سلام.دوفاستون باعث نظم درپریود شما می شود و ارتباطی به باردارشدن شما ندارد.داروی اصلی شما گلوکوفاژ است.برای بارداری پزشکتان تغییر خواهند داد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هوا
سلام ایاگرمی هواباعث زایمان زودرس میش
- بقایا بارداری
سلام در ۷ هفتگی سقط داشتم دوروز بعدش سونو دادم گفتن بقایا به اندازه ۳۱×۱۷میلی دارم بعدش قرص میزوپروستول مصرف کردم ۵ عدد و خونریزی و دفع لخته داشتم حدودا ۱۰ عدد متیل ارگونوین هم دارم مصرف میکنم ایا دفع شده ؟؟ یا نیاز به کورتاژ هست؟؟
- بارداری ناخواسته
۴تا سزارین شدم والا ناخواسته باردارم چکار کنم سقط کنم یا نگه دارم ۳تا بچه دختر دارم
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من تقریبا سه ماه قبل قرص اورژانسی مصرف کردم، دقیقا به موقع پریود شدم الانم پریود شدم دقیق فقط الان فهمیدم که قرصی ک تنسی اورژانسی بوده خوردم تاریخ انقضاش ۲۰۲۲/۰۲هست و ده ماهیه ازش میگذره میخام بدونم اثر داره یا نه خیلی نگرانم🥲🥲بیبی چک گذاشتم بعد اینکه پریودشم مارک روژان سه تا زدم هاله داشت بعدش وندفو زدم هاله نداشت میشه راهنمایی کنید استرس دارمم پریودیمم منظم بوده الانم ک روز تخمک گذاریمه اواسط سیکلم یک دردخفیف شبیه ب پریود دارم ولی پریود نیستم اخه زیر شکمم هست بعضی اوقاتم جای تخمدانام قبلا این دردو نداشتم تا این ماه!!
- بارداری
با سلام ببخشید من در ماه دوم بارداری هستم چند روزی هست قسمت چپ بالای سینم به شدت درد میکنه احساس میکنم قلبم داره وای میسته لطفا بگید چیکار کنم حالم بده
- قرص اورژانسی و بارداری
سلام خسته نباشید خانوم من بعد از رابطه از قرص اورژانسی استفاده کرده و پریود شدن ایا احتمال این هست که باردار بشن بعد از استفاده از قرص اورژانسی؟؟
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید باردارم دکتر برام سونو آزمایش غربالگری نوشت من سونو رو رفتم بیمارستان الزهرا انجام. دادم. دکتر دید بهم گفت چون اونجا مرکز آموزشی هست امکان خطا دارن. اگر مشکلی پیش بیاد مسعولیتش باخودته که رفتی اونجا. منم ترسیدم الان ۱۳ هفته هستم .آیا احتمال خطا هست تاحالا پیش واومده؟دکترسونوگرافی گفت همه چی خوب بود .دکترزنان گفته بروهفده شهریوربرا اکوی قلب .
- زنان
سلام خانوم دکتر من دقیقا شب عید سقط جنین ۹هفته روداشتم الانم از اون موقع خونریزی داشتم رفتم سونو دادم که گفتم اکوژن ۱۴*۴۰ میلیمتر مشهود است که رفتم پیشه متخصص زنان بهم قرص دادن Methvlergonovineبهم دادن که هر ۶ساعت استفاده کنم بعد لخته هایی اول بزرگ وبعد ریز ریز از رحمم اومد بیرون الانم خونریزی دارم خستم کرده چیکارکنم که خونریزیم بند بیاد خواهش میکنم اگه امکانش هست جوابه سواله منو بدید مچکرم
- بارداری
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟
- زایمان
سلام و عرض ادب ، من دوقلو باردارم و سن یکی از قل ها حدود دوهفته کمتر از سن بارداری هست، برای زایمان سن جنین مهمه یا سن بارداری؟
- برای بارداری
سلام دکتر برام قرص آتی فارمد نوشت و گفتن از روز 3پریدی تا5روز استفاده کنم منم برای باردار بشم دارم استفاده میکنم گفتن از روز 11پریدی نزدیکی داشته باشم میخواستم ببینم با این قرص آیا باردار میشم یا نه19تیر پرید شدم
- بارداری
سلام من ده هفته باردارم و تو آزمایش من ویتامین دی رو ۲۶ زده و خانه بهداشت ویتامین د۳ ۱۰۰۰ گفته بخورم تا اخر بارداریم روزی یدونه . آیا میتونم بخورم از الان .
- سقط مکرر
سلام خانم دکتر.من چهار بار سقط داشتم.خیلی هم درمان کردم.نسبت فامیلی هم نداریم.به محض وارد شدن در ماه سوم حالت لرزش شدید به من دست داده و بعد از سونو. بچه دیگر ضربان ندارد.ممکن راهنماییم کنید.بخدا خسته شدم.
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید در حال اقدام هستم دکتر گفت از سینه هام شیر میاد قرص کابرلین بهم داد چهارتا هفته یی یه دونه الان هفته چهارم پریودی هستم اقدامم کردم یه موقع حامله باشم ضرر نداره بخورم قرصو؟
- آی یو آی
سلام .برای جلوگیری از بارداری۲۵روز قبل آی یو دی مسی گذاشتم اول نخش ۲سانت بود اما بعد از گذشت یک هفته نخش کم کم کوتاه شد و نیم سانت شده سنو دادم گفت (آی یو دی در محل مناسب قرار دارد)ایا نخش که العان نیم سانته برام مشکلی پیش میاد؟؟؟میترسم نخش بره بالالطفا راهنماییم کنید که چکار کنم آی یو دی رو در بیارم یا نگه بدارم؟؟هنوز پرید نشدم .احتمال داره که نخش جمع شده باشه چون ماما زمان معاینه خیلی خیلی کم نخ رو کشید بلند تر شد و گفت که نخ جمع شده .اما تا چند ساعت بعد دوباره همون اندازه شد
- ترشحات ابکی
سلام خسته نباشد هفته ۱۵ بارداری هستم. ترشحات ابکی دارم طبیعیه؟ بدون رنگ و بو .
- فوکوس اکوژن قلب
سلام خسته نباشید من غربالگری اول رو دادم سالم بود 18 هفته آنومالی دادم دکترم گفت همه چی عالیه ولی یه فوکوس اکوژن در بطن چپ قلب رویت شد و هنوز جواب غربالگری دومم رو نگرفتم تو رو خدا یه جواب ی بدین استرس دارم
- سرکلاژشکمی
چگونه با سرکلاژ شکمی باردار می شویم
- بقایای سقط
با سلام و خسته نباشید حدودا 2ماه پیش به علت عدم تشکیل قلب جنین در 7هفته و بارداری پوچ مجبور به سقط با قرص شدم ولی بعد از12 روز که رفتم سونوگرافی هنوز بقایای زیر یک سانت داشتم.خونریزیم بعد از15روز کامل قطع شد و ولی حالات حاملگی انگار هنوز وجود داره و چیزی هم دفع نکردم و2 دوره پریودم تقریبا شدید بوده.ایا برای رفع بقایا در این اندازه احتیاج به کورتاژ هست؟ یا با دارو میشه دفع بشه.ممنون
- عفونت
سلام من هفته هفتم بارداریم ی دونه جوش سفید دارم داخل واژن خطرناک باید چکار کنم .لطف پیکنید اگ راهنمایی کنید بعضی وقتا کمردرد دارم امروزم باسنم گرفتگی شدید داشت


