Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی جواب میده چند درصد جواب مید؟ه من طول دهانه رحم زیر 30 و25میلی با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم حالا دکتر گفته باید سرکلاژ شکمی بشی آیا با وجود سرکلاژ شکمی میشه سقط کرد اگر خدای نکرده یا تشکیل قلب نداد یا مشکلی در جنین باشه ترا خدا جواب منو بدید البته من سونو واژینال دادم ک بچه سقط شد چون یه بارداری باوجود سرکلاژ تا ۳۶هفته بردم وسزاریان شدن آیابخاطر سونوگرافی واژینال ک انجام دادم بچه سقط شد چون. هیچ مشکلی نداشتم و از سونوگرافی واژینال ک در هفته ۱۹انجام دادم کیسه ابم یه چندروز بعدش سوراخ شد
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز.خسته نباشید.من در اقدام به بارداری هستم.در سونو ماه پیش کیست تخمدان 4سانتی داشتم.الان روز 37سیکلم هنوز پریود نشدم.بی بی چکم منفی.میخام بدونم اگه صبر کنم پریود بشم خود بخودی بعد برم سونو دیر نمیشه؟مشکلی پیش نمیاد؟
- آزمایش amh
سلام خان دكتر،من ذخيره تخمدانم تو از amh روز ٤ پريود٠.٤٧ هست،رنج نرمال ازمايشگاه هم٠.٤٧ تا٩ هست.براي من داخل محدوده هست ولي همونطور كه ميبينيدمينيمم هست،من ميتونم با تخمك خودم باردار شم راينكخ سنم هم ٣٣ هست،شوهرم هم مشكل كم تحركي و كمي شديد اسپرم داره،ميكرو رو ما جواب ميده
- بقایا بارداری
سلام در ۷ هفتگی سقط داشتم دوروز بعدش سونو دادم گفتن بقایا به اندازه ۳۱×۱۷میلی دارم بعدش قرص میزوپروستول مصرف کردم ۵ عدد و خونریزی و دفع لخته داشتم حدودا ۱۰ عدد متیل ارگونوین هم دارم مصرف میکنم ایا دفع شده ؟؟ یا نیاز به کورتاژ هست؟؟
- اتیسترون
سلام. میخواستم بدونم قرص اتیسترون از چندمین روز مصرفش تأثیر ضدبارداری داره؟ دکتر بهم گفت از روز سوم یا پنجم پریود شروعش کنم و چون پریودهام سه روزه ست، مجبورم از همون سومین روز شروع کنم قرص رو
- هچینگ جنین
با سلام خانم دکتر عزیزم جنین هام چهارروزه فریز شدند بعد از فریز بلاست شدند انتقال انجام میشه. با توجه به دوبار انتقال جنین به دو ساروگیت مختلف آیا هچینگ جنین میتونه کمکی برای مثبت شدن جنین هام بکنه یا نه هچینگ قبل از فریز جنین باید انجام منیشد.
- درموردآمپول سینال اف
- من دارم از ترس و درد سرم میمیرم. صداس هوا با هر حرکت سرم رو میشنوم گرفتگی و حتی بو رو حس میکنم. حتی پشت چشمم میاد و صدای قیچ قیچ میده و اطراف سرمم همین صدارو میده خانوم دکتر توروخدا بگین این هوای مقعد که از سوراخ وارو بدنم شد و بعد سرمـو بعد دو سال هنوزم هوا تو سرمه و تو ام ار ام سرم گرفتگی نشون داده شده، خطرناک؟ هوا که نیست یه گاز خطرناک
- ivf
سلام خانوم دکتر. من یکبار آی وی اف کردم و نتیجه منفی شد . برای بار دوم ، برایم اوابوست 120 عددی و مدروکسی پروژسترون ( از روز 14 دوره تا 14 روز و روزی دوعدد) تجویز کردند. آیا دراین مدت میتوانم نزدیکی داشته باشم ؟ ممنون
- بارداری
سلام استاد گرامی .خانم دکتر عزیز شرایط دکتر رفتن ندارم پنج شنبه باید برم قبل از بارداری برای تغذیه و...پیشنهادمیدید ببخشید باید حضورامیامدم خدمت شمابزرگوار (در ضمن از سوالات و جوابهای شما دوست عزیز خیلی خیلی استفاده کردم )ممنونم با حوصله جواب میدید مژگان محمدی
