انجام بدم سوالم اینه واسه عکس رنگی بهترین زمان کی هست وپاپ اسمیر هم بعداز پاکی هر زمانی خواستم میتونم انجام بدم ممنون میشم
- بی اختیاری ادرار
سلام خداخیرتون بده که اینجورماروراهنمایی میکنیدخواهرم۴۳سالشه وآخرین زایمانش وزایمان دومش ۲۸سالش بودوهمون موقع عمل کردن که بچه نیاره الان مدتیه خیلی بی اختیاری ادرارداره ممنون میشم اگه راهنمایی کنیدکه مشکلش چیه؟؟؟؟
- اقدام به بارداری
سلام روز هشتم سینال اف زدم ولی برای نزدیکی اب اقام نیومد روز نهم سینال اف بزنم مشکلی داره
- لاک زدن در بارداری
سلام خانم دکتر .لاک زدن در بارداری اشکال دارد؟
- رادیولوژی فک و صورت
سلام من در هفته اول لقاح یعنی اون ۱۰ روزمره تخمک گذاری رادیولوژی فک و صورت گرفتم و بعد متوجه شدم باردارم آیا تاثیری داره و در امینوسنتز تاثیر آن مشخص میشود یا نه
- گرم کردن رحم
سلام وقت بخیر برای گرم کردن رحم چیکار باید بکنم چه گرمیجاتی بیشتر تاثیر گذارند هم غذاها هم دمنوشات
- تتو
سلام خانم دکتر من ماه اول بارداری هستم می خواستم ببینم تتو ابرو برای جنین ضرر دارد؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشیدوتشکرفراوان .من درتخمدان چپم توده اکوژن دارم وبچه ام سقط شد بعداز اتمام خونریزی میتونم نزدیکی داشته باشم یا خیر
- تخلیه کیست بارتولن باسرنگ
باسلام خواهش میکنم جوابم روبدین. آیا میشه کیست بارتولن رو با سرنگ تخلیه کرد؟ چون فعلا نمیخوام جراحی شم. دراینصورت شما انجام میدین؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
- مصرف قرص دوفامد۱۰
سلام وقت بخیر سه ماه پریود نشدم ودکتر زنان رفتم قرص دوفامد داد وگفت ۱۰ شب استفاده کن تا پریود شی ودوباره از شب ۱۴ پریودی دوباره شروع کن بخور.والان ۱۱ روزپریود شدم وخونریزی شدید دارم وقطع نمیشود ایا این قرص شروع کنم یانه؟ وهمیشه پریودبودم روز ۶ پاک بودم ولی الان طولانی شده چیکار کنم خانم دکتر عزیز
- تست بتا
سلام چند روز پس از رابطه جهت انجام آزمایش بتا اقدام کنیم که جواب قطعی باشه ؟ آیا مصرف قرص لونوروژسترول باعث نمیشه که آزمایش بتا دیرتر بارداری رو نشون بده؟ متشکرم خانوم دکتر لطفا جواب هر دو سوالم رو مرحمت کنید.
- درمورد واژن
اگر دختر مجرد باکره در ورودی واژن یه تیکه گوشت صورتی بیاد بیرون خطرناک است
- حاملگی و سقط
سلام خسته نباشید من یک ماه از حاملگیم گذشته بود سقط با قرص داشتم که دوروز خونریزی شدید داشتم دیگه قطع شداما حالت تهوع ام هنوز فقط صبح که بیدارمیشم هنوز دارم و درد زیر شکم وسرگیجه دارم دوباره تست انجام دادم مثبت بود الان دوهفتست از سقط گذشته احتمال بارداری دوباره وحود داره یا ن؟؟


