Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید من تو هفته ۷ بارداری سقط خواسته توسط شیافت انجام دادم الان ۶ روز از سقط میگذره و همچنان خونریزی و دل درد دارم اما میخواستم ببینم قرص ضد بازبارداری رو از روز چندم بعد از سقط شروع کنم .من حدود سه ماه پیشم یه سقط دیگه داشتم متاسفانه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- سقط و بارداری بعدی
با سلام. بنده 31 ساله هستم. از فروردین اقدام به بارداری کردم . ماه دوم باردار شدم. قبل بارداری ازمایشات و سونو سینه و رحم و پاپ اسمیر هم دادم و خوب بود . در هفته 7 بارداری سونو دادم و جنین 7 هفته و 4 روز بود و ضربان قلب داشت فقط هموراژی ظریف در پشت جفت دیده شد که دکترر شیاف پروژسترون دادن. در هفته 10 بدلیل از بین رفتن ناگهانی علایم بارداری سونو دادم که گفتن جنین رشد نکرده و 7 هفته و 4 روزه و ضربان نداره. دکتر گفت باید سقط شه. برام ازمایش pt , ptt, و عفونت و رو نوشت انجام دادم. اونام خوب بود و مشکلی نبود. الان چند روزه سقط کردم. میخواستم بدونم آیا امکان تکرار بازم وجود داره؟ چرا این اتفاق افتاد تو سونو اول که خوب بود میتونه بخاطر هموراژی باشه؟ با توجه به سنم 31 سال دوباره از چند ماه بعد اقدام کنم؟ ممنون خانم دکتر.
- بیمارستان
سلام ...میخواستم بدونم شما در بیمارستان پارس عمل زایمان انجام میدید؟
- غده
سلام علت دونه بزرک زیر بقل چیه خانوم دکتر برم دکتر ؟ چهار پنج تا طرف چپ زیر بقلم در اومدع یکهفته پیش یکی شبیه همین چرکی بود
- Read More Here download jaxx wallet – jaxxwallet-web
view it now [url=https://jaxxwallet-web.org/]download jaxx wallet[/url]
- کیست در سر جنین
سلام من درسونو گرافی 18
- خونریزی غیر طبیعی از واژان
سلام ، من ۱۰ بهمت پریود شدم و ۱۶ بهمن پاک شدم مجدادا ۲۰ بهمن خونریزی داشتم ، نمیدونم چکار کنم؟
- سردرد در بارداری
سلام خانم دکتر. من تو هفته ۱۴ بارداری هستم و تقریبا هر روز سردرد دارم، قرص کلسیکر مصرف میکنم تو عوارضش خوندم سردرد هم جزش هست،ممکنه سردردام بخاطر مصرف این قرص باشه؟من سابقه میگرنم دارم یا اینکه این سردردا بخاطر همون میگرنمه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- نازایی
سلام خسته نباشید عمل لاپاراسکوپی انجام دادم لوله سمت چپ مسدود بود که باز کردن دکترم برای بارداری دودوره لتروزل و مدروکسی پروژسترون دادن می خواستم ببینم چند درصد امکان بارداری هست لوله سمت راست سالم تنبلی تخمدان هم ندارم
- Fshخیلی پایین
سلام .۳۵ سال سن دارم با وجود فیبروم ۴۰در۴۷خارج از رحم و fshخیلی پایین ( زیر ۱) میتونم باردار بشم؟آنتی مولرینم ۰/۱ هستش،یکسال ازدواج کردم بخاطر شرایطی که داشتیم اقدامی هم برای بارداری نداشتم
- توده هتروژن در خانم متاهل
یک توده هتروژن solidبه ابعاد 29*37 میلیمتر در قسمت فوقانی تخمدان راست مشاهده می شود در ضمن خونریزی شدید دارم
- درد هنگام سکس
با سلام و خسته نباشيد چه راهكارهايى براى كاهش دردهاى واژينال در حين و بعد از سكس وجود دارد ؟ پماد خاصى توصيه ميكنيد ؟
- فیستول
سلام خانم دکتر من چند ماه پیش زایمان زودرس داشتم طبیعی سرکلاژ دهانه رحم هم انجام دادم که جواب نداد وقتی که باد معده ازم خارج میشه از واژن هم همزمان خارج میشه امکان فیستول هست؟ البته موقعی که کنترلش کنم از واژن خارج نمیشه ولی وقتی بی اختیار باشه و بدون کنترل از واژن هم خارج میشه
- واریو پپتیل
سلام خانمم ۳۸ سالشه.۵ساله پیش عمل فیبرم انجام داده و میگن هر ۵سال برمیگرده و برگشته وخونریزی شدیدی داره و اصلا قطع نمیشه دکتر امپول واریوپپتل تزریق کرد ولی باز قطع نشد چیکار کنیم خواهشا راهنمایی
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- بارداری
سلام خسته نباشید چند روز بعد از مثبت شدن بی بی چک بیام مطب؟ ممنون میشم جواب بدید سه شنبه و چهارشنبه مطب بازه؟
- لابیا
سلام من احساس میکنم واژنم تغییر شکل داده دوبار هم رفتم دکتر گفتن عمل لابیاپلاستی باید انجام بدی من به شدت از واژنم وحشت دارم انگار شبیه اسپرم شده لطفا راهنمایی کنین
- خونریزی ساب کوریونیک
خونریزی ساب کوریونیک به ابعاد ۴*۲۲ در قسمت تحتانی ساک بارداری دیده شده آیا خطر ناک هست و ممکنه به جنین آسیبی برسونه؟
- مصرف قرص استرادیول قبل از Ivf
سلام من واس اجاره رحم رفتم وتمام مراحل وانحام دادم خوب بودحتی عکس رنگی رحمم خوب بود، دکتراسترادیول تجویزکردوبعدچندروزمصرف یه خونریزی کوچیک داشتم بعداز12روزمصرف استرادیول سونوواژینال انجام دادم دکترگفت اندومترم دیده نشدورحمم اب انداخته وهمه روکنسل کرد ایااسترادیول باعث شده؟؟ اندومتر ضخیم شده یانازک؟؟ ممنون میشم سریع پاسخ بدید
- کلسیفکاسیون دهانه رحم درمان دارد


