Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری مهم
سلام بهترین زمان برای انجام آزمایش غربالگری دوم در چندهفته بارداری است .
- سالم بودن نطفه با وجود استفاده از پماد واژینال
سلام.ببخشید من چون دکتر گفته بود شانس بارداریی ت ضعیف است.من در زمان تخمک گذاری بلافاصله پس از نزدیکی از کرم واژینال دالاواگ-سی تنها یکبار استفاده کردم والان متوجه شدم باردارم .میخواستم بدانم استفاده از این پماد روی نطفه ای که منعقد شده اثر منفی نداشته؟
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر من آمپول پی دی پرگ زدم ۸ و ۹ سیکلم زدم آمپول ها رو بعد امروز سونو دارم ولی از دیروز کمر درد و درد شکم دارم اعصابم خورد شده
- سرکلاژ
سلام وقت بخير من در ١٦ هفته و ٥ روز عمل سركلاژ شدم ديروز و اينكه ميخوام بدونم خونابه طبيعى است ؟
- فیبرویید
با سلام من یک فیبرویید سال سرویس قدامی به اندازه ۱.۴ سانتی متر دارم میخواستم برای بارداری اقدام کنم سن هم ۳۸ است ممنون میشم بفرمایید راه های درمان چه هست و آیا میتونم با این شرایط باردار شوم؟؟
- مقدار TSHدر هفته ۲۲ بارداری باید چقدر باشه؟
سلام وقت بخیر ۲۲ هفته و چند روز باردار هستم عدد TSHکه آزمایش دادم 0/86به نظرتون نرمال؟این مقدار TSH=0/86در ۲۲ هفته و چند روز برای جنین خطرناک نیست؟
- ایا احتمال بارداری هست؟
سلام وقتتون بخیر، من۱۳ اذر رابطه بدون دخول داشتم و مایع منی به اطراف واژنم برخورد نکرد برای احتیاط قبل از ۲۴ ساعت قرص اورژانسی ۱.۵ مصرف کردم.شیش روز بعد از مصرف قرص به مدت شیش روز پریود شدم. ۱۶ دی ماه ناشتا تست بیبی چک منفی بود ۱۹ دی پریود شدم یعنی سه روز زودتر از موعدم چهار روز بیشتر طول نکشید خون ریزی شدید بود ولی مثل همیشه شیش روزه نبود خواستم بدونم با این حال احتمال بارداری هست؟
- بارداری
سلام من 35 ساله هستم و قصد بارداری دارم آزمایشات و سونوی پیش از بارداری رو انجام دادم پرولاکتینم 45 بود ک با مصرف دارو برطرف شد دورهای پریودم بین 26تا 30 روزه هست تو سونوی واژینالی ک انجام دادم مشکل کیست یا pcos نداشتم اغلب 3 تا 4 روز قبل از هر پریودیم لکه بینی دارم بعد از پایین اومدن پرولاکتینم دو دورس ک اقدام کردم برای بارداری ولی موفقیت آمیز نبوده آیا لکه بینی مشکل ساز هست؟ علت باردارنشدنم چیز دیگه ای میتونه باشه؟
- سوال ازمتخصصص زنان
باسلام خانم دکتر این ماه روز۱۵پریود سونو دادم فولیکول ۱۵ وضخامت اندومتر ۱۰بود وگقت مایع ازاد کردی...بعدش اقدام کردم بنظرتون باردارمیشم
- جلوگیری
سلام خسته نباشید من آمپول یک ماهه برای جلوگیری زدم و بعد از ۵روز رابطه بدون مراقبت داشتم الانم تو دوران پریودی هستم ولی بعد از رابطه خونریزیم قطع شد آیا امکان بارداری وجود داره و لازمه من قرص اورژانسی بخورم؟
- رژیم غذای
سلام خسته نباشید برای رژیم بارداری از چندماه قبل باید بیایم دکتر برای گرفتن رژیم
- قرص تاریخ مصرف گذشته
سلام من قرص اورژانسی تاریخ مصرف گذشته خوردم بعدش متوجه شدم ۳ماه ازش گذشته . الان اثر داره یا نه ؟؟ لطفا جوابمو بدین ممنون
- سرکلاژm
سلام خانم دکتر ایا سرکلاژ نخش باز میشه ۵۰ روزه سرکلاژم تو ۲۱ هفته با طول ۲۶ ونیم الان ۲۸ هفتمه از هفته ۱۷ هم پساری داشتم بارداری موفق هست امپول پرلتون هفتگی و شیاف هرشب میزنم بعضی مواقع شکمم درد میاد این درد از رشد رحم هست؟
- بارداری
سلام من ده هفته باردارم و تو آزمایش من ویتامین دی رو ۲۶ زده و خانه بهداشت ویتامین د۳ ۱۰۰۰ گفته بخورم تا اخر بارداریم روزی یدونه . آیا میتونم بخورم از الان .
- سقط جنین
سلام خانم دکتر . من 2 ماه پیش یک رابطه بدون کاندم داشتم الان 15 روزی هست که دوره ماهیانم عقب افتاده میخواستم بپرسم با توجه به اینکه اسپرمی واردم نشده و از علایم بارداری فقط ادرار زیاد دارم ایا ممکنه باردار باشم ؟ و اینکه اگه قرص میزوپرستول بوخورم . اگه حامله نباشم عوارض بدی داره یا مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ من الان به خاطر یک مشکلاتی از خونه نمیتونم برم بیرون و میترسم آبروم بره لطفا کمک کنید
- بارداری
چه موقع بعدارسقط برای اولین بار میتوانم قرص ضد بارداری مصرف کنم؟
- بارداری
با سلام،من در هفته بیست و دو بارداری هستم،در هفته 18 طول سرویکس 38 و در هفته 22، 33 شده ایا این خطرناکه ؟دو روزه که همه شکمم بعضی وقتها خیلی سفت میشه ولی دردی ندارم،اینها انقباضه؟ممنون
- بقایای سقط جنین
سلام من سنوانجام دادم گفتن که ۲سانت از بقایا مونده باید چه کار انجام بدم بعد به کورتاژ هم لازم هست
- بریچ
سلام من بارداری اول را میگذرانم قبل از اون سقط نداشته ام الان در هفته 36 ام بارداری هستم سونوگرافی که انجام شد وضعیت بچه بریچ بود سوال من این است آیا از این هفته به بعد احتمال چرخش جنین هست؟ چقدر احتمال داره بچه از بریچ به سفالیک تبدیل بشه؟
- پله دربارداری
سلام من سرکلاژ ابدومینال شدم ببینم من مجبورم روزی ۲بار۶تاپله رابالا برم خطر داربرا م فعالیتم درحد کارای شخصی هفته۲۲ام