- سلام خانمی ۲۴ ساله هستم یه پسر دارم
سلام وقت بخیر من هفته قبل دوعدد قرص اورژانسی۵/ ۱ خوردم قصد بارداری ندارم بعد یه هفته پرید شدید همراه با لخته دارم این دارو هارو مصرف میکنم دزوسپیتیو- مفنامیک اسید-ترنسید- شربت فربولین
- بارداری بدون دخول
سلام خسته نباشید در زمان تخمک گذاری چند بار منی روی واژنم ریخته شده فقط سطح بیرونیه واژن.امکان بارداری هست؟متاهل هستم
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
آیا درخانواده ای که سابقه چندقلوزایی وجود ندارد. امکان چندقلوزایی وجود دارد
- فوکوس اکوژن قلب
سلام خسته نباشید من غربالگری اول رو دادم سالم بود 18 هفته آنومالی دادم دکترم گفت همه چی عالیه ولی یه فوکوس اکوژن در بطن چپ قلب رویت شد و هنوز جواب غربالگری دومم رو نگرفتم تو رو خدا یه جواب ی بدین استرس دارم
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام من بسیاراززدن آمپول میترسم ودکتربرای بازشدن قاعدگی آمپول پروژسترون تجویز کرده آیادرد یاعوارض هنگام تزریق وبعدازاون داره یاخیر؟وآیاقرص های پروژسترون تاثیر آمپول رو داره یا آمپول تاثیرش بیشتره؟
- جلو افتادن پریود
من همیشه پریودیم ۲۱ برج میشدم الان ۱۷ برج شدم یعنی ۵ روز جلو افتاده آیا مشکلی هست
- تاخیر پریود
سلام خوبین من افسانه هستم گفته بودم که ۹ روز بود پریودیم عقب افتاده بود و شما گفتید احتمال بارداری هست تست بارداری انجام دادم منفی بود که دیدم پریود شدم آیا مشگلی دارم لطفا راهنماییم کنید برای باردار شدن چون سونوگرافی رحم و تخمدان هم دادم گفت مشگلی نداری
- پرسش درمود توده هتراکو
سلام خسته نباشید ببخشید توده هترواکو ب ابعاد ۱۱۵*100خوش خیم است با دارو حل میشود
- بارداری
سلام .من ۱۴ مرداد پریود شدم و بعد از اتمامش برای بارداری اقدام کردم و از ۲۸ مرداد تا امروز هر وقت فعالیت زیاد میکنم یا شلواری میپوشم که به شکمم فشار میاد یکم لکه قهوه ای میبینم رو لباس زیرم. و سه ماه پیش یه سقط داشتم که از ۳۴ روزگی بارداریم لکه بینی داشتم و جنین در ۹ هفته مُرد .و علتش هم مشخص نشد. نظر شما چیه؟ سونو و ازمایش هم دادم هیچ مشکلی ندارم. میخواستم بدونم الان یعنی باز باردارم؟ آزمایش خون و بی بی چک کی نشون میده؟ ببخشید که طولانی شد...
- سلام خسته نباشید من زن ۳۱ ساله ام امروز رفتم سونو شکم لگن گفتن تخمدان رحم کلیه خوبه فقط نوشته فوکوس اکوژن به دیامتر۳ ملیمتر در جداره کیسه صفرا رویت شده که میتواند به نفع پولیپ باشد میهواستم ببینم این خطری واسه من نداره ؟آیا به دکتر داخلی نشون بدم؟و رژیم غذایی باید چی نخورم ؟
سلام خسته نباشید من زن ۳۱ ساله ام امروز رفتم سونو شکم لگن گفتن تخمدان رحم کلیه خوبه فقط نوشته فوکوس اکوژن به دیامتر۳ ملیمتر در جداره کیسه صفرا رویت شده که میتواند به نفع پولیپ باشد میخواستم ببینم این خطری واسه من نداره ؟آیا به دکتر داخلی نشون بدم؟و رژیم غذایی باید چی نخورم ؟و برای بارداری دوم میتونم اقدام بکنم ؟قرص ال دی باعث این چربی میشه؟


