Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکل قرص ال دی
با سلام، بنده مبتلا به pcos هستم و دکتر برایم قرص ال دی تجویز کردند، تا قبل از خوردن این قرص ها من هیچ جوش پوستی نداشتم اما الان که حدود 10 روز هست که ال دی مصرف می کنم صورت و حتی بدن من شروع به زدن جوش های زیاد کرده. به نظرتون مصرف قرص رو قطع کنم ؟ و این جوش ها به دلیل تغییر هورمون هاست یا جنبه حساسیت داره؟ ممنون
- مصرف قرص دوفاستون
سلام من ۴۷ سال دارم و ب ای اولین بار حدود ۲۸ روز پریودم طول کشید و به متخصص زنان مراجعه کردم و قرص دوفاستون را روزی ۲ عدد ب ای دوهفته تجویز کرده، بعد از گذشتن دو روز از مصرف دارو خونریزی کاملا قطع شدا می خواهم بدونم که باید دارو رو ا ادامه بدهم یا خیر
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- زنان
با سلام سال نوتون مبارک ان شاالله سال خوبی داشه باشین من یکی از مریضاتون هسم ک یک ماه پیش زایمان کردم ب دلیل کرونا نتونسم بیام پیشتون یه سوالی داشم من بعد زایمان استخون های بدنم درد میکنه میخواسم بدونم مولتی ویتامین ک قرص جوشان باشه همه ویتامین ها رو داشه باشه چی شما توصیه میکنین استفاده کنم برای تقویت بدنم
- بارداری…
سلام خانم دکتر.برای نامنظمی پریود ،برای باردار شدن، یکی درمیان نزدیکی داشتن شانس بیشتری دارد یا باید اول قاعدگی منظم باشه!. یعنی با قاعدگی نامنظم روز تخمک گزاری هرزمان باشه یه روز درمیان نزدیکی داشته باشیم میتوان شانس بیشتری برای بادار شدن داشته باشیم؟
- سلام چندساعت بعداززدن امپول زدبارداری میتوان نزدیکی داشت
- لکه بینی
با سلام.خانم دکتر من چند ماهی هست که در حال اقدام به بارداری هستم و همیشه پریود منظمی دارم یا پنجم یا ششم هر ماه پریود میشم.بارداری دومه و ۳۵ سالمه این سری که موقع پریودم شده از روز پنجم ماه چهار روز میگذره و من هنوز خونی ندیدم و فقط به مقدار خیلی کم جوری که از دستمال کاغذی هم رد نمیشه خون آبه قهوه ای میبینم آیا احتمال بارداری وجود دارد و اگر بخوام ببی چک استفاده کنم چه روزی باید تست رو انجام بدم؟
- لابیاپلاستی با لیزر
سلام وقت بخیر آیا شما لابیاپلاستی را با لیزر انجام میدهید؟
- حاملگی
سلام من تست بارداری کردم یک خط پر رنگ در T نشان میدهد ایا باردارم؟
- بارداری
سلام من توی سونوام دوتا فولیکول غالب 19داشتم چنددرصد احتمال داره دوقلو باردار شم ممنون میشم اگر جواب بدید
- جراحی زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن چقدره؟مدت جراحی چقدره؟بیهوشی کامل داره؟
- سلام خانم دکتر من رحمم دو شاخه و ولی طول سرویکسم36هس هفته 19هستم دکترم میگه نیازی به سرکلاژ نیس خیلی میترسم زایمان زود رس کنم
- امپول پرژسترون
سلام من دکتر بهم دوتا امپول پروژسترون داده تاکید کرد ک بزنم ولی الان لکه بینی خون دارم خیلی کم الان امپولم رو بزنم یا نه؟
- یبوست بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر در هفته 14 بارداری ام دچار یبوست شدم و چند هفته است خیلی اذیت می شوم و گاهی هم که دفع می شود مقداری خون روی آن است خیلی نگرانم در درجه اول بابت خون و زور زدن که برای جنین ضرر داشته باشد و در درجه دوم چه کنم که یبوست برطرف شود آب خیلی می خورم و به توصیه سنتی انجیر خشک هم می خورم چی بخورم که زودتر تاثیر داشته باشه و مشکلم حل بشود ممنون از شما
- آی یوآی
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم یک فرزند سالم داریم شوهرم ۶ سال پیش وازکتومی کرده الان برای بارداری آی یو آی میتونم انجام بدم
- کودک
سلام خانم دکتر من یه دختر۶ساله دارم چندماهه که تو نوک سینه چپش یه چیز سفت کوچولوهست اولش یکم بادکرده بود یکمم درد داشت ولی الان اصلادردنداره دیگه بادم نمیکنه ولی من خیلی میترسم از ترس نمیتونم ببرمش دکتر میشه خواهش کنم بگین خطرناکه یانه؟ ممنون
- گرفتگی گوش
سلام من در هفته ۲۱ بارداری هستم گرفتگی گوش دارم از قطره بتامتازن استفاده کنم اشکال نداره
- سوال
سلام به تخمدانم ضربه ی محکمی وارد شد و خونریزی داشتم و در سنوگرافی اندازه ی تخمدان نرمال بود و فقط موقه ی سنو ازم پرسیدن پریودیت منظمه.پریودیم بعد از ضربه نامنظم شد و بعد از ضربه قند خونم بالا رفته بود و تاری دید هم داشتم و سرم سنگین و گیج بود. بعد دو سال ام ار ای دادم و غده ی ادنوم مشخص شد و دوباره میخوام سنو بدم پرولاکتینم 20. میخواستم بدونم درمان میشم؟ موقه ی پریودی درد شدید تخمدان دارم حتی پا و لگنم درد داره. یعنی به تخمدانم اسیب رسیده و باعث ادنوم شده؟
- اقدام بارداری
سلام خانم دکتر من پریودهام همیشه منظم هست ۲۷روزه است ۵ روز میشم الان ۳ روز زودتر پریود شدم پریودم هم تیره کشدار است و۳ روز شدم تخمدان چپم هم تیر میکشه دردش تا پهلوم هست روز سوم شبش ۲ تا لتروزل ۲/۵ خوردم امروز صبح هم یکی دکتر ماه قبل برام تاموکسیفن۲۰نوشت ولی من نخوردم الان اونم بخورم از روز پنجم؟من یک ساله تو اقدامم ولی باردار نشدم ویتامینEوامگا۳ وD3 وفولیک اسید ۵ هم دارم مرتب میخورم لطفا راهنمایی کنید
- زنان
سلام دکتر من ۳۱ برج تیر پریود شدم. اللن ۲۴ مرداد هم پریود شدم . خطرناک هست ؟


